Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 15121 til 15140 af 32040
-
Klage over karakter
ForumindlægJeg har netop fået karakter fra en skriftlig eksamen. Jeg synes selv, jeg har diskuteret de områder som vi gennemgik i undervisningen, men alligevel fik jeg 02. Derfor overvejer jeg at forsøge at få den bedømt igen. Findes der nogle steder/personer, hvor man kan få ens opgaver læst igennem for ... -
Instationære Strømninger - beskrivelse?
ForumindlægHej, Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad "Instationære strømninger" betyder på godt dansk? Dette spørgsmål kommer af fra denne artikel http://www.eecs.berkeley.edu/~job/Papers/obrien-1995-DSS.pdf og kort beskrevet har jeg en ligning som hedder: Hij = hij * p * g * p0 Hij = stati... -
Hjælp til analyse af sætninger..
ForumindlægEr der nogen der ved om dette er analyseret rigtigt? Omsagnsled til grundled angives ved: oms. The city was very old. x o oms The novel we read was boring. x o oms. The stranger looked at her curiously. x ... -
oversat rigtigt?
ForumindlægThe orange area is characterized by buildings, gas stations, railway station. Traffic flow in the area is low, but rises gradually to the east. The road here is very clear when the road is wide and there are separate bike path. The red area is a mixture of shops, schools, shopping centers, cafe... -
Biologi og
ForumindlægJeg var syg da vi havde første vejledningsrunde til AT og jeg er lidt på bar bund om hvad jeg vil skrive. Jeg vil skrive i fag der interessere mig og der kan jeg kun komme på at biologi ville kunne være fedt. Men hvad skal jeg kombinere det med, hvilket fag. Jeg synes det er svært at finde et emn... -
FRANCISCO FRANCO DIKTATOR
ForumindlægHvor kan man finde en tale fra Franco (diktatoren), hvor han bruger sine appelformer til at få sin mening igennem til alle borgerne? -
Hjælp til oversættelse (kort)
ForumindlægEN dre kan hjælpe mig med at oversætte dette digt? http://a4.vox.com/6a00c225280961549d0110180b982c860f-pi -
min stil 1 side.
Forumindlæghejsa .. er der nogen der vil rette ca 1 sides stil. jeg er ikke færdig men kan du evt. komme med nogle idér til at jeg kan kommer vidre og gøre den mere livlig?:D skriv og jeg sender den til dig -
Need help.
ForumindlægHEJ ALLESAMMEN! :) Hvad udleder mest Co2? Tak i forhånden og god vinterferie.. -
Fiktion
ForumindlægEr der nogen, som har et link til et sted, hvor man kan se en komplet fiktion analyse af en tekst/bog? MvH -
AT
ForumindlægHej er der nogen der har et link eller noget til, hvor der står noget om empiri, teori og metode i faget psykologi? Eller er der i det mindste nogle andre der skrive i psykologi og som kan hjælpe, så må I gerne sige til. -
Senmoderne samfund - ha brug for hjælp hurtigt!
Forumindlæghey ville bare høre om ngn kunne hjælpe mig ...ska har lavet en synopsis og min første spørgsmål er .. Redegøre for individets levevilkår i senmoderne samfund?.. har lidt svært ved at komme i gang med at svare på denne spørgsmål? håber ngn kan hjælpe :D -
politiske partier i uk
Forumindlæghej . er der nogle der ved hvor mange politiske der er i england og hvor jeg kan finde nogle oplysninger om dem ? vh . white_angel -
ANALYSE AF FIREWEED
ForumindlægEr der en af jer, som er så sød at sende en analyse af Fireweed af Shye Brannon? Selvfølgelig har jeg ikke tænkt at kopierer (vil sgu ikke tages i plagiat), men har lige brug for hjælp til at skubbes på vej. -
Hjælp til godt essay
ForumindlægHej! Jeg skal skrive et godt essay omkring min bolig, samt mine boligdrømme. Jeg er ikke vant til essays, og kunne derfor godt tænke mig nogle gode tips - også til, hvad jeg skal have med i mit essay, og hvordan jeg skal formulere mig. Svar gerne privat! :-) Hilsner -
Designerbørn
ForumindlægJeg sidder og er ved at lave det sidste på min AT opgave.. men jeg er stadig meget i tvivl om hvorvidt den er god nok.. Så for at vide om jeg har fået de vigtigste faktorer med spørger jeg nu: Mine to fag er Biologi og Religion - emnet er designerbørn Hvad BØR der være tilstede i min opgave - a... -
Nernst ligning
ForumindlægHej Spørgsmål ang. nernst ligning. Vha. nernst ligning kan man udregne ligevægtspotentialet for hver ion (hvis man kender konc). Men jeg er lidt i tvivl om hvad man skal bruge det til? Hvorfor behøver man at vide hvilket ligevægtspotential en specifik ion har? Hvad skal det bruges til? Håber... -
Gaza
Forumindlæg1.5 Million Candles For Gaza http://candles4gaza.blogspot.com/ 1.500.000 people on 362 km² and 3.320 humans per km² is the world’s largest jail called GAZA! Gaza is isolated from the rest of the world, one and half million people lives in a 362 km² jail, and is being oppressed, and now they h... -
Monotoniforhold. :)
ForumindlægHvis man skal forklare om monotoniforholdet på en snoet graf (altså hvornår den er voksende og aftagende), og der er kun er punkter til start og slut.. Hedder det så g er aftagende i [-5;-2] g er voksende i [-2;3] .. Eller skal man gøre sådan [-5;-2[ , ]-2;3], når der intet punkt er ved grænsen... -
Und wenn ein Lied (Lidt hast :S)
ForumindlægHej alle sammen, jeg er ikke den skarpeste, når man snakker om tysk, og vil gerne spørge om der er nogle der kan oversætte Und wenn ein Lied som er skrevet af Söhne Mannheim. Har ikke så meget tid, så er et sidste forsøg på at forstå sangen, men håber at der er nogle der gavmilde nok til at ville...
