Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 15241 til 15260 af 32040
  • Hvad betyder vendepunkt

    Forumindlæg
    Hvad betyder vendepunkt i en tekst
  • Perceptionspsykologi

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive i AT om hvorfor vi foretrækker mad med farvestoffer, og vil høre om der er nogen der har et bud på hvad jeg bør komme ind på? Perceptionspsykologien, findes der en teori inden for netop dette område? Kender I til en undersøgelse, der kan belyse sagen? på forhånd tak
  • Lille fremlæggelse om Mayflower

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan fortælle mig om Mayflower?
  • Chicken af Hanne Vibeke Holst

    Forumindlæg
    Hej alle. Sidder og analysere novellen "Chicken" af Hanne Vibeke Holst, og prøver at finde ud af symboliken ved ordet Chicken i novellen. Håber I kan hjælpe :)
  • Fortolkning

    Forumindlæg
    Je crois qu’on est plus tolérant ici. Hvordan forklar jeg hvad “on” betyder - hvornår bruge man det? Hvad kunne man sige i stedet?
  • Essay om musik og sangere

    Forumindlæg
    Jeg har fået til opgave at skrive et kort essay om musik, sangere og dets (deres) påvirkning på mig som person. Jeg håber, nogen vil tage sig tid til min korte tekst og se for eventelle fejl? På forhånd mange tak. Teksten kommer her: I don’t really think I’ve favorite music or a f...
  • Hvor meget lys?

    Forumindlæg
    Er der en der kan hjælpe mig med opg. c? Har svært ved at forstå den.
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    S.O.S S.O.S! - hvad er forskellen på økonomisk og kulturel globalisering
  • fedtsyrer leksikon?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg er i gang med at skrive et kemiafsnit i vores teknologirapport, der ophandler næringsstoffernes kemiske opbygning.Jeg skal bruge stegformlerne for de forskellige fedtsyrer (palmitinsyre, stearinsyre, oliesyre, alfa-linolensyre, gamma-linolens...
  • Hjælp til forberedning af en matematik prøve.

    Forumindlæg
    Hej folkens:) Jeg ville rigtig gerne blive bedre til matematik, og jeg er klar over, at øvelse gør mester. Spørgsmålet er bare, hvilke hjemmesider tilbyder gratis matematik hjælp? Grund til jeg gerne ville blive bedre til matematik, er fordi, jeg gerne ville forbered mig til min kommende matema...
  • unbiased

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lige et spørgsmål. Kan man godt i en sætningen, sige at (lille) x-streg er unbiased estimat ? Eller kan man kun sige det ved en estimator. Har lidt problemer med at få det formuleret ordentligt.
  • Differential- og differensligningssystemer

    Forumindlæg
    Hej derude! Jeg har en gammel eksamensopgave om differential- og differensligningsystemer, og jeg vil sætte stor pris på, hvis der er en derude som kan vise med udregninger hvordan opgaven løses, eftersom jeg skal til reeksamen i faget her start-august, og jeg vil gerne have styr på hvordan man l...
  • Hvordan siger man "Return the favor" på dansk?

    Forumindlæg
    Hej Er der mon nogen, som ved, hvordan man siger "I just wanted to return the favor" på dansk? Tak på forhånd.
  • Rette min stil

    Forumindlæg
    En der vil rette min stil for mig ???
  • Grammatik

    Forumindlæg
    Forklar, hvordan de understregede udtryk kan volde problemer ved en oversættelse til dansk. Brug relevant grammatisk terminologi. Svaret skal skrives på dansk. Both faces gaped in surprise, their eyes flickering and their mouths opened, expressions frozen in shock. Oversættelse: Deres øjne fl...
  • Please hjælp - hvad betyder dosis: 1 mill IE?

    Forumindlæg
    Hej, En, der please kan forklare mig hvad denne dosis betyder: 1 mill IE. Se vedhæftede billede. På forhånd tak.
  • PLS HJÆLP ( PROJEḱT UGE)

    Forumindlæg
    jeg skal finde et emne som passer til temaet (på vej) som jeg kan lave et projekt til men har ingen ide er der nogle der maybe har ideer.
  • HF med A-fagsbonus?

    Forumindlæg
    Nogen der ved om der en eneste HF i København der har 5- A-fagsbonus?
  • Uformelt talesprog

    Forumindlæg
    Er disse sætninger uformelt talesprog? ”I ain´did nothin´!” “´cause I couldn´t red” “I can gone ´n graduate” I så fald ville det så være korrekt at sige, at det er pga. den ukorrekte grammatik, der gør dem til uformelt talesprog?
  • Cisco

    Forumindlæg
    Jeg ville lige høre om der er nogen som har haft cisco semester 1 2 3 4??? og havde nogle af testende liggende som man får til det?Håber jeg hører fra nogen