Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 15241 til 15260 af 20009
-
Er der en der vil læse min opgave?
ForumindlægEr der nogen der har prøvet at lave caseopgave før og som måske vil være interesseret i at læse min opgave igennem og komme med god konstruktiv kritiv :-) Jeg vil gerne have svar på fx om der er nogle ting der er for meget af og andre ting der skal være mere af og så specielt min måde at fremlægg... -
Innovation - eksamen
ForumindlægHej :-) Min gruppe og jeg står og skal til eksamen i innovation. Vi har jo lavet vores projekt som skal forsvares. Kan det virkelig passe, at man i gruppen ikke må vælge det samme fokusområde at fremlægge om?? Er der andre derude der skal op i innovation som har fået denne information? Jeg syne... -
historie / fysik
Forumindlæghej alle sammen jeg skal til at eksamen snart og jeg har skrevet i fagene historie og fysik om emnet overvågning af børn. i fysik delen har jeg skrevet hvordan gps systemet virker og i historie delen hvordan familie liv har ændret sig til en overvågning samfund ... mit spørgesmål er hvordan kan ... -
Projektopgave - selvmord
ForumindlægHej mennesker Vi er to piger, der i vores projektopgave har valgt at skrive om selvmord under overemnet frihed. Vi har valgt at fokusere meget på den mentale frihed, om den opnås ved selvmordet, og om der er en frihed i selve det, at du har valget mellem livet og døden. Derudover perspektiver... -
Hjælp søges
ForumindlægHej allesammen. Jeg søger en som kan hjælpe mig med, at gøre min erhvervscase fremlæggelse ekstra god, samt at sætte powerpointet op. Jeg tænker lidt, at personen skal være igang med en videregående udd. på handelshøjskolen og have et stort kendskab til de pågældende fag. Jeg bor i Århus. Lønnen... -
Last minut spørgsmål
ForumindlægHej! Jeg skal op til dansk mundtlig idag, og er lige ved at få de sidste ting på plads omkring fremlæggelsen. Jeg har trukket perioden "romantikken," og har derefter valgt billedet "Danmark" som mit "hovedværk..." ' Imellem tiden har jeg haft lidt problemer me... -
Big Bang teorien - herunder hubbles og afstandsbestemmelse
ForumindlægHej SP! Jeg skal fremlægge på 10 minutter om Big Bang teorien. Herunder skal jeg tale ind under Hubbles lov og afstandsbestemmelse og forklarer hvorfor de er relevante for Big Bang. Et par super gode hint og links, eller evt. en opgave på C eller B niveau ville være bellisimo! Jeg er naturligvis ... -
Spansk eksamen uden spørgsmål
ForumindlægHej. Jeg har netop trukket et emne i mundtlig spansk A niveau og har læst teksten men der er intet tilhørende spørgsmål. Så mit spørgsmål er, hvad skal jeg nu? Skal jeg lave en slags novelle analyse med personkarakteristik osv eller hvad skal jeg, jeg er fuldstændig blank og min lærer sagde intet... -
FSA fysik/kemi - tiden?
ForumindlægHeiiza =) Jeg ved at fysik eksamen varer 2 timer, og at vi er inde 4 ad gangen. - Mit spørgsmål er så: Lærer og censor går jo rundt til hver elev, men hvor lang tid får man cirka til at fremlægge i samlet? Er det ikke meget 2 timer eller går tiden derinde hurtigt? Generelt er jeg bare temmelig ne... -
Forklaring af analyse og vurdering
ForumindlægHej :) Jeg har lige trukket mit emne til min mundtlige eksamen. Men der er bare en enkelt ting, som jeg er i tvivl om, som at jeg håber I kan hjælpe med :) Kort uddrag af min opgaveformulering: Fedme Med udgangspunkt i vedlagte materiale og relevant eksperimentelt arbejde skal du forberede en fre... -
Skoven og karbonkredsløbet
ForumindlægHej I biologi har jeg trukket spørgsmålet "Skoven og karbonkredsløbet" og opgaveformuleringen lyder således: I din fremlæggelse skal du redegøre for skovens betydning for det globale kulstofkredsløb og for de vigtigste biologiske processer, som indgår i kredsløbet. Dernæst skal du kort ... -
Skoven og karbonkredsløbet
ForumindlægHej I biologi har jeg trukket spørgsmålet "Skoven og karbonkredsløbet" og opgaveformuleringen lyder således: I din fremlæggelse skal du redegøre for skovens betydning for det globale kulstofkredsløb og for de vigtigste biologiske processer, som indgår i kredsløbet. Dernæst skal du kort ... -
Hjælp søges
ForumindlægHej allesammen. Jeg søger en som kan hjælpe mig med, at gøre min erhvervscase fremlæggelse ekstra god, samt at sætte powerpointet op. Jeg tænker lidt, at personen skal være igang med en videregående udd. på handelshøjskolen og have et stort kendskab til de pågældende fag. Jeg bor i Århus. Lønne... -
Er det normalt, at 9. klasse er så hård?
ForumindlægJa altså vi går i skole 34 timer om ugen + så har vi 4-5 afleveringer om ugen, og udover det har vi fremlæggelser og almindelige lektier... Nogle af mine venner fra andre skoler, har dage hvor de slet ingen lektier har for 0_o Jeg synes bare det er virkelig hårdt med alle de lektier, det er også... -
Hjælp til projektopgave?
ForumindlægHej alle, Jeg skal lave en projektopave i 8. klasse, hvor vi, ekstra ordinært, har fået lov til at lave den uden noget som helst overemne. Vi må vælge lige, hvad vi har lyst til, men nu står jeg desværre i den situation, at jeg ikke kan komme på et interessant overemne. Jeg skriver opgaven alen... -
Dansk eksamen 2011
ForumindlægJeg læste at når man trækker eksamenspørgsmålet vil der stå, hvilket fokus der er; "Det sproglige område", "Det litterære stofområde", "Det mediemæssige stofområde". Skal jeg have en forskellig tilgang til min fremlæggelse alt efter hvad fokus jeg trækker? Hvad skal ... -
Engelsk B eksamen
ForumindlægHej alle Jeg står og skal op til mundtlig engelsk B på mandag. Eksamen foregår således, at man trækker en ukendt tekst, og der er 1 times forberedelse og ca. 22 minutters eksamination. Jeg ligger normalt højt i engelsk, men jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man scorer 12 til mundtlig eng... -
C02 og verden HJÆLP!!!
ForumindlægJeg har trukket Co2 og verden til eksamen. Jeg skal komme ind på spørgsmål som hvordan indgår kulstof i jordens kredsløb, hvilken konsekvenser er der ved udledningen af co2, hvilken betydning har den stigende befolkningsstilvækst for verden og det levende. Jeg skal blandt andet lave forsøg der ha... -
Energi fysik c
ForumindlægHeej alle. Jeg har lige trukket mit emne til fysikeksamen på C-niveau STX: "Energi og energiforbrug" I min fremlæggelse skal jeg snakke om nogle væsentlige egenskaber ved energi og en beskrivelse af energiforbruget i samfundet. Den følgende samtale vil komme til at handle om enheder ... -
Differentialligning - bevis - y' = k*y
ForumindlægHej Jeg skal fremlægge beviset for, at y= k*e^kx er løsningen til y'=k*y Jeg er med på alt i sytime-bogens gennemgang af beviset - undtagen linje 4-5, hvor (y*e^-kx)' i næste linjer bliver (y*e^-kx). Hvorfor forsvinder ' ? Er godt med på at stamfunktionen til 0 er c på højre side...
