Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 15421 til 15440 af 60468
-
"at ligne hinanden på en prik" på engelsk?
Forumindlæg- hvordan siger man dét? -
Engelsk- rettelse 6 små sætninger . plz hjælp.
Forumindlæg1) kalkunerne løb rundt på gårdpladsen , og duerne sad oppe på tagene. = The tyrkies ran around the courtyard and the pigeons sat on the roofs. 2) Der var 2 brød på den øverst hylde. Alle de andre hylder var tomme. = There were loaves on the tof of the shelf. All the other shelves were empty. ... -
En der har mod på at rette min engelsk fremlæggelse? (Haster en smule)
ForumindlægHer er den håber en har mod på det :-) -
Partikel-bølge dualitet (Kvantefysik - eksamen)
ForumindlægHej ! Hvad menes der med: Partikel-bølge dualitet ? Har lige trukket fysik (24 timers forberedelse) og der skal jeg give en mundtlig præsentation af dobbeltspalteeksperimentet samt partikel-bølgedualitet. Det står ikk i min bog, og har lige prøvet at søge lidt på nettet men synes det er svært k... -
engelsk you's or I's
ForumindlægHej jeg forstår ikke når min engelsk lære skriver: 3rd person only - no "you's" or "I's" Altså det vil sige kun tredjeperson, men hvad menes der med -no "you's" or "I's" Det er opgaveformulering til et engelsk essay. -
"Smarte" sætninger til eksamen i fransk
ForumindlægHalløj/salut, Sidder lige og forbereder mig til eksamen - min taktik er bl.a. at sørge for at sproget er på plads. Dvs. at jeg lære nogle "smarte" sætninger uden af som så kan bruges til eksamen. Men jeg tænke om der er nogle der har nogle forslag til hvilke sætninger der kan være god... -
Gælder min eksamen istedet for årskarakter?
ForumindlægHejsa fellow wangsters. Jeg står i den situation, at jeg skal søge ind på en videregående uddannelse nu her, men er i tvivl om jeg opfylder adgangskravende. Jeg skal have bestået virksomhedsøkonomi B, men fik 00 i min årskarakter, var så til eksamen i det, hvor jeg fik 02. Mit spørgsmål er så o... -
Stud. Eksamen I dansk...Sp. om prioritering
ForumindlægHey... Ville lige høre havd der er vigtigst at forberede sig godt på. Jeg har nu gjort rede for ALLE littærere perioder i mit eksamenshæfte, så jeg kan slå op i det til eksamen...at gennemgå disse perioder har jeg brugt ca. 4 dage på. Har jeg begået en fejl eller? Syns ikke det er det vilde man k... -
Dansk mundtlig eksamen 9. klasse
ForumindlægHej! Jeg skal op til dansk mundtlig eksamen her i næste uge, og jeg vil gerne vide, hvor mange notater det er tilladt at tage med op til prøven. Jeg har ca. 6 sider (ikke fyldte og i punktform). Tænker at jeg bare vil overstrege de ting, jeg vil sige, men er 6 sider for meget at have med eller? ... -
Historie B Eksamen - trækker 21.06.11
ForumindlægHej, Er der nogen der har tid til at hjælpe mig med min eksamen ca. kl. 12 d. 21.06.11? Arbejder self. på det selv først også er hjælp velkommen fra alle :) Tak på forhånd. -
Historie lærer søges
ForumindlægHistorielærer søges til forberedelse af eksamen. -
Jeg er helt på bar bund, nogen der vil hjælpe mig at lave denne opgave? Den er eksamens relevant, så håber I vil tage denne opgave seriøs! På forhånd tak.
ForumindlægOpgave 1 Din chef i Sparbanken har netop lagt 2 ejendomsforbeholdskontrakter foran dig. En af bankens kunder vil gerne sælge kontrakt nr. 1 til banken, men din chef vil inden et køb være helt sikker på, at banken får et ejendomsforbehold som banken kan støtte ret på. Kontrakt nr. 2 er en kont... -
Antal eksamener, hvilke puljer osv.
ForumindlægHej! Jeg er kommet lidt i tvivl om hvor mange (og hvilke) eksamener man skal op i, i henholdsvis 1.-, 2.- og 3.g. Jeg har Samfundsfag på A, Engelsk på A og matematik på B som linje. Derudover har jeg tysk fortsætter på B, biologi på C, fysik på C og mediefag på C. Er det rigtigt for... -
Metode til Samf A eksamen? Nej vel?
ForumindlægHej Vil høre om man skal inddrage en metode, når man udarbejder en synopsis til samfundsfag eksamen A? Er det ikke kun i AT man inddrager metode?? -
et sp'rgsmaal
Forumindlæghvis man skal ha matematik paa B... skal man saa op til en skriftlig aarspr've... -
Hjælp til fysik/kemi eksam. Det periodiske system
ForumindlægHej jeg skal til fysik/kemi eksam på fredag. Og ved ikke had man kan lave om hvis jeg trækker det periodiske system, jeg skal være oppe i 2 timer og skal snakke noget teori og lave nogle forsøg. Nogle der har nogen ide mm. Jeg kan snakke om og lave af forsøg. Og evt har nogle gode hjemmesidder ... -
Samfundsfag B 24timers Eksamen Spørgsmål
ForumindlægHej. Jeg skal op til samfundsfag B i morgen, og jeg har som nævnt de 24 timer til at forberede mig. Jeg har fået udleveret 3 bilag der tager udgangspunkt i den dårlige økonomi i grækenland og EU generelt. Jeg skal lave en synopsis som skal afleveres til lærer og sensor. Men jeg kunne godt tænke ... -
Antal timer til Skriftlig Eksamen i Gymnasiet
ForumindlægHvor mange timer er det man har til at skrive den stil? Altså hvis man IKKE, er med i standardforsøget... -
Stænderinstitutionens indførelse?? EKSAMEN I MORGEN PLEASE
ForumindlægHej alle. Jeg analyserer Orla Lehmans tale fra 1842 om Ejderpolitikken, men der står som intro inden selve talen: "Ved mindefesten for stænderinsitutionens inførelse d. 28 maj 1842 på Skydebanen i København .." Hvad er stænderinstitutionens indførelse? Kan ikke finde noget som helst... -
Krav til at bestå studenter eksamen
ForumindlægSkal man består samlet snit dvs. årkarkater og eksmenkarater samlagt Ellere skal man også have bestået hver for sig
