Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 15421 til 15440 af 160718
-
AT religion C, samfundsfag A
ForumindlægHvem vil hjælpe mig med AT? Har brug for nogen til at se mine problemformulering og problemstillinger igennem og evt. se om jeg bruger de rigtige metoder. Tak på forhånd :) -
When are you a dane?
ForumindlægHej.. Nogen der er søde og vil kigge min engelsk aflevering igennem? -
SRP i Engelsk A og Biologi B
ForumindlægHej! :-) Jeg skal skrive SRP i december og ville være taknemmelig for lidt hjælp. Jeg skriver om madkulturen og fedme problemet i USA. Hvis der er nogen som har skrevet om lignende, må i meget gerne skrive hvilke materialer i brugte og hvordan og hvorledes i skrev selve opgaven. Lige pt. har ... -
A royal salute to the commonwealth
ForumindlægHej. Ville høre om der var nogle der havde skrevet en analyse om denne artikel? Mangler inspiration. -
SRP - Mat A & Fysik B
ForumindlægHej derude, jeg har lige fået min problemformulering og har ligget syg i en længere periode så håbede på at jeg kunne få lidt hjælp/inspiration vha. jer! Min problemformulering lyder som følger: * Beskriv luftmodstanden som ekstra kraft og forklar hvorledes den afhænger af objektets fysiske ege... -
SRP - Mat A & Fysik B
ForumindlægHej derude, jeg har lige fået min problemformulering og har ligget syg i en længere periode så håbede på at jeg kunne få lidt hjælp/inspiration vha. jer! Min problemformulering lyder som følger: * Beskriv luftmodstanden som ekstra kraft og forklar hvorledes den afhænger af objektets fysiske ege... -
Biologi B og Engelsk A - HAVET
ForumindlægVi har i 2019 fået til opgave i AT at skrive om havet. Dette konkludere i at jeg har valgt at skrive om "isen smelter". Jeg skal finde noget på engelsk jeg kan analysere, om det så er en dokumentar, en fed bog eller engelske artikler. Nogen der er haft om emnet som kan inspi mig? kh... -
hjæælp til nogle matematik opgaver haster!!!!
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til nogle matematikopgaver opgaverne lyder... opgave 1 Foretag en funktionsundersøgelse af funktionen undersøg funktionen med hensyn til - definitionsmængde - asymptoter - nulpunkter og fortegn - monotoniforhold - værdimængde opgave 2 Et fodboldstadion ... -
Tandplejer/tandlæger
ForumindlægHej. Jeg er en pige der går i 8 klasse, og er ved at tænke over hvad jeg gerne vil være samt uddannelser osv. Jeg har overvejet at blive tandplejer, for det lyder bare lidt nemmere end “tandlæge”. Er der nogle tandplejer eller tandlæger herinde? Som kan svare på mine spørgsmål?: Hvor læste i henn... -
Kvadratsætninger: (a i anden + b i anden) i anden
ForumindlægEr a i anden = 2a? 2a + 2b + 2 * a * b Er det rigtigt?? -
Eksamens opgave december 2008
ForumindlægNogen der har facitliste til STX matematik A eksamen fra december 2008 -
Terminsprøver
ForumindlægHej alle jeg ville spørger om nogle har været op til terminsprøverne i år STX matematik a? -
brugforhjælp
Forumindlæghej. jeg har set den skriftlige eksamen i mat b-niveau år 2007 :-/ jeg må være forberedt på det værste. jeg har brug for svar på opgaverne, fordi jeg synes det er den mærkeligste og sværeste opgave jeg nogensinde har set i matematik. er der nogen der kan hjælpe mig??? jeg skal selv afslutte ... -
Forberedning til mundtlig matematik - 10. klasse
ForumindlægHey alle sammen. Vi er 2 fortvivlede piger, som ikke ved hvordan vi kan forberede os til mundtlig matematik. Vi kan komme op i 4 forskellige opgaver, som vi selv har lavet. Det lyder jo forholdsvist let, men vi kan simpelthen finde ud af hvordan vi skal forberede det, når vi jo allerede sel... -
Gymnasie Elever?
ForumindlægHej gymnasie elever .. (: Jeg vil bare spørge om, fx hvis jeg gern vil have matematik på C niveau, kan jeg få det i alle tre år? &' hvordan vil det være, altså er det næsten som folkeskole, er det sværer? Og er HHX nemmere end STX? -
Matematik på 2. og 3. år
ForumindlægJeg står i den situation at jeg ikke valgte matematik her da jeg startede på HHX. Kan jeg vælge niveau C eller B på 2. eller 3. år? NB! Det er også mig der skrev det identiske indlæg nedenunder, men jeg havde bare glemt at logge mig ind. Derfor! -
SRP i Fysik og Matematik
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal skrive SRP i Fysik og Matematik om emnet: Tyngdeaccelerationen. Så jeg skulle høre om der er nogle af jer der har skrevet en tilsvarende SRP? Jeg kunne nemlig godt tænke mig noget inspiration til hvordan man griber den an, desuden kunne det også hjælpe mig meget, hvi... -
fysikker/ matematikker søges
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive min srp i matematik-fysik omkring keglesnit og bevægelse i gravitationsfelt. Jeg regner med at være færdig d. 14 og vil høre om der er nogen der har lyst til at læse den igennem der. (jeg forventer ikke nogen retning, vil bare høre om det er de rigtige matematisk o... -
Mat/Hi - Babylonsk matematik
ForumindlægHej Jeg har valgt at skrive om babylonsk matematik. Jeg mangler her noget information om deres udregning af astronomi og deres enheder og målinger af længde og vægt. Hvis nogen ligger inde med hjemmesider omkring dette, ville det hjælpe mig meget. Jeg har selv jagtet mange bøger, men ventelisten ... -
Matematik B eksamenskarakterer på HF?
ForumindlægHej, jeg har fået 7 i skriftlig matematik på b-niveau på HF og skal til mundtlig eksamen i næste uge. Jeg er selvstuderende og satser bare på at bestå. Kan jeg i princippet bestå selvom jeg får -3?? Er det snittet af de to karakterer som afgør dette, for i så fald vil min samlede karakter vel bli...
