Søgning på: historie noter stx. Resultater: 15101 til 15120 af 33650
-
Kemi - Gode læse bøger, hjælp!:)
ForumindlægHej alle. Jeg starter på STX om et par dage. I fremtiden skal jeg have Kemi på A-niveau og jeg vil meget gerne låne en kemi-bog, som jeg kan læse i fritiden. Nogen der kan anbefalde nogle rigtig gode kemi-bøger, så er i meget velkomne til at skrive her!:) - Tak på forhånd og fortsat god a... -
Hjælp..
ForumindlægJeg skal op til eksamen i Billedkunst C på STX. Jeg skal vælge et emne, hvor jeg skal lave en rapport til selv emnet som jeg vælger. Men problemet er bare, jeg ved ikke hvilket emne, jeg skal vælge. Håber der nogen som kan komme med nogle relevante svar. På forhånd tak..!!! -
Afgørende opgave
ForumindlægHej folkens, sidder med en kritisk fransk opgave som er meget afgørende for min fremtid.Jeg kunne derfor godt bruge noget professionel retning af opgaven. Den er på under en side og skrevet af mig selv, så i får ikke nogle åndssvage online translations at bokse med. Jeg betaler gerne. Skriv en p... -
10. klasses afgangseksamen
ForumindlægJeg skal på STX her efter sommerferie, hvor jeg mener at man skal have fysik på mindst c-nivea - kan det passe? i hvert fald mener jeg at jeg skal have det på c-niveau. Jeg går nu i 10. klasse og vil helst ikke op i mundtlig fysik. Skal jeg til prøve i det for at kunne komme ind på gymnasiet, sel... -
Facit for matematik A 24. maj 2019 gammel reform
ForumindlægEndnu engang uploader jeg facit for STX A-niveau gammel reform. Denne gang d. 24 maj 2019. Husk, ingen garanti for fejlfrie løsninger. Stil gerne spørgsmål, så kan jeg eller andre dygtige lektiehjælpere svare på jeres spørgsmål. Hvis efterspørgslen er stor, så kigger jeg på mat B også. God w... -
Spansk A - Adgang til VDGB?
ForumindlægHej derude. Min skole har ikke adgang til VDGB.dk. Jeg skal op i mundtlig spansk og det kunne være fedt, at se hvordan det hele foregår, inden jeg selv skal derind. Jeg tænkte derfor på, om der er nogle herinde, der er tilknyttet en skole, som har adgang til Eksamen i spansk A på STX fra 2014? ... -
Måske mundtlig matematik B?
ForumindlægHej! Jeg ved, at det er obligatorisk at skulle op i enten matematik skriftligt, eller mundtligt når man afslutter det i 2G (stx) I går blev det så offentliggjort, at jeg ikke skal op i matematik før D.26/5. Betyder det så, at jeg skal op i matematik mundtlig, da det jo er de fleste skriftlige ek... -
Tilladte hjælpemidler?
ForumindlægHej. Jeg har downloadet STX Dansk A Skriftlig Fremstilling (den, der har hele pakken), men en af mine venner siger, at jeg ikke må tage den med til eksamen, selvom det står på siden, at jeg godt må. Vil det blive set som snyd, hvis lærerne ser, at jeg har notater fra de dokumenter, eller vil de ... -
OSO Produkt?
ForumindlægHey, Jeg skal til at lave min OSO-opgave. Jeg har igen ide om hvilken uddanneslse jeg vil have, så har bare valgt at skrive om STX. Jeg mangler en ide til produket (må ikke være en powerpoint e.l, eller et interview), så hvis der er nogen der har en ide ville det hjælpe meget!!!! taaak. -
Kan man hæve et fag på B-niveau til A-niveau, eller omvendt?
