Søgning på: fysik rapport DENSITET. Resultater: 15361 til 15380 af 23609
  • 00???

    Forumindlæg
    Jeg har i fysik-eksamen fået 00 i skriftlig, hvilket kom som et chok. Er der en eller anden venlig sjæl der vil se om den virkelig ligger til et 00, eller om det vil være værd og klage?? Det vil betyde ENORMT meget, da det kunne være med til at bedømme hvorvidt jeg kan komme ind på mit studie.
  • Tæller SO som A-fag? (HTX)

    Forumindlæg
    Mine A-fag er: Dansk, Engelsk, Fysik, Matematik og Teknik. Tæller SO også med som et A-fag? Må jeg gange mit snit med 1,03 eller 1,06? (Jeg hævede Engelsk fra B til A).
  • Fordampning af vand

    Forumindlæg
    Jeg har fået et spørgsmål i fysik der lyder som flg. "Du har i en kasserolle opvarmet 150 g. vand til kogepunktet. Varmetilførslen fra kogepladen er på 800 W. Hvaor lang tid går der, før al vandet er fordampet?" Hvordan regner jeg det?
  • Gennemsnit under 02!!

    Forumindlæg
    Hey, jeg går i 1.G men klarede mig dårligt i årsprøverne og eksamen DHO: 02 Fysik: 02 Skr. Mat: 00 Bio:00 Kemi:4 Men fik Samfundsfag: 02 Mediefag: 4 I afsluttede fag... Er jeg doomed??? :(
  • illustrationer

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til at skrive SRP i fysik når jeg udleder formler osv. kan det være en god hjælp med illustrationer hvordan laver jeg dem selv bedst - så det ikke ser alt for sjusket ud.. findes der nogle gode (gratis) programmer til dette?
  • Drejningsmoment

    Forumindlæg
    HASTER! Jeg arbejder med mit 24-timers projekt i fysik og jeg står stille med at forstå, hvad vektoren "g" står for i vedlagte bilag. Skal også vide hvad "Dobbelt lodret streg" helt præcis betyder? Det fremvises også i bilaget.
  • Forslag til forsøg om gødningessalte

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal snart op til fysik-kemi eksamen, og jeg mangler lide nogle forsøg til gødningesalte. jeg er ikke sikker på hvilke forsøg jeg skal lave, jeg tænkte om I ikke kunne hjælpe mig, og komme med nogle forslag. mange tak på forhånd!
  • Hjælp jeg fryser

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har fået dette spørgsmål i fysik. Er der nogle, der kan hjælpe? En person har været ude at bade. Vandet er 20 grader og luften er 22 grader. Hvorfor fryser personen? På forhånd tak.
  • Forslag til forsøg til vekselstrøm

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op til fysik-kemi eksamen, og jeg mangler lide nogle forsøg til vekselstrøm. jeg er ikke sikker på hvilke forsøg jeg skal lave, jeg tænkte om I ikke kunne hjælpe mig, og komme med nogle forslag. mange tak på forhånd!
  • Den første film - problemstillinger?

    Forumindlæg
    Hej hej! Jeg skal lave AT projekt om den første film, første farvefoto og Auguste og Louis Luminére i fagene Engelsk og fysik. Nogen forslag til en god overordnet problemstilling til problemformuleringen? Eller anden inspiration? - Katrine :)
  • Thomas Edison (Glødepære)

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive AT opgave omkring Edisons Glødepære (Fysik og His) men er lidt lost omkring hvordan jeg skal formulere min oneline er der nogen der kan give en hånd vil vær meget taknemlig.....
  • Ejjj nogle som kan hjælpe? jeg skal lave en fremstilling af saltsyre. hjælp pleas.

    Forumindlæg
    hej. jeg skal til eksamen i fysik/kemi og har et problem, kan ikke finde nogle steder i min mappe eller noter hvor jeg forklare hvordan man fremstiller saltsyre. er der nogle som måske ville kunne hjælpe mig med et forsøg hvordan man gør? :) håber der er nogle som ville hjælpe.
  • AT eksamen bdr wright

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal snart op til AT eksamen og vil høre om der nogen der også har lavet synopsis om brødrene wright i fysik og historie? Jeg kunne godt tænke mig at læse jeres for at få inspiration til nyt stof. På forhånd tak \Nicolai
  • Faseovergange

    Forumindlæg
    Hey Jeg læser til min fysik årsprøve, og er nået til stofs faser og faseovergange: Jeg kender: Fast, flydende, gas og plasma. Er der ikke en ting der er ret vigtig at nævne?
  • Gode regler for reaktionsligninger..?

    Forumindlæg
    Hej. Som andre 9. klasses elever skal jeg op til eksamen i fysik i næste uge. Jeg er desværre ikke så god til at lave reaktionsligninger, og derfor ville det være fedt, hvis der var nogle, som havde nogle gode råd, og evt. kendte nogle hjemmesider eller bøger om reaktionsligninger :-)?
  • AT Telefonen

    Forumindlæg
    hej som mange andre har jeg skrevet om telefonen i Historie og fysik. jeg har skrevet telefonens historie... nu hvor jeg skal skrive metode har jeg lidt problem... hvordan kan jeg være kildekritisk når det bare historie jeg har skrevet? håber virkelig der nogen som kan hjælpe
  • eksamen.

    Forumindlæg
    hej, jeg skal op til examen i fysik! Jeg kan enten trække, magnetisme, radioaktivitet, syre og baser og alkoholer. Er der nogle der kender nogle metoder til de der emner. Nogle fif ? Hilsen Emilie
  • Lige et lille spørgsmål til dansk

    Forumindlæg
    Jeg arbejder i AT med fagene Dansk og Fysik, hvor jeg i dansk skal analysere nogle digte, men hvad er det vigtigste at fortælle om til eksamen? Man kan jo ikke fremlægge en hel analyse of fortolkning når der er tale om 2-3 digte?? Endvidere har man kun 10 min. taletid..
  • Starte med metoderne?

    Forumindlæg
    Når jeg skal til at fremlægge, er det så bedst at forklare/inddrage metoderne undervejs når jeg snakker om fysik og dansk eller skal jeg vente med dette til jeg har fremlagt det jeg har at sige om bilen og digtene som jeg skal analysere?
  • Hvilken metode har jeg brugt?

    Forumindlæg
    Jeg har i fysik valgt at redgøre for Otto-kredsprocessen og bilens form set i relation til hastigheden. Men problemet er at jeg bare redegøre med udgangspunkt i andres formler, teorier og definitioner (de fleste af dem er self. videnskabsmænd), men hvilken metod ebruger jeg så?

Søgninger relateret til fysik rapport DENSITET