Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 15161 til 15180 af 40685
-
ER JEG BESTÅET ELLER EJ
ForumindlægHej. jeg har fået 02 i både mundtligt og skriftligt matematik b. Har fået 00 i dem begge til eksamen. hvordan finder jeg ud af om jeg er bestået -
Bruge tavlen?
ForumindlægDem der har været oppe i AT: Sidder man ned gennem hele eksamen, eller må man gerne bruge stå op og evt. bruge tavlen? -
novellegenre
ForumindlægTil min 9.klasses eksamen skal jeg jo gerne kunne sige hvilken genre en novelle har hvis nu jeg trækker sådan en, nogle der har en liste over dem med defination? -
Odyseen - sang 10
ForumindlægHej. Jeg sidder også og læser til old eksamen, og ville høre om der var nogen der sad inde med nogle brugbare notater til sang 10 i Odyseen? -
hjælp meget hurtig!!
Forumindlæghej! nogle, der vil kigge på mit engelsk oplæg til den mundtlige eksamen i morgen? evt. i har en mail jeg kunne sende den til? håber der er nogen, som har lystl. vh.hanna -
Skriftlige karakterer/årskarakterer
ForumindlægVed i noget om, hvorvidt de skriftlige årskarakterer tæller med i det samlede gennemsnit, selvom man har været oppe i dem til eksamen? -
Eksamensklage på universitetet
ForumindlægEr der nogen som har klaget over en eksamen på universitetet, som har fået den igennem? Det skulle siges at det ses ret sjældent. -
Atomets opbygning HJÆLP!!
ForumindlægHJÆLP!!!! Skal have hjælp til at forklare atomets opbygning og Bohrs atommodel!!! hurtigst muligt, sider midt i en 24 timers fysik eksamen... -
Vægte på fagene
ForumindlægI et fag som engB skal man obligatorisk op i skriftlig eksamen. Hvis man derudover trækker engelsk som mundtlig eksamen, så vægter den mundtlige karakter 0,75. I et fortsættersprog på B-niveau vægter den mundtlige karakter altid for 1,5, hvis men trækker den som eksamen. Er det ikke uhensigtsmæ... -
Panserformlen
ForumindlægEr panserformlen komplet irrelevant til den skriftlige eksamen? -
Nv
ForumindlægHvad sker der hvis man ikke møder op til nv eksamen ? -
Hvad betyder Sindelag? (HASTER)
ForumindlægSkal op til eksamen i morgen, så det haster!! :-) -
Må jeg tage GSK?
ForumindlægHej Jeg har idag afsluttet mit første år på HF i en klasse, men står lidt i et dilemma. Foruden min fulde HF er mine tilvalgte fag spansk 0-B samt matematik B. Som valgfrit fag det første halve år af 1. HF har jeg haft billedkunst, som jeg ikke fandt interessant. Jeg vil derfor ikke gå op ... -
Hvad skal jeg kunne?
ForumindlægHej folkens, Dette er mit første spørgsmål herinde, så jeg ved ikke engang om det er det rigtige sted jeg skriver. Efter 4 år væk fra skolen grundet sygdom begyndte jeg i sommers på Matematik og Naturvidenskab enkeltfag på ... -
Er jeg god nok til HTX?
ForumindlægHej :-) Lige nu går jeg på STX på grundforløbet, men er allerede blevet træt af det. Det er især 2. fremmedsprog, idræt og almen sprogforståelse, jeg føler jeg spilder min tid på. Jeg har været nogle dage på prøve på HTX, og jeg synes det var rigtig spændende og jeg kunne også rigtig godt lide ... -
hjælp med "simpel" spørgsmål (skriv udtryk om)
Forumindlægx2-4x-4 skal skrives i et udtryk f.eks. altså udtrykket skal være lig hinanden. er der en der kan hjælpe? (x-z)b -
De første studenter
ForumindlægHej,Hvornår fik årets første studenter deres hue? Var det de første der fik den i dag? -
HTX
ForumindlægHello\n\nJa, vi(9.klasserne) nærmer os med hastige skridt, et valg; hvad skal vi efter 9.klasse?\n\nMit valg falder på HTX, men jeg har nogle spørgsmål:\n\n1) Kan man kun komme ind på et teknisk gymnasium, hvis man ønsker de fagpakker, som det pågældende gymnasium udbyder?\n2) Fagpakkerne er nogl... -
dansk skriftlig fremstilling 2009.
Forumindlæghejsa. tænkt bare på om nogle af jer her inden, har været oppe i dansk stil idag. og har skrevet om nr. 1 - den der hedder gengæld. Ville bare hører om i har skrevet om mennesker eller dyr. da jeg får afvide at jeg har misforstået emnet, fordi alle andre fra min klasse har skrevet om mennesker, o... -
Forvirring
ForumindlægHej studieportalen.Jeg har efter en lang pause fra folkeskolen tænkt mig at starte på en uddannelse og det har jeg fundet hvad er (sygeplejerske). Der er et adgangskursus på 4 fag på hf vuc og derefter ind på sygeplejerske uddannelsen. Men problemet er at jeg ikke tror på mig selv og er bange for...
