Søgning på: fysik rapport DENSITET. Resultater: 15281 til 15300 af 23609
  • pH under nul

    Forumindlæg
    Min fysik/kemilærer har fortalt, at pH-værdien altid er positiv, men jeg mener, at have læst et par indlæg herinde, hvor de har skrevet, den godt kunne være negativ, eller læser jeg forkert? :/ Nogen, der kan forklare? (:
  • AT - årsprøve.. ideer til synopsis!!

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal snart aflevere min synopsis til årsprøven i AT, men har lidt problemer med at finde en overordnet problemstilling at arbejde med. Hovedemnet er naturalismen, og fagene vi har arbejdet i; historie, dansk og fysik. Håber der er nogle der har nogle ideer. På forhånd tak :)
  • Brintsamfund - metoder i samf

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg mangler noget på skrift om samfundsfaglig metode til mit AT-projekt i fysik og samfundsfag. I samfundsfag fokuserer jeg hovedsageligt på det økonomiske aspekt i udviklingen af brintsamfundet. Håber I kan hjælpe. På forhånd tak.
  • Hjælp til oversættelse

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg har brug for hjælp til oversættelse af ordet styrke til latin. Mest i den i henhold til fysikken men også psykisk. Har prøvet ordbøger, men ved ikke hvad der er helt rigtig.. Ved godt det måske ikke er det helt rigtige sted at spørge, men det skal indgå i en tatovering så det må g...
  • "De dovne"

    Forumindlæg
    Jeg sad lige og skulle renskrive alle mine fysik-notater, da jeg så et notat lignende dette: 'Stofferne i hovedgruppe 8 kaldes "De dovne". Det er fordi at de har nok af sig selv og ikke vil dele med andre'. Kan nogle af Jer forklare dette for mig?
  • Differentialligninger - Bjælkenedbøjning

    Forumindlæg
    Hej er ved at lave et matematik/fysik projekt, men det er også ligegyldigt (: Men skal redegøre for differentialligningen: y'' = -k*(l-x) Nogle der kan hjælpe mig her? Venlig Hilsen Christian
  • Energi

    Forumindlæg
    Hey studieportalen :D Jeg har fået nogen opgaver om energi, og ikke lige den skrapeste til fysik :) så ville hører om i kunne hjælpe mig en en opgave. Vedhæfter opgaven så kan se hvad det er jeg snakker om. Det er den øverste, hvor grafen og tabellen indgår Tak på forhånd
  • Mangler forsøg

    Forumindlæg
    Hej .. Jeg skal op i fysik nu her, og jeg mangler nogle forsøg om: Elektromagnetisme Transformation Kemisk analyse Metaller Det kunne være vildt fedt hvis i kunne hjælpe med at finde nogle forsøg, jeg kender godt; "FYSIKBASEN" .. Men har ikke rigtig kunne finde noget derinde, ved ik...
  • Fys+Eng

    Forumindlæg
    Hej jeg har valgt at skrive om flyve maskinen i fysik og engelsk i AT og ville gerne spørge om, hvad I mener kunne være spændende at have fat i. Det er selvfølgelig med udgangspunkt i: videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914.
  • Strømførende ledning i et magnetfelt

    Forumindlæg
    Forsøg: Strømførende ledning i et magnetfelt http://www.jhave.dk/test/fysik/ElMagn/billeder/Image2.gif hvorfor går ledningen ud af magnetfeltet? og hvorfor ind? hvis i kan svarer på det inden for en time, bliver jeg utrolig glad!
  • Hjælp til eksamen

    Forumindlæg
    hej alle på sp.. jeg skal op i mundtlig fysik/kemi eksamen snart og ved ikke en skid og fagene, da jeg ikke forstår det så godt, nogen der har et råd til hvad jeg an gør ? jeg har læst alt jeg kan læse men har ikke forstået det hele ?? tak
  • Lorentzlov

    Forumindlæg
    HJÆLP nogen af jer der lyn hurtig kan forklare mig lorentzlov (folkeskole niveau), http://www.jhave.dk/test/fysik/ElMagn/billeder/Image2.gif se på linket, det er det forsøg jeg ikke forstår.. hurtig, jeg skal snart i seng :s
  • bilag til emnet?

    Forumindlæg
    hej. Jeg har fået et eksempel på et eksamensspørgsmål. Det omhandler astronomi. Stikordene er: månen og dens faser formørkelser jordens bevægelse solsystemets opbygning verdensbilleder Jeg har fysik på c-niveau, hvad kunne et bilag til dette emne være?
  • noter vigtigt

    Forumindlæg
    hej.. jeg skal op i fysik A eksamen i morgen og derfor hvis nogle af jer har digitale noter til kernefagene må i gerne sende dem D: jeg står virkelig og mangler noter til lasere D:
  • Forsøg med salte eller baser

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til FSA eksamen i fysik/kemi og sidder lige nu og laver dispositioner omkring baser og salte. Er der nogen som har nogle gode forsøg med dem? Håber at der er hjælp at hente ude ved jer flinke mennesker:) Tak
  • Hvilke gymnasier i København tilbyder kinesisk?

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal starte på STX i københavn og kommer nok til at vælge: Matematik A, Fysik B og Kemi BFremmedsprog er Kinesisk. Men hvilke gymnasier foruden Borupgaard, Niels steensen og Ørestad tilbyder kinesisk?
  • Ringbølger

    Forumindlæg
    Måske er det et dumt spørgsmål : Hvor dannes der konstruktiv og destruktiv interferens i fig. 3 http://iis-old.nakskov-gym.dk/fysik/la/optik_sound_webmappe/optik_4.htm ? Det står der godt nok, men forstår det stadigvæk ikke, vil heller have nogen der markerer det til mig O:) Vil du ikke nok?...
  • Humaniora vs naturvidenskab

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg skal op til en årsprøve i 1.G på onsdag i fagene dansk og fysik. Jeg er blevet bedt om at finde svar på apørgsmålene: Hvad kan den humanistiske metode som den naturvidenskabelige ikke kan? og Hvad kan den naturvidenskabelige metode som den humanistiske ikke kan? Jeg h...
  • FSA, Mundtligt.

    Forumindlæg
    Hey, jeg skal til at op i morgen til Fysik 9. Klasse, jeg står og mangler en disposition til Radioaktivitet, og et emne der hedder "Sanser og Målinger", det ikke lige et jeg selv har kunne finde andre indlæg om. Jeg har en email hvis der eventuelt har en der kan maile mig en. Vincent-kr...
  • Vand - Eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg har den mulighed at komme op i VAND i fysik/kemi eksamen imorgen! jeg har brug for lidt hjælp til nogle forsøg! det må gerne komme hurtigt, kunne være lækkert hvis du/i havde det på et dokument f.eks. ellers lad mig bare høre hvad i har om emnet! tak på forhånd wankers!

Søgninger relateret til fysik rapport DENSITET