Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 15101 til 15120 af 45492
-
SSO-hjælp til komposition...
ForumindlægHej.. Jeg sidder og skal lave en komposition. Men kan ikke rigtig finde ud af det, da min bog ("Det første jeg tænker på" af Ida Jessen) ikke kan gå ind under nogen af de allerede eksiterende modeller.. Nogen der har nogen forslag til hvordan man stiller en komposition op? Håber nog... -
brug af kilder
ForumindlægHej jeg er igang med dansk historie opgave (historie) og skal have inddraget nogle kilder, men hvordan gør jeg? relatere jeg bare til dem, for at underbygge det jeg har skrevet udfra min primære information ? Håber i kan hjælpe:) -
mundligt dansk
ForumindlægHej alle sammen. jeg har trukket emnet kulturmøder i dansk. kender i nogen noveller der har noget med det. -
Essay: Psyko
ForumindlægHej. Skal skrive et essay over filmen Psyko, men aner ikke hvad jeg skal skrive. Er helt blank. Nogen der har nogle ideer ? -
enzymer (perspektivering)
Forumindlæghalløj alle hjælpsomme mennesker... jeg håber nogen af jer vil hjælpe mig med at besvare følgende som jeg ikke rigtig kan komme videre med, som omhandle enzymer og dens aktivitet. 1) hvis man skal danne en kunstig protein, skal man kende rækkefølgen af aminosyre og dermed rækkefølgen af... -
Den "nye" slags kronik..
ForumindlægJeg skal skrive en kronik (i dansk) - men det er ikke sådan en kronik der står i en avis ... Det er en "ny" slags, som regeringen har fundet på, som går ud på at man 1) Karakterisere et emne, 2) Redegør, 3) Diskussion. Er der nogen der har skrevet sådan en? Eller ved mere om den, eller... -
genre
ForumindlægHvad mener man med; "Vælg selv en genre" dvs. overskrift eller handling`? -
Kunsteventyrets opbygning
ForumindlægHvordan er et kunsteventyr opbygget? Hvis jeg vælger at bruge f.eks. aktantmodellen eller hjemme-ude-hjem modellen, hvordan ka' jeg så vude, hvordan enventyret er bygget op? I hvert fald kronologisk fortalk eller hvad? Ka I hjælpe mig med kunsteventyrets opbyging? Tak! -
Afsætning eksamen
ForumindlægEn der kan sige hvor man kan finde eksamper til mudtlig afsætning opgaver. eller evt. sige hvilke spg. kan man komme op i??? -
Dansk mundtlig HF
ForumindlægHej! Jeg er 100% fjernstuderende, men hvordan forbereder jeg mig bedst på min mundtlige eksamen i dansk A? Sådan praktisk set? Jeg har nogle super analyseværktøjer på min PC, men hvad skal jeg ellers sætte mig ind i? Og så to spørgsmål omkring selve eksamen: Hvad menes der med en ken... -
hjæææææææælp haster
Forumindlægbud på hvilke underemner man kunne skrive til middelalderen og evt. tekster til underemnet:-) på forhånd tak -
SSO om sovjets sammenbrud..
ForumindlægKender i det at man skal aflevere om 5½ time, og man kun har skrevet 9 sider? det sucks.. damn, hvor føler man sig dum over at man kom for sent i gang.. -
Vedrørende fremgangsmåde til AT-eksamen
ForumindlægEr lidt i tvivl vedrørende fremgangsmåden til AT-eksamen: Når jeg kommer ind forklarer jeg min problemformulering samt problemstillinger, hvorefter jeg siger min hovedkonklussion til problemformuleringen. Hvad så derefter? Skal jeg så fortælle om det, jeg har skrevet i min s... -
Essay om at være teenager
ForumindlægHej :-) Da jeg har været på ferie hele ugen, og jeg skal op til dansk eksamen, har jeg ikke haft tid til at lave min eksamen. Jeg skal op i morgen tidelig, så jeg har et ret stort problem. Så derfor ville jeg høre, om der er en der har et essay om at være teenager jeg kan få? :-) Tak på forhånd.... -
Guidelines til en god stil
ForumindlægHello. Jeg er i den uheldige situation at dansk er det fag jeg halter helt bagefter med skriftligt. Jeg får stort set 10 i alle skriftlige fag, udover skrift. dansk. Der ligger jeg kun og leger med et 4 tal. Hvilke guldkorn kan i komme med? Som er et must i en dansk stil. Koppel -
Musik på B
ForumindlægNu hvor jeg skal starte på gymnasiet - er der en retning jeg er interesseret i, og der er Musik på B. Kan man vælge at spille klaver - man risikere vel ikke at ende med at synge, eller spille bas? -
Kosmetolog speciale. makeup gennem tiden...
ForumindlægEr halvvejs i min uddannelse til kosmetolog, og det er nu tid til at skrive speciale... Mit emne er Makeup, og jeg vil smadder gerne have noget med omkring makeup gennem tiden, mest udseensmæssigt, men også gerne lidt om indholdet i makeuppen... Jeg synes dog ikke at jeg kan finde nogle rigtige h... -
Laborant produkt
ForumindlægHej, jeg skriver om laboranter, men har meget svært ved at finde et ordentligt produkt.. Er der nogen der har nogle gode produkt ideer til emnet laborant Mange tak på forhånd -
Hjælp fysik
ForumindlægNogle der kan hjælpe med disse opgaver? -
mundtlig dansk eksame
Forumindlæghej alle sammen, jeg skal op i mundtlig dansk eksame. jeg har om reklamer. sp jeg har valgt reklamen smirnoff green apple twist. men kan ikke finde nogle oplysninger om den på dansk. hvis der er nogen af jer der har oplysninger om reklamen, eller opgaver. må i meget gerne sende eller skriv...
