Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 15201 til 15220 af 47924
-
At dumpe et fag?
ForumindlægJeg skal til nogle mundtlige studentereksamener her om ikke så længe og jeg har efter sommerferien formentlig tænkt mig at starte på dtu. for at komme ind på dtu skal man have et snit over 8 og samtidig have haft matematik og fysik på højt niveau (ihvertfald på den retning jeg kigger på). Men hva... -
Jeg er i tvivl om jeg vil på efterskole eller bare direkte på HHX efter 9. klasse
ForumindlægHej =)! Jeg er en dreng som lige er fyldt 15 år og går i 9. klasse. Jeg går og tænker rigtig meget over hvad jeg vil efter 9. klasse. En ting jeg er sikker på, er at jeg vil læse jura på universitet efter HHX. Men jeg ved bare virkelig ikke om jeg vil på efterskole inden HHX. Jeg er bange for... -
Problemstilling til ´Natur i forandring´ :S
ForumindlægHej! Vi er en gruppe, som er på den. Vi har fået emnet ´natur i forandring´ i faget Teknologi på 2. HTX. Som dækker over ALT inden for verdenden, specielt med henblik på fremtiden. Vi kan simpelthen ikke finde ngoet aktuelt emne, som vi kan lave et acceptabelt produkt til. Vi vil derfor RIGTIG g... -
Skifte ungdomsuddannelse.
ForumindlægHej alle sammen ... Jeg er 2.g'er på mit lokale gymnasium og tænkte på om det er muligt at jeg kan skifte over på 2.år på HTX? :S jeg har ikke hørt om det var muligt medmindre man ville skifte efter grundforløbet men jeg orker ikke at gå 1.år om for at gå på HTX. Nogle erfaringer? Bud? Råd? -
karakter gennemsnit
ForumindlægHey jeg var op i billedkunst, og det var en eksame... Jeg har fået indtil videre: Almen sprogfårståelse: 02 Billedkunst: 02 Samfundsfag:4 Naturviden skabelige fag: 7 Og jeg er bange for at det vil trække meget ned i gennemsnittet.... når de skal vælge om man kan blive optaget på universitet.. ki... -
Stoffers termiske egenskabeer
ForumindlægHej derude :D Jeg har trukket et eksamen spørgsmål, der hedder: "Stoffers termiske egenskaber" . Skal indeholde en gennemgang af stoffers termiske egenskaber . HVad er stoffers termiske egenskaber ?:S På forhånd tak :d -
Analyse af første mosebog
ForumindlægHej allesammen! Jeg sidder midt i min AT eksamen synopsis, i en kombination af fysik, A, og religion, C. Mit emne er "Skabelsesmyter" og jeg skal ud fra 1 og 2 kapitel af første mosebog udlede hvordan de beskriver det gode liv. Jeg er lidt par bar bund, specielt mht kapitel 1. ... -
Mundtlige årsprøver
ForumindlægJeg går i 1.g. Jeg skal ikke op til nogle eksamener i år. Jeg skal op til skriftlig engelsk og matematik som årsprøver. Er der nogle, som ved, hvor mange mundtlige årsprøver, jeg så kan regne med? -
Naturfag på AOSU grundforløb 2
ForumindlægHej, Jeg har fået praktikplads, så skal jeg bare klare den famøse Naturfagseksamen, E,F. 'Hvor svær er den eksamen? Er den nemmere end man frygter? Hvor meget er man nødt til at genlæse? Jeg synes, at der er meget at sætte sig ind i - svært at huske hele forløbet. Ikke mit yndlingsfag, men ... -
svar fra gymnasie
ForumindlægHey ville lige høre hvornår man plejer at få svar fra ens gymnasie om hvor vidt man er blevet optaget eller ej og sådan... -
Dopplereffekten ?
ForumindlægHej, jeg skal snart til fysik eksamen og har lige et par spørgsmål som jeg gerne vil have afklaret: - Hvad er dopplereffekt og ligeledes rødforskydning og blåforksydning ? tak på forhånd ;) -
Skriftlige eksaminer igen igen :)
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål om de skriftlige eksaminer. Lad os sige, at en elev har fagene (hvor det kun er dem med skriftlige eksaminer, der er nævnt): Dansk A Mat B Eng B Fysik A Spansk A dvs. 4 A-fag. og en anden elev har fagene Dansk A Mat A Eng B Fysik A Spansk A dvs. 5 A-fag. Så skal den a... -
Differentialligninger og hvad????
ForumindlægHejsa, håber der er nogen der kan hjælpe mig, for jeg er lidt blank. Jeg går på HTX og skal skrive SRP i matematik og fysik, i matematik har jeg valgt at skrive om differentialligninger, men i fysik er jeg fuldstændig blank. Er der nogen der har nogle emner i fysik, der kan gå ind under differe... -
Kl 00.00
ForumindlægHej hvad skal I op i? Alle 2.g´er???Jeg skal op i engelsk,geografi og historie årsprøve... -
link til udregning af karakter??
Forumindlæg- Hey!!På et tidspunkt lå der et link herinde, hvor man kunne skrive sine karakterer, både eksamens og års-, og gennemsnittet blev derefter regnet ud. Hvad var det lige linket var? -
Tillykke til årets studenter!
ForumindlægEt stort tillykke til alle dem der springer ud som studenter i den kommende uge! Held og lykke med den sidste eksamen! Vi har alle fortjent vores hue! Dennis -
F/K afgangseksamen
ForumindlægHej :) Jeg skal op til en prøveeksamen i f/k i næste uge, og selvom det "bare" er en prøveeksamen, vil jeg selfølgelig stadig gøre det bedst muligt! Jeg har nogenlynde styr på de emner jeg skal op til (magnetisme, syrer & baser, luft), men da vi har en lærer som ikke har fortalt o... -
Please help me "forskel"
ForumindlægHvad er forskellen mellem MAtematik og Fysik? -
Efter 9.klasse?
ForumindlægTil sommer går jeg ud af 9.klasse og jeg ved virkelig ikke, hvad jeg vil bagefter. Jeg vil gerne have en god uddannelse, men har ved selv at finde ud af, hvad der er bedst. Hvad har I andre valgt og hvorfor? Hvad er bedst? -
Procent for karakter
ForumindlægHej SP Jeg har lige været til to skriftlige eksamener. Er der nogen der kan opstille procent svarende til karakter. Hvis jeg skal have 10, hvor mange procent skal jeg så have. På forhånd tak ??
