Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 1521 til 1540 af 57177
-
Hjælp til dansk!!!
ForumindlægHej:) Jeg vil gerne have hjælp. Hvad er et forfatterskab? Det er rigtig vigtig, og meget gerne med nogle detaljer, skal nemlg skrive en rapport. :) -
Dansk!!!
ForumindlægGodaften...!Er der en som kan hjælpe med den, opgave -
HJÆLP DANSK!
ForumindlægEn overskrift på min studieplan lyder "1940'erne-1980'erne"... Er ret træt og langsomt tænkende lige nu, så nogle der hurtigt kan hjælpe mig med et begreb? :) -
dansk
Forumindlæger der nogen der kan forklar mig hvordan man samligne en folkeeventyr med en folkeviser tak på forhånd -
DANSK!!??
ForumindlægHej vi skal lave en fremlæggelse om forholdet mellem NATO og Warzawapagten, men vi forstår ikke hvad vores lærer mener med... "Jeg forventer ligeledes at i har en forklaring med af hvad jeres emne har betydet for eftertiden" Fortsæt god dag:) -
Dansk hjælp
ForumindlægNogen der har et andet ord for " egne normer" og "gældende normer" -
Dansk
ForumindlægHej, jeg har fået en opgave, hvor jeg skulle lavet et kort Essay. Opgaven lyder : Skriv et essay hvor du har været på en ufrivillig ferie. -
Dansk
ForumindlægHej, jeg skal analysere og fortolke Historien om en moder af H.C Andersen og så er der et punkt, hvor jeg skal skrive hvad for nogle ting, der gøre dette eventyr for voksne og hvilke der gør den for børn. Please hjælp den skal afleveres snart -
dansk
ForumindlægEr der en som kan kigge på min dansk aflevering? Det vil betyde meget for mig! Da den betyder meget for vores standpunkt! Tak på forhånd hvis nogle vil :)) -
Karakter vigtigt? (STX)
ForumindlægHvor vigtige er karakterne på gymnasiet (STX)?? Jeg tænker på standpunktskarakter såvel som årskarakter. standpunktskarakterne udgør årskarakteren, ikke? Har ens årskarakter indflydelse på ens eksamenskarakter? Altså hvis jeg eksempelvis ligger til 10 i kemi og af en eller anden grund får 4 til e... -
Hvordan i dansk?
ForumindlægNu sidder jeg og skriver AT i fysik + dansk. I dansk har jeg nævnt nogle film og en novelle, som jeg vil arbejde videre med. Men skal jeg i synopsisen analysere novellen, eller hvordan skal jeg gribe det an? -
Hvad står niveauerne for på STX?
ForumindlægHej Jeg vil rigtig gerne, vide hvad niveauerne står for på STX. Hvis nu man vælger matematik på a, b eller c-niveau, hvad betyder det så? Er det hvor mange år, du har faget eller..? Tak på forhånd! :) -
Dansk
ForumindlægNår man skal perspektivere til en tekst, skal det så være af samme forfatter eller er det ligemeget? :) -
lynkig på sætninger fra dansk til engelsk?
ForumindlægHej. er der nogen som har tid i denne weekend og kigge på nogle sætninger jeg har oversat, og måske rette dem hvis de er forkerte? det vil være en stor fornøjelse fra min side. mange tak & god weekend. -
Hjælp til STX Matematik dec 2012
ForumindlægHej StudieP. Jeg skal til termins fredag i Matematik STX A, og jeg prøver at samle alle eksamenssættene. Derfor håbede jeg der var nogen, som lå inde med vejlende eller besvarelse til deres d. 7. December 2012. Håber i kan hjælpe og på forhånd tak :) -
SU efter STX.
ForumindlægHej alle. Jeg har svært ved at forstå SU's egen hjemmeside så håber nogen har erfaring eller ved lidt. Jeg er lige startet i 3.G og har besluttet mig for at starte på HG når skoleåret er omme, Kan jeg få SU på HG når jeg til den tid har gennemført STX? KH -
EØ eksamen stx
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan Erhvervsøkonomi eksamen foregår på STX , c-niveau ?? -
Gode noter til formelsamling
ForumindlægHej! Jeg skal op til matematik snart, og jeg har brug for at fylde mine tomme sider ud på min formelsamling, så jeg tænkte på om nogle af jer havde nogle gode noter jeg kunne skrive ned. Min lærer gider ikke at hjælpe mig, og jeg dumpede matematik sidste år, så jeg har virkelig brug for hjælp. I ... -
NOTER TIL SAMFUND B
ForumindlægJA emnet siger sig selv hvis nogen har notater af samfunds B -
Fra STX til HF-Enkeltfag
ForumindlægHej .. Jeg har lige et spørgsmål: Jeg har afsluttet 2.g på STX og vil gerne tage resten på HF-enkeltfag. En af grundene til dette er at jeg har engelsk på A-niveau og synes at niveauet er alt for højt til mig, Engelsk- A er med i min studieretning. Mit spørgsmål er om man kan afslutte engelsk me...
