Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 15101 til 15120 af 48880
-
Spansk rettelse
ForumindlægEr der en der vil rette min spansk opgave, den er på 200 ord? (: -
Spansk stil om mig selv på 100 ord
ForumindlægEr der nogen der vil hjælpe mig, med at læse min spansk stil igennem. Den er om mig selv og er på ca. 100 ord? :-) -
Hjælp til tysk tekst!
ForumindlægDer var mange mennesker der. Mange ville åbenbart ligesom han opleve den første forårsdag. Han kendte ikke de mange mennesker. Alligevel var det en stor glæde, at der var så mange der. For vinteren havde også været en ensom tid. Den gamle mand smilte. ‘’Jeg er endnu lidt svag, - men... -
Kanslergadeforliget- rigsdagen
ForumindlægJeg har om kanslergadeforliget i historie. Det jeg skal finde er hvad rigsdagen er. Der er bare det at ud fra hvad jeg har søgt kan jeg ikke finde noget. Hvis de vil hjælpe vil det glæde mig :) 1. Hvad er rigsdagen? 2. Hvad gjorde man i rigsdagen? Altså hvad var/er hændelsen? Hvis i... -
Synopsis
ForumindlægEr der en der kan hjælpe med hvordan man sætter en synopse op? -
Español
ForumindlægHej SP Jeg har skrevet en spansk "stil" på 250 ord. Vil nogle evt. læse den igennem for mig? Anne P. -
Rettelse af spansk
ForumindlægHåber i vil kigge tekst 1 og 2 igennem. På forhånd tak. 1 Dolores Soler-Espiauba es un escritor español. Ella ha trabajado desde 1979 en la ducha Elles enseñanza y la traducción. Ella piensa que la inmigración en España es un tema muy importante. Dolores... -
Hjælp til rettelse af stil
ForumindlægHej alle er lidt dårlig til at rette mine stile så er kommer den hvis i gider at give mig feedback opgaven er en Litterær artikel ca 1000 ord plz plz give mig noget feedback så jeg kan læerer noget -
SRP Emne
ForumindlægHej :) Jeg har besluttet at skrive i fagene EngA og SamfB. Jeg har overvejet at skrive om senmodernitet - hvor man inddrager bogen American Psycho. Jeg vil hører om der er andre der har skrevet noget i den stil eller har skrevet om American Psycho i SRP om det er et godt emne at skrive i. Hv... -
Nedkøling
ForumindlægHej, Er der nogen der vil forklare mig hvad nedkøling betyder? Fx at en ubalance i strålingsbalancen kan medfører en global opvarmning eller nedkøling. -
rettelse af 200 ord.
ForumindlægHej :)... Jeg har skrevet en kort "opgave" på 200 ord om nogle billeder, håber i vil hjælpe med evt. rettelser :). skriv hvis i vil hjælpe, så jeg kan sende den til jer :). -
Hjælp Spansk
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at rette min Spansk aflevering på 150 ord. Derude ! på forhånd tak :D -
Hvad er en kronik?
ForumindlægHvad er en kronik? Hvordan skriver man en god kronik? -
Stemning i Fred hviler over land
Forumindlæghej Er der nogen som ved, Hvilken stemning skaber teksten, Fred hviler over land af B.S Ingeman? -
Polterabend - Jan Sonnergaard
ForumindlægHvad er det korekte budskab i denne novelle. Jeg jeg virkelig brugt en masse tid, og prøvede på at finde frem til det. Men det er lykkes endnu. -
Kan du rette den for mig
ForumindlægMein Name ist Sofia El- naji . Ich bin eine 16- jährige 17. Geburtstag D.20 Janura und besuchen die neunte Klasse von Profit-Schule in Vejle . Als Student bin ich sehr glücklich , zur Schule gehen und lernen jeden Tag etwas Neues . In meiner Freizeit bin ich mit ihren Freunden und manchmal habe i... -
Kender I nogle gode bøger?
ForumindlægHej SP Sagen er den, at jeg simpelthen er løbet tør for læsestof (eller næsten i hverfald), så jeg tænkte, at I derude muligvis har et par forslag til nogle gode bøger, der er værd at læse? Mit eneste krav er nok, at det (helst) ikke skal være fantasy-bøger, såsom Harry Potter, men så er reste... -
vil i ikke kigge på en sætning
ForumindlægHej jeg har en sætning som jeg har oversat til spansk... Ville høre om i ikke ville kigge på ordstillingen, om den var korret? Den oprindelige Hvorfor har du ikke købt en mobiltelefon, bedstemor? Oversat ¿Por qué no has comprado un teléfono móvil nuevo, abuela? -
Hjælp til Engelsk disposition!!
ForumindlægHej:) Jeg ved simpelthen ikke hvad en disposition skal handle om. Det er første gang jeg skal lave en engelsk disposition. Jeg håber i kan hjælpe mig med hvad der en disposition skal indeholde:) Tak påforhånd:D -
hvilket fag terminsprøve?
ForumindlægHej Jeg går nu i 2.g og har snart terminsprøver i marts, dog har vores lærere ikke udtalt sig endnu i hvilket fag det bliver. Min studieretning er Mat A, fysik B og kemi B. Jeg skal afslutte Tysk, engelsk og fysik i år. Er det muligvis de fag man afslutter i år der bliver til terminsprøven? o...
