Søgning på: dansk reportage. Resultater: 15341 til 15360 af 41162
-
Rettelse af tysk brev !
ForumindlægHej, jeg har brug for en rettelse af mit tyske brev, som jeg har fået til opgave. Jeg ville blive rigtig glad, hvis jeg kunne få den hjælpende hånd !! :D !!!!Vedhæftet fil er den forkerte, den rigtige ligger i kommentaren!!!! -
betontank
ForumindlægHej studieportale. Her kommer opgaven. En betontank med målene ude påL=6 B=5 H=4,5 Inden i L=5 B=4 Hvor tykke er væggene og bunden? Og 3 ekstra opg. (Hvor mange kubikmeter vand kan der være i tanken? Hvor meget beton er de... -
Hjælp til McKinlays 7 stadier i diffusionsteori?
ForumindlægHej! Hvis nogen kunne fortælle mig, hvad McKinlays sidste 2 stadier er jvf. hans værk "From "Promising Report" to "Standard Procedure": Seven stages in the career of a Medical Innovation" fra 1981. Altså jeg kender Promising Report Prefessional Adoption Public Accep... -
Tommelfingerregel for præpositioner?
ForumindlægVi ved eksempelvis at adjektiver er beskrivende, men hvad er præpositioner? -
modalverber
ForumindlægIndsæt det korrekte modalverbum: 1. Kan du se ham? __Can_______ you see him? Modalverbet “can” skal bruges her, idet det udtrykker en evne om at subjektet kan se ham. 2. Vil du hjælpe mig? __Would________ you help me? ”Would” anvendes her, da modalverbet udtrykker et øns... -
Perspektivering til Den Nordiske Oldtid
ForumindlægJeg skal skrive en litterær artikel om litteraturen fra den nordiske oldtid, og i opgaven skal jeg perspektivere til litteratur fra en anden tidsperiode. Hvilken tidsperiode kan man sammenligne med den nordiske oldtid? Håber på et hurtigt svar, da opgaven skal afleveres inden for 5 dage. ... -
Hjælp til rettelse af tysk grammatik
ForumindlægSchneewittchen Das dritte Mal kleidet die Königin verkleidete sich in eine Bauersfrau. Die Königin macht einen giftigen Apfel, und der Apfel war macht, so dass sie nur die Wange vergifteten wurde. Die Königin nach zu das Haus der sieben Zwergen und sagst dass Schneewittchen der Apfel essen so... -
hjælp til metoder i religion
ForumindlægHej derude. jeg er i den heldige situation at jeg skal til AT-eksamen her om et par dage. Jeg har fagene Samfundsfag A og Religion C, hvor jeg har om Durkheim. Hvilke metoer vil i disse fag være mest relevante at komme ind på? Specielt i religion er jeg i tvivl. Håber meget på jeres hjælp?? :) -
Partier og ideologier
ForumindlægHej Allesammen Jeg er ved at læse op til eksamen i samfundsfag og jeg er ved at placere de forskellige partier i Danmark over de forskellige ideologier Kan i fortælle mig hvilken ideologi SF, DF og S hører til? -
HJÆLP: hvordan foregår spansk A eksamen?
ForumindlægJeg har spansk på a niveau og jeg har trukket en tekst som jeg skal til mundtlig årsprøve i (2g) i morgen tidlig. Mit problem er at jeg ikke aner hvad jeg skal derinde til årsprøven, jeg kan bare se at det tager 30 min? min lærer har ikke fortalt mig noget som helst om hvad jeg skal ... tak hvis ... -
plastik køn
ForumindlægHvad er "plastik køn"? kan heller ikke finde noget på nettet.. -
Hjælp til Molins model på Socialdemokratiet
ForumindlægHej ;) Jeg har vireklig brug for hjælp. Jeg har fået denne opgave : Begrund Socialdemokratiets kurs ud fra Molins model Nogen der kan hjælpe ? Please..... -
Analysere artikel i biologi
ForumindlægHvordan skal man analysere en artikel i biologi? Opgaveformuleringen lyder: "Analyser artiklen og udvælg det biologisk relevante indhold, du mener, der er væsentligt at få med i dit oplæg". -
Nyt materiale og fokus til AT eksamen?
ForumindlægHej, Jeg skal op til AT eksamen i næste uge, og jeg er lidt i tvivl om hvilke ting, jeg skal komme ind på. Jeg har hørt forskellige ting fra forskellige lærer... Men jeg ville høre om, det er meningen, at man skal komme med nye undersøgelser til eksamenen, som ikke indgik i synopsen. (F.eks. h... -
Forskel på...
ForumindlægHejsa :) Jeg har lige et spørgsmål: Hvad er forskellen på Fantasy og Eventyr? Da jeg skal skrive en stil indenfor emnet Fantasy, vil jeg helst ikke komme til at blande disse to genre sammen. - På forhånd, tak :-) -
Fortolkning og budskab
ForumindlægJeg sidder og arbejder med teksten "Løven" af Kim Fupz, og bliver pludselig itvivl om fortolkning og budskan kan være det samme? Håber nogen kan hjælpe mig! -
Marshall-aftalen/planen
ForumindlægHej Studieportalen Vi er kommet i det dilemma, at vi ikke kan finde ud af hvilke fødevarer/produkter Marshall-planen medførte. på forhånd tak. Hilsen Julius og Mads. -
Dumpet/bestået
ForumindlægHeps. Hvordan er det man regner ud, om man har dumpet eller ej? Lad os antage, at man i et fag har fået 12/12 skriftligt og mundtligt, men dumper enten den skriftlige eller mundtlige eksame. Regner man så gennemsnittet ud af de tre fag, altså (12+12+0)/3 eller dumper man faget, idet man har dum... -
nykritisk læsning??
Forumindlæghej. nu har jeg søgt over alt, og jeg synes der står noget forskelligt mange steder. er der en, der en gang for alle kan forklare mig på en letforståelig måde hvad nykritisk læsning er for noget?? håber nogen kan hjælpe. forstår det nemlig ik. -
lektierhjælp søges haster
Forumindlæghej Jeg er en pige på 22 år, som går på laborant skolen, søger efter en lektiehjælp i århus hvor vi kunne mødes. Vi kan snakke om penge senere, i privat snak . Det jeg mest har brug for er kemi og microbilogi / biologi. Du bestemmer hvor mange gange du kan, behøver ikke være hver uge, det kan o...
