Søgning på: dansk reportage. Resultater: 15441 til 15460 af 41162
-
Demokrati hjælp!
ForumindlægHej SP Skal ha hjælp med at finde noget info om hvor der findes demokrati i verden, altså hvilke lande eller verdensdele der ikke har demokrati som styreform. Tak på forhånd :) -
Råd til litterære artikel
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med en litterær artikel. min første litterære artikel faktisk. Så vil gerne lige have et par råd med på vejen. Den er skrevet over Peter Seeberg's "hullet" Mening med det meningsløse? Hvad bruger vi vores liv på? Er der en mening med det meningsløse? Dette ... -
Diskussion/vurdering
ForumindlægI min tredje problemstilling står der, at jeg skal diskutere. Der står intet om at jeg skal vurdere. Betyder det så, at der ikke indgår en vurdering i min opgave? -
Sikre stabil valutakurs overfor euroen
ForumindlægHejsa Folkens. Jeg ville høre om i kunne hjælpe mig med følgende spørgsmål: Hvilke typiske instrumenter kan Nationalbanken i Danmark tage i anvendelse for at sikre en stabil valutakurs overfor euroen??? Mvh Christian -
Armadillo, dokumentar?
ForumindlægHej. Jeg er igang med at lave en EP opgave om forholdet mellem fakta og fiktion, og har taget udgangspunkt i filmene Brødre og Armadillo. Jeg er blevet stilet spørgsmålet om hvorvidt Armadillo holder sig inde for dokumentargenren, og håber der er nogle af jer der har nogle gode bud på, hvilke ge... -
hjælp mig
Forumindlæghej alle jeg skal op i 9. kl.'s eksamen, og der er et emne hedder natur men jeg har ingen ideer om det. Har I nogle ide. jeg håber virkelig I kunne hjælp mig tak -
Hvilke stormags modsætninger varder op til 1 verdenskrig
ForumindlægHej derude, jeg ville gerne høre om hvilke Hvilke stormags modsætninger varder op til 1 verdenskrig? -
Hvad er forskellen på ..
ForumindlægHej .. Har et projekt i skolen og jeg "tror" ikke jeg kan blive færdig hvis jeg ikke får svaret på det her spørsmål som er: Hvad er forskellen på modstandsbevægelse og terror? Giv eksempler. Jeg prøver at finde et svar, men hvis i kender ét ville jeg blive meget taknemmelige hvis I skre... -
Kronik HTX
ForumindlægHej er lidt i tvivl hvad en kronik er når man går på Htx? På forhånd tak -
Naturfagsproblemformulering!
ForumindlægHej det ville vaere super hvis nogen herinde lige kunne skimme igennem min problemformulering til min naturfagseksamen og evt. rette eller kommentere. Graferne/figurene som jeg har valgt at analysere er sikkert ikke lige noget du har foran dig, jeg har derfor i paranteser skrevet helt overordnet ... -
FSA Skriftlig fremstilling - Noter??
ForumindlægMå man gerne medbringe sine noter med til 20 min. samtale ?? -
Tysk eksamen - die schweiz
ForumindlægJeg har i tysk trukket emnet die schweiz. Jeg har søgt en del på nettet men der kommer ikke rigtig noget frem. Jeg skal fremlægge i 7 minutter så emnet skal være godt. Jeg er på udkig efter et underemne til die schweiz, er der nogle, som har nogle forslag?.. Det skal være et emne der er noget sto... -
Mellemkrigstiden
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe med en disposition til perioden mellemkrigstiden. Det er den litterære og kunstneriske del jeg leder efter. Nogle der kan hjælpe? På forhånd tak! -
McDonald´s kommentar på 1000 ord?!
Forumindlægjaa hej vi skal skrive en McDonald´s kommentar på 1000 ord og jeg er kun nået op på 596, og jeg aner bare ikke hvad jeg mere kan skrive det er så svært, og især når vi kun har arbejdet med kommentar engang??! ________________________________________________________________________________________... -
Ental - fransk
ForumindlægHej, er famille på fransk tredje persons ental? -
Problemer ved 2 Humanistiske FAG
ForumindlægI mit AT forløb arbejder jeg med Oldtidskundskab og Historie Emnet er Kroppen i antikken og middelaldren. Hvad er problemet ved 2 Humanistiske fag? Ville et andet fag have været bedre? -
Oversættelse i fransk driller :-(
ForumindlægHej! Jeg har nogle problemer med min fransk oversættelse så jeg ville bare høre hvordan i ville oversætte denne tekst ved brug af passé composé Jeg blev født d.19 juni 1996. Jeg var en stor baby Jeg startede på Søndre Skole da jeg var seks år gammel. Senere startede jeg på Køge Gymnasi... -
Tysk
ForumindlægHej =) Vi har fået en opgave i tysk, hvor vi skal skrive om vores hobby eller hvad vi intressere os for. Det som vi skriver skal læses op og det skal minds vare 3 min. ... -
Ansøgning
ForumindlægHejsaaa allesammen Jeg skal lave en job ansøgning til på tirsdag og er helt blank nogle der kan give mig Ideer til hvordan jeg kan skrive en fed ansøgning Det ville være mega nice hvis I Kunne hjælpe:) -
Rettelse af tysk synopsis/disposition.
ForumindlægHej folkens. Jeg skal snart aflevere min tyske Synopsis/Disposition, men vil egentlig gerne lige være sikker på om den er god nok. Håber der er en der vil kigge på den :) MVH. David
