Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 15261 til 15280 af 176853
  • STX-eksamen 2006 "HASTER"

    Forumindlæg
    Nogle der skulle ligge inde med opgaverne fra studentereksamen 2006 ??
  • Er der nogen der har Hf eksamen 2006 maj

    Forumindlæg
    Hjæælp jeg kan ikke finde ud af den er der ikke en der gider at give mig deres???
  • Bevis at exp(a+b)=exp(a)exp(b)

    Forumindlæg
    Hvordan vises det matematisk at exp(a+b)=exp(a)exp(b) hvor a,b er komplekse tal.
  • D={2x|x er element i A)

    Forumindlæg
    A={1,2,3,4,5,6}D={2x|x er element i A)D={2*1,2*2,2*3,2*4,2*5,2*6}?? eller hvad?
  • Dansk eksamen imorgen

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til dansk eksamen og er ved at finde nogle symboler i Alice i eventyrland. Er der nogen der ved hvad den lilla kålorm, der ryger vandpipe og spyger pink røg ud, er symbol for? Eller bare har en ide om det? På forhånd tusinde tak
  • Dansk mundtlig eksamen?

    Forumindlæg
    Snart er der dansk mundtlig eksamen, når man kommer ind til ens lærer og censor, skal man begynde at analysere den ukendte tekst og til sidst perspektivere til det man har lært? Hvor lang tid varer selve eksaminationen, 20 min.?
  • haster bio eksamen august 2011

    Forumindlæg
    Hej allesammen, er der nogle af jer der har lavet Biologi eksamen august 2011. Det vil være en stor hjælp, hvis i har lavet Opgave 4. Complex Vertebral Malformation.. Da jeg er lidt i tvil om jeg har lavet det rigtigt
  • Hjælp til valg af forsøg til eksame (atomkraft)

    Forumindlæg
    Hej med jer, jeg står og skal lave en projektbeskrivelse til eksamen om det forsøg jeg har valgt, Jeg mangler bare et forsøg. forsøget skal være om atomkraft, det er lige meget hvilken slags det er, det skal bare indholde atomkraft Tak
  • Bøger med til engelsk mundtlig eksamen???

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved om man må tage ens egen bøger med til engelsk mundtlig eksamen højniveau??Gælder det oss ens kopi tekster??Noura
  • Henning Ipsen - eksamen

    Forumindlæg
    Hej , jeg har lige trukket eksamens tekst og skal op i kikkerne af Henning Ipsen. Er der nogen der har notater om ham og evt. forslag til parralel tekst ? parralelteksten skal være i tema eller skrivemåde - altså
  • Engelsk mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal snart til engelsk mundtlig eksamen og har valgt identity som overemne og teenage drinking som underemne. Jeg vil bare spørger om det er et godt emne, eller om der er andre gode underemner der vil passe til identity. Tak på forhånd
  • Biologi B eksamen 2010

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger inde med et eksempel på en Biologi prøve (eksamen) på B-niveau ? Læser selvstudie og har biologisk modvind pt. Hvor mange sp Hvor mange bilag osv ....
  • Eksamen i morgen. Hjælp til figur!!

    Forumindlæg
    Jeg står med en figur, som jeg skal henvende mig til under eksamen i morgen. - Er der nogle som kan forklare mig den forenklet? Det handler om genfejl i cystisk fibrose. - Jeg har vedhæftet figuren.
  • Ting til mundtlig dansk eksamen?

    Forumindlæg
    Hej :) Nogle der ved hvad man helt præcist skal have styr på til Mundtlig dansk eksamen? Jeg har styr på de opgivne tekster, men er det ellers bare de forskellige ismer? Tusind tak på forhånd. p.s. skal op tirsdag d. 15-06...
  • Eksamen - Billedkunst C stx.

    Forumindlæg
    Hvordan foregår eksamen i billedkunst, på c-niveau? All i know, er bare, at vi skal præsentere vores eksamensprojekt, men der skulle vist også være noget yderligere. Hvordan forgår det? På forhånd, tak! (:
  • fysiske betydning af konstanterne a og b?

    Forumindlæg
    Hvad er den fysiske betydning af konstanterne a og b?
  • AT eksamen - hvor meget tæller synopsis

    Forumindlæg
    Ang. AT eksamen, hvor meget tæller den synopsis man har afleveret ift. selve eksamen ? Kan man ikke få en god karakter på trods af at ens synopsis er dårlig, hvis man bare siger noget godt til eksamen?
  • Psykologi 24-timers eksamen - kulturpsykologi

    Forumindlæg
    Jeg har trukket kulturpsykologi til 24-timers eksamen i psykologi. Jeg skal selv udarbejde en problemformulering/synopsis ud fra de udleverede bilags materialer. Mit problem er så, at jeg ikke kan koble de tre bilagsmaterialer til nogen 'fælles problemstilling'. Jeg synes at de er m...
  • Eksamen 2013 - Problemstillinger

    Forumindlæg
    Hej hej! :) Jeg har trukket mine tekster til historie eksamen, og skal fremlægge i morgen. Jeg er ved at lave problemstillinger, men kan ikke rigtig komme videre. Emnet er den kolde krig, og mine kilder har klart fokus på Cuba-krisen. Jeg tænkte på om der var nogen der ville kigge mine...
  • Helle Helle Eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har trukket Helle Helle som emne til min mundtlig eksamen. I mit pensum står: Rødby Puttgarden Fasaner Mere kaffe? og Søndag. Det ville sige, det er de ting vi har læst og arbejdet med, og det er de tekster jeg må perspektivere til. Lige nu sidder jeg lidt fast, for jeg ved ikke h...