Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 15241 til 15260 af 109300
-
A.P. Møller - Mærsk
ForumindlægEr der nogen der har overvejet at søge ind som trainee i A.P. Møller til sommer??Kender i eventuelt nogle der er trainees nu, som man kan komme i kontakt med??Håber i kan hjælpe!! -
Gymnasialeuddannelser
ForumindlægHvilken er den sværeste? Min ven påstår, at hhx er på højere plan end det almene gymnasium, har han ret? -
Hvad er jeres planer? (skriv dit CV)
ForumindlægHvad er jeres planer? (skriv dit CV)Hej. Det er mit indtrk at denne side er fyldt med ambitiøse hoveder. Som navnet på debatten antyder, så skriv dine planer/drømme som et CV, hvis du gider (og har noget at byde på :D).Mig selv som eksempel:Jun. 2004. FSA.Aug. 2004 - Jun. 2007. Matematisk Student... -
Omprøver
ForumindlægEr der nogle der kender reglerne for omprøver efter 3.g? -
Læse gymnasiet/IB i sverige
ForumindlægHej, jeg står med problemet at mine forældre bor i sverige (ikke i malmö), og jeg har prøvet at tage toget til dagligt for at læse i København (Metropolitanskolen). Det er simpelthen for langt og nu overvejer jeg at læse IB/gymnasiet i sverige. Er der nogle der ved noget om det faglige niveau der... -
hvad er formålet?
ForumindlægHej. Jeg beundrer nogen gange, hvad formålet er ved at gå på gymnasiet? Har søgt inde på google, men uden held. Jeg har mine tanker om det, men jeg ville hører ad, hvis i har en måde at forklare det på. -
Gennemsnittet af gennemsnitskarakter
ForumindlægHej. Jeg overvejer at søge ind på økonomistudiet (Ba. Polit) på Københavns Universitet. Jeg er dog stødt ind i adgangskravet der lyder som følgende: Derudover skal gennemsnittet af din gennemsnitskarakter for matematik A og adgangskvotienten fra din adgangsgivende eksamen være mindst 6... -
Ansøgning til videregående uddannelser
ForumindlægHey derude, Når man sender en ansøgning til de videregående uddannelser, skal man så kun sende EN prioteringsskema, til ens 1. priotet ? - eller skal man en til hvert uddannelsessted ? Hvad skal de bruge priotetsskemaet til? - Hvis man skal sende flere priotetsskemaer, kan man så varierer lidt... -
dropper af gym?
ForumindlægHej SP. jeg vil gerne spørger hvordan man droppe ud gym.. er i 3.g skal jeg bare gå hen, og sige at jeg ik kan mere ? eller hvordan gør man? -
Corona-virus (co-vid 19) og eksamen
ForumindlægHej SP Som nogle nok har hørt, så er der blevet vedtaget en ny hastelov her for nylig, som kan betyde, at sommerens eksamener bliver aflyst, og at ens årskarakter vil stå som eksamenskarakter. https://jyllands-posten.dk/politik/ECE12022419/nu-kan-undervisningsministeren-aflyse-sommerens-eksamener... -
HTX efter STX
ForumindlægHey alle jeg tænkte på om der er nogen der ved om det kan lade sig gøre at tage en HTX efter man har afsluttet STX og om der er mulighed for at for SU støtte? :) -
3 A-niveaufag?
ForumindlægJeg har hørt at man godt kan have tre højniveaufag, men hvordan?Jeg er kommet ind på Espergærde Gymnasium, og de har et program, så man kan prøve at vælge valgfag. Jeg er kommet ind på nr. 7(Eng A, Samf B, mediefag B), men når jeg kører programmet kan jeg kun få to højniveaufag.Her er linket: htt... -
Ingen fysik på HHX?!?!!!
ForumindlægJeg har besluttet mig for gerne at ville søge ind på HHX, som jeg virkelig brænder efter at komme ind på. Men efter lidt research har jeg til min overraskelse fundet ud af at man ikke har fysik på HHX, hvilket jeg virkelig troede man havde. Jeg har nemlig brug for fysik i fremtiden, da de specifi... -
SSO - indhold
ForumindlægSidder og skriver SSO i engelsk om en bog, A time to kill. Men er blevet i tvivl om den skal indeholde et resume/referat? Har hørt fra nogle kilder at man skal gå ud fra at læseren har læst bogen. Er dette korrekt antaget? -
Folkemord - Etipoien
ForumindlægEr der nogen herinde som kan forklare nærmere om konflikten i Etiopien - er der eller har der været folkemord i Etiopien? Jeg har desværre ikke nok kendskab til dette område, så hjælp vil være højt taknemmeligt. Henvisninger til internetsider både på dansk og engelsk ville også være helt fint. ... -
Mdt. eksamen 1-årigt A niveau
ForumindlægHvordan er det lige at ekasamen foregår? Man får en ukendt tekst analysere denne og perspektivere, den er jeg med på, men skal mad udvælge et bestemt stykke og læse dette op? Hvor langt skal dette stykke være? Er der også ikke noget med at man får en engelsk tekst som så skal oversættes til dansk? -
engelish
ForumindlægHej jeg skal lave en engelsk disposition. Jeg har trukket american culture. Og min under emne er the civil rights movement.. det er mundtlige prøve... Please jeg har brug for god og kreative spørgsmål men hvad kan det være hjælp . Tak på forhånd -
Nelson Mandela - gode ting at fortælle til eksamen
ForumindlægJeg har allerede øvet mig på mange ting at sige om Nelson Mandela til engelsk eksamen, men jeg føler stadig at jeg mangler noget som jeg skal komme ind på. Hvis du kan komme på nogle gode ting, så må du meget gerne skrive det! :-) -
AT REJSER - PSYKOLOGI OG ?
ForumindlægHejsa . Jeg sidder også og er i tvivl om hvad jeg kan skrive. Jeg har matematik(A), fransk(A) fysik(B), Kemi(B), Psykologi(c), Engelsk(b), Religion(c), old (c), biologi(c) osv. Jeg vil helst undlade at skrive i fysik eller engelsk . Jeg vil gerne skrive i psykologi, men jeg ved ikke hvad fag ... -
skifte linje
Forumindlæghej Jeg går lige nu på en musikalsk linje. Den hedder musik a, samf. B og engelsk a. Det er en rigtig god klasse og der er såmen også nogle gode lærer. Jeg skal herefter sommerferien starte i 2.g, men har nu fundet ud af at linjen bare ikke er mig. Kan man godt i 2. G skifte til en helt anden lin...
