Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 15461 til 15480 af 176853
-
Angående viderebygning på HF-eksamen.
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at læse fag op efter min HF-eksamen, da det er et krav at have et hvis "antal timer" på en række fag for at kunne komme på universitetet. Mit spørgsmål er, hvad vil der ske, hvis jeg dumpede en af mine fag, vil de timer jeg har haft så stadigvæk være gyldige elle... -
Spørgsmål til oplægget (eksamen)
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i mediefag c - og skal derfor op og forsvare min produktion af en kortfilm. Jeg tænkte pp, om der var nogen, der af erfaring ved, hvad jeg kunne tage op og snakke om ift produktion. Jeg ved, man kan snakke om filmiske virkemidler, dramaturgien, genre etc, men er der nog... -
Nogen stærke hoveder, på det skriftlige i dansk med hensyn af rettelse af opgave
ForumindlægJeg har den her artikel som jeg har skrevet og mangler en person til at hjælpe mig med at rette den da jeg selv ikke altid ser det hele, så kunne det være godt med et par ekstra øjne til at hjælpe mig -
Durkheim og to - Sparring omkring min skriftlige kandidat opgave på uni
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive en filosofisk opgaev på kandidat niveau på uni, hvilket vil sige, at det teoretiske skal være hovedvægten i opgaven, hvor empiri og egne meninger ikke må fylde specielt meget. Min vinkling ligger i at tage udgangspunkt i Durkheims positive integrations-sociologi o... -
At blive væk fra en eksamen - hjælp?
ForumindlægTil min store overraskelse blev jeg instillet til 2"g" HTX eksamen. Det er selvom jeg mangler nogle matematik projeker.Jeg vil derfor høre hvad der sker hvis man bliver væk fra mundtlig matematik eksamen(b niveau på 2 år og derfor afsluttende, skal ikke have det på 3året)Sådan som jeg h... -
Eksamen istedet for årskarakter
ForumindlægHej Jeg forventer at få 4 i årskarakter i religion, som jeg afslutter i år. (2.g, STX - C-niveau) Måske ikke en videre uretfærdig karakter, da faget aldrig rigtigt har været velsignet med den store interesse fra min side af. Jeg er dog overbevist om, at jeg til en eksamen kan snakke mig til minds... -
Navn(e) for a og b i potensfunktion????
ForumindlægNavn(e) for a og b i potensfunktion????? -
mundtlig eksamen i erhvervsøkonomi
ForumindlægHej med jer. jeg har erhvervsøkonomi c som selvstudie. jeg har bogen "erhvervsøkonomi i et videnssamfund" jeg aner ikke hvordan eksamen skal foregå, hvad der forventes, hvad jeg skal kunne, hvor lang forberedelses tid jeg har, osv. er der nogen der kan hjælpe mig lidt? evt. give mit et ... -
Fysik eksamen - gode råd?
ForumindlægHey med jer :-) Jeg skal til fysik eksamen imorgen og ville høre om der var nogen der havde nogle gode råd, lige inden dagen derpå? -
Farmaceut, kemi eller medicin studerende derude som kan rette min SSO?
ForumindlægDer er nogle farmaceut, kemi eller medicin studerende derude som kan rette min SSO? Skal skrive SSO i uge 6 om acetylsalicylsyre (aspirin). I slutningen af min skriveuge, kunne det være rart at få den rettet af en med lidt erfaring indefor faget. -
OHH NOOOOOOOOO
ForumindlægHej kommer man 100 % op i eng, Hvornår er det man afgøre hvad man kommer op i , såsom kristendom? -
Matematik eksamen 10. klasse
ForumindlægMin lillebror fik igår feedback på hans matematik eksamen i 10. klasse. Han fik 00 i matematik, han er yderste ked af, da han tror det gør så han ikke kan komme ind på gymnasium alligevel. Men han har fået en mail omkring han er kommet ind på hans ønsket gym. Så kan der vel ikke ske noget, når ... -
Eksamen - varme og varmekapacitet
ForumindlægHej alle Jeg er til 24 timers eksamen i fysik og har trukket emnet varme og varmekapacitet. Hvad er godt at komme ind på, skal lave en præsentation på 6-7 min. Derudover forstår jeg ikke helt hvad den specifikke varmekapacitet er. Jeg ved at det er varmakapacitet/masse, men mere end det forstår j... -
FML! TYSK MUNDTLIG EKSAMME
ForumindlægFUCK har fået at vide at jeg skal op i tysk mundtlig ! er udduelig til tysk vil bare spørge om hvad det kræver at få 02 i det KRÆVER DET MEGET? kan kun virkelig få ord og har 2 måneder enden jeg skal til eksamen som sagt hvad kræver det for at få 02 i faget mundtlig kræver det meget eller kan ma... -
Dansk eksamen HHX
ForumindlægVar til hhx eksamen i går i dansk og synes emnerne var ekstremt lamme. Jeg endte med at tage Tom Kristensens "Angst" og "Ulykken". Var der nogen af jer der to den og hvad fik i ud af den.Er også intereseret i at høre om de andre emner -
Samfundsfags eksamens-opgave
ForumindlægHey!Jeg sidder og skal til at igang med en samfundsfags-rapprot som skal bruges til eksamen til sommer.Vi skal lave en problemformulering inden for emnerne; Globalisering, Terrorisme eller Velfærd...Er der nogen der har nogle gode forslag til en go' problemformulering?På forhånd tak! -
Historie eksamen - 24 timers
ForumindlægHej! Jeg ville bare høre folk om, hvordan de forberedte sig til historie eksamen, i perioden før eksamensættet bliver givet? Og ellers om nogen kunne fortælle om hvordan de fremlagde deres opgave, hvad I gjorde (f.eks. redegørelse, metoder) og evt. hvad I fik af karakter? VH Jonas -
EngB stil/eksamen
ForumindlægHej Til skr. engB eksamen kan man risikere at komme op i samme emne/tema, som man har lavet engelsk stile i før? Altså kan man "skrive stilen af"? Hilsen Sam -
Fysik eksamen i 9. klasse - Hjælp!
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i fysik(9. klasse). Jeg mangler dog forsøg til følgende emner: syre/base, radioaktivitet, metaller, induktion, elektromagnetisme, elektricitet og molekyler. Skal op lige om lidt, så det kunne være fedt, hvis der var nogen, der gad at hjælpe. H. M. -
Tysk eksamen, selvvalgt emne
ForumindlægHej! Jeg skal til at forberede en tysk synopse til den mundtlige eksamen, og jeg mangler et emne. Det skal omhandle noget om Tyskland. (Jeg vil ikke fortælle om berlinmuren eller øst og vesttyskland) Har du måske nogen forslag?