ForumindlægJeg overvejer kraftigt om at vælge et femte A-niveau fag (Tysk i STX), dog frygter jeg, at det bliver for svært og uoverskueligt. Kan man hæve et fag på B-niveau til A-niveau eller omvendt med at skifte fra A til B, hvis man fortryder sit valg senere hen? Tusind tak! -
hjælp ville være fantastisk ! :)
ForumindlægHey alle derude ;) Er der en venlig sjæl, som har lyst til at læse min STX skriftlig spansk A, opgave igennem? Jeg er dybt elendig til spansk og 02 ville være et fint resultat :D .. så derfor ville jeg høre om der er en af jer som er i stand til at give en eventuel vurdering. På forhånd tak. -
bank uddannelse ?
ForumindlægHej, jeg har nogle uddannelse som jeg vil efter STX., skal jeg tag http://www.gsdanmark.dk/index.php?menu=suphhx linje A hvis jeg nu tager en finansøkonom og derefter søger elev plads i en bank. jeg vil meget gerne arbejde med pension, så kan jeg selv bestemme at jeg vil specialiseret mig ind f... -
HJælp pleace
Forumindlægb )Bestem carboxylsyrens molekylformel. er det pentansyre c)Angiv to mulige strukturformler for carboxylsyren. Den ene skal være optisk aktiv, mens den anden skal være optisk inaktiv. Navngiv stofferne. fra stx kemi 2011 http://da.cms.uvm.dk/sitecore/shell/Controls/Rich%20Text%20Editor/~/me... -
Chi^2
ForumindlægHeeyy.. Er er nogen der kan hjælpe med opgave 2 Opgave 2 I en opinionsundersøgelse i X-købing er 500 personer blevet spurgt, om man er for eller imod de ændrede åbningstider i svømmehallen. Bemærk: resten af spørgsmålet er i denne link.. www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Fagen... -
Computer med til mdt eksamen?
ForumindlægHej! jeg skal til mdt engelsk A niveau STX i morgen. I den forbindelse vil jeg gerne høre om man må medbringe computer, således at man kan bruge sin elektroniske ordbog? Jeg kan ikke finde noget i bekendtgørelsen, der omfatter dette. Den siger blot at kommunikation med omverdenen er forbudt... D... -
engelsk ?
Forumindlægjeg har engelsk på B niveau, har bestået engelsk på første år på gym... hvad nu hvis jeg dumper på B niveau, og jeg skal bruge engelsk på c niveau for at komme ind på den uddannelse jeg vil efter stx ? kan jeg så bruge den karakter jeg fik i år i engelsk ? -
En TI-89 Titanium til salg!
ForumindlægJeg afslutter matematik på stx i år, og vil gerne sælge min lommeregner TI-89. Jeg købte den selv brugt til 800 kr, men den er helt ny og ikke skadeliggjort på nogen måder og næsten aldrig brugt, da jeg aldrig lærte hvordan man brugte den. Jeg sælger den til 800 kr, skriv hvis du mangler en. ... -
Gennemsnit med decimaler
ForumindlægEr der nogen der ved hvor jeg kan finde en side hvor ens gennemsnit kan beregnes med mere end ét decimal? Det er normalt for gennemsnit på STX at de kun udregnes med 1 decimal, men da vi har en lille kamp om hvem i min klasse der skal give øl for højeste snit ville jeg gerne høre om man ikke kunn... -
Herning gymnasium
ForumindlægHej. Jeg overvejer meget kraftigt at søge ind på Herning Gymnasium - nærmere bestemt STX. Men jeg gider ikke gå der, hvis det er noget værre noget. Derfor vil jeg gerne høre nogle vurderinger fra folk der enten går der, eller har gået det. På forhånd tak for al respons. /Snappi -
Jeg er forvirret
ForumindlægNu går jeg i stx 2g, men er forviirret fordi har indtil videre rigtig dårlig gennemsnit og jeg vil gerne læse til tandlæge efter Gymnasium. Jeg tog mig ikke sammen i 1 g heller ikke i 2 g. Jeg har tænkt mig at tage/skifte til HF kan jeg det?
