Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 15241 til 15260 af 45492
-
Statistik SPSS
ForumindlægHej, Jeg søger en der kan hjælpe mig med statistikprogrammet, SPSS. Jeg skal til eksamen 1 juni, og da det er nogle år siden jeg sidst har siddet med programmet, har jeg brug for hjælp til at lære det på ny. Betaling er intet problem, det kan aftales. -
Eksamens opgave
ForumindlægJeg har tre emner jeg kigger på. 1. Miljø, og affald 2. Miljø, og energi. 3. Og studiemiljøet Jeg er stærk i matematik, og mindre stærk i fysik, og derefter kan jeg stort set intet i kemi.. Jeg skal have et fysisk produkt. Hvad kan man lave? -
Find t
ForumindlægEr lidt usikker på følgende resultat. Hey skal bestemme t ud fra følgende 2 funktioner f(x)= Aert og g(x)=Best f(x) = g(x) A og B er større end nul. Gør følgende: Aert =Best <=> ln(A)rt - ln(B)st =0<=> 1/t = ln(A)r-ln(B)s <=> 1/t = ln(A/B)(r-s)< => t = ln(B/A)([1/(r-... -
Problemstillinger AT 2013 - hjælp søges!
ForumindlægHej! Jeg er godt i gang med min AT synopsis, hvor emnet er kampen om det gode liv. Mit emne er, hvordan at gode boligvilkår kan være en kamp for det gode liv(fx. byplanlægning og boligrenovering). Jeg har problemer med mine problemstillinger, idet at jeg ikke har fundet et diskuterende. Her ... -
Inspiration - HASTER
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til at finde ud af hvad mit emne skal være til studieretningsprojekt, men er lidt tom for ideer. Mine fag er Mediefag/engelsk med mediefag som hovedfag. Håber der er nogen af jer der har nogen ideer eller forslag til hvad man kan skrive om, så jeg kan få lidt inspiration :) -
AT-opgave, indledning
ForumindlægHi guys, Jeg er i færd med at skrive en 1.g AT-opgave - og det eneste jeg mangler er indledningen. Jeg aner ikke hvordan jeg skal sætte den op. Jeg har virkelig prøvet, men hvad skal jeg inddrage, og hvordan skal jeg præsentere min opgave? Det kunne være virkelig rart med et eksempel eller en fo... -
DNA, slægtskab og art
ForumindlægJeg har problemer med en opgave og mangler lidt hjælp til at forstå det korrekt. Hvorfor kan DNA og proteinsyntesen bruges til at sige noget om slægtsskabsforholdet mellem arter? og hvor kan jeg læse lidt om hvilke fejlkilder der kan være ved anvendelse den her metode? -
Bograpport
ForumindlægHello... Skal snart igang med at læse og skrive en rapport om én bog, derfor ville jeg spørge jer, om hvilken bog i kan foreslå (indenfor dansk of course...), der skal være noget kød på evt.. Det andet er, om der er nogle gode bograpporter herinde (?), har kigget igennem, men fandt ikke det stor... -
Skriftligt om "Svinestierne" af Susanna Alakovski
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med overstående titel. Jeg har en stram deadline som jeg skal nå og har en masse lektier for. kunne være til stor hjælp som inspiration til en fremlæggelse. På Forhånd Tak. Y.N -
Haster emne til afsætnint-mediefag
ForumindlægHeey Jeg skal have valgt et emne til mit studieretningsprojekt men jeg er total tom for ideer, er der nogle der kan hjælpe mig. Mine fag er Afsætning som hovedfag med Mediefag som sidefag så hvis der er nogle der har nogle ideer må i gerne skrive hurtigt MVH Rasmus -
historiedel i hydrogensamfund
ForumindlægJeg skal lave et AT-projekt med histoire og kemi om emnet hydrogensamfundet. Kemidelen er jeg klar over men hvorledes kan man koble historie til sådan noget? og ps: er denne problemformulering god: hvorledes kan hydrogen erstatte benzin som brændstof og hvilke konsekvense vil det få? Tak på for... -
Gode råd til tysk-eksamen?
ForumindlægJeg skal op til tysk om nogle uger, så jeg håbede der var nogle veteraner der havde et par gode råd til 12-tallet til en grønskolling som mig. Rådene må bl.a. meget godt handle om hvad man skal komme ind på og hvordan man kan strukturere det. Men ellers er alt egentlig velkomment. -
EKSAMEN ENGELSK A?
ForumindlægHej er der nogle der har tips til hvad man skal kunne eller hvad der er godt at kunne til engelsk a delprøve 1? tips til alt modtaged med hyshånd!! god dag og tak på forhånd -
student text
ForumindlægHej studerende, jeg staar og mangler en student text til en opgave i engelsk paa laerer seminariet KDAS, jeg har endnu ikke fundet en og vil hoere om der evt. er nogen der har en som jeg kan faa. Det skal helst vaere en text skrevet af en elev i de nederste klasser af secondary school, eller folk... -
Hvad betyder disse analysemodeller?
ForumindlægHej alle. Jeg skal have fundet ud af, hvad der menes med disse analysemodeller. Det er 3 modeller som skal fremlægges om, og jeg kan simpelthen ikke komme videre... Så vær rar at hjælpe mig - jeg beder jer! Linket til siden er http://skivegym.dcmedia.dk/index.php?id=1547 og billedet er nederst på... -
AT-metoder (bi/hi)
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive en AT-synopsis om kloning, i hhv. biologi og historie (samfundsfagligt) Jeg er enormt meget i tvivl, om hvilke metoder der bliver brugt. Har kigget lidt rundt og har fundet frem til at biologi bruger empiri, altså bygger på erfaringer etc. men er det det endelige s... -
En god start
ForumindlægEr der nogen der ville skrive nogle gode start på en stil. F.eks Vinden hylede gennem natten ....... mest om naturen, vejret dag eller nat... i starten. -
nationalsangen ??
ForumindlægEr der nogen af jer, der ved, hvad den franske nationalsang handler om i det hele taget ? Pleaseee... det haster ? -
Hvis der står disse oplysninger om et maleri ....
ForumindlægHvis der står følgende om et maleri : Franske frivillige på vej til fronten, september 1792, for at bekæmpe Europas enevældige monarker. Udsnit af et maleri af Léon Cogniet fra 1836. Kilde: Asa Briggs. "The Nineteenth Century". London 1970 Hvornår blev billedet så malet i 18... -
Dansk metoder.
ForumindlægHej jeg skriver i dansk og psykologi. Men ville lige høre om man kan sige at man har benyttet sig af den hermenutisk spiral, nykritisk læsning og psykoanalytisk læsning i dansk.. altså jeg har om freud derfor den psykoanalystiske læsning.
