Søgning på: matematik fp9 maj 2016. Resultater: 15261 til 15280 af 34041
  • Ved ikke hvad jeg skal vælge, please hjælp mig

    Forumindlæg
    Jeg er næsten lige startet på stx, og jeg har valgt IB (hvilket er en international linje) hvor alt forgår på engelsk.. Problemet er bare det, at eksamen på IB er kun skrevne eksamner, det er så ikke et problem.. Problemet er at det forgår i hånden, man må ikke have nogen form for hjælpe midler...
  • Hjælp til rettelse af en kort tekst

    Forumindlæg
    Jeg har lavet denne analyse, er der en som vil hjælpe mig med at kigge den igennem? Je voudrais parler d’une peinture qui s’appelle « En bøgeskov i Maj » et traduit en français : « Un bois de hêtre en Mai» du peintre P. C. Skovgaard en 1857, Skovgaard est en peintre ...
  • Integralregning opgave

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har ikke haft matematik i 3-4 år og er nu igang med at genopfriske mit matematik. Jeg har derfor fundet følgende opgaver. Er der nogen der vil hjælpe mig med disse opgaver? Mvh.
  • SSO

    Forumindlæg
    Nogen herinde der har nogle forslag til hvad man kunne skrive i SSO i matematik? Kunne godt tænke mig at skrive i matematik, og kunne derfor godt tænke mig forslag til emne.. Helst ikke komplekse tal
  • Hjælp til 2 hf større skriftlig opgave

    Forumindlæg
    Hejza. Jeg går på 2 Hf og jeg kunne godt tænke mig at skrive den større skriftlige opgave i matematik. Er der nogen der har nogle forslag til hvad jeg kunne skrive om i matematik?
  • Gennemsnitskarakter

    Forumindlæg
    Hvordan beregner man gennemsnitskarakter F.eks hvis man har fået Dansk mundtlig 02 Dansk skriftlig 4 Matematik skriftlig 7 Matematik mundtlig 4 Hvordan beregner man gennemsnit af de karakterer?
  • MAT A NOTER STX

    Forumindlæg
    Heeeeej allesammen Har I nogle gode matematik noter som man kan bruge til matemamtik skriftlig eksamen? :) Har virkelig brug for især A niveau matematik noter. På forhånd tak
  • Tips til Prøve

    Forumindlæg
    Heij Allesammen ., Skal nemlig have terminsprøve i skriflig matematik imorgen. Så hvis i har nogle råd, så fyr af med dem. Har nemlig hørt at skriflige matematik er meget svært På Forhånd tak.
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til mundtlig matematik på mandag, da jeg aldrig før har været oppe til mundtlig matematik før, vil jeg spørge, hvordan man kan forberede sig bedst. På forhånd tak.
  • Årsprøve?

    Forumindlæg
    Jeg har matematik på C, men har valgt på B i 2g... Hvis jeg skal på i skriftlig matematik.. Kommmer jeg så på i det skal ha' på B eller har haft på C? Er en smule forvirret..
  • Integraltegn

    Forumindlæg
    Jeg tror, jeg taler på rigtig mange matematikeres vegne: Integraltegnet i redigeringsboksen er for jammerligt. Lad os få et ordentligt slankt langt S i stedet. Også oprettet i Matematik.
  • Privatlærer

    Forumindlæg
    Hey, jeg har brug for en privatlærer der kan hjælpe mig med lidt matematik - især integraler Jeg bor i Fredericia og har matematik A på 3.g :D PLS HELP ME!!
  • savner forslag til MATH

    Forumindlæg
    Mit hovedfag er Virksomhedsøkonomi og har valgt finansiering som område. Jeg har valgt matematik som bifag. Kan I komme med forslag til hvad jeg kan skrive om i matematik? Mvh Camilla
  • Help help

    Forumindlæg
    Håber nogen vil hjælpe mig :S Hvordan indgår beviser som grundlag for al matematik? eller rettere: hvordan kan man i matematik afgøre om en hyptose/sætning er sand eller falsk?
  • oprydning i gode links

    Forumindlæg
    I matematik tråden gode links til matematik er der efterhånden 42 indlæg. Det er ret uoverskueligt og alle henvisninger er ikke lige gode, så jeg vil foreslå at der bliver ryddet lidt op i det. Det gælder sandsynligvis også andre steder
  • (ax+b)^2

    Forumindlæg
    Hej alle matematik elskere :) Jeg har en matematik opgave der lyder: Omskriv 4x2-12x+9 til formen (ax+b)2 håber i kan hjælpe mig så jeg forstår det lidt :) På forhånd tak :) //Nadja
  • Lærer til Folkeskole søges

    Forumindlæg
    Hej, jeg søger en privatlærer til min søn som går i 9klasse. Det er matematik faget... Det skal være en som enten er uvderviser i folkeskolen eller læser matematik. Håber hører fra jer.
  • Lektiehjælp ønskes

    Forumindlæg
    Er du god til at formidle og undervise i matematik? Forældre til 9. klasse skoleelev søger hjemmeundervisning i matematik - gerne lærerstuderende. Kontakt venligst Pia Hansen Tlf.nr 42179130
  • Bestem maksimumssted og maksimumværdi

    Forumindlæg
    Hej matematik hoveder! :D Nu har jeg endnu et matematik spørgsmål :D og please gør svaret så pædagogisk som overhovedet muligt! :D - Hvordan bestemmer jeg maksimumssted og maksimumsværdi? :)
  • Hjælp til at forstå base regning

    Forumindlæg
    Hej :) er der nogen som vil jeg hjælp mig til at forstå hvordan man omskriver base i matematik? eller bare generelt forstå base regning i matematik :) jeg har virkelige brug for jeres hjælp, da jeg skal snart til eksamen på forhånd tak : )