Matematik

Matematik eksamen 10. klasse

30. maj 2017 af Olivervester17 (Slettet) - Niveau: 10. klasse
Min lillebror fik igår feedback på hans matematik eksamen i 10. klasse. Han fik 00 i matematik,
han er yderste ked af, da han tror det gør så han ikke kan komme ind på gymnasium alligevel.

Men han har fået en mail omkring han er kommet ind på hans ønsket gym. Så kan der vel ikke ske noget, når han er kommet ind? Eller hvad?


Venlig hilsen
En lidt frustreret/ bekymret storebror

Brugbart svar (0)

Svar #1
30. maj 2017 af Rismark

Tror ikke han skal være bekymret. En af mine venner dumbede ligeså matematik i 10. og han havde ingen problemer med at komme ind.
Så vidt jeg ved, skal man dog til en optagelsesprøve nogle steder.

Håber det hjalp, og held og lykke til ham


Brugbart svar (0)

Svar #2
30. maj 2017 af Mikkeldkdk

Brug eksamenspapirerne fra 9 klasse.


Svar #3
30. maj 2017 af Olivervester17 (Slettet)

Er det 4 eller 5 man skal have i gennemsnit for at komme ind på gymnasium??

Brugbart svar (0)

Svar #4
12. december 2017 af Amin722 (Slettet)

Hej Jeg er meget ked af at, lærene har snakke med mig om jeg ikke kan komme ind på gymnasial. Hvis jeg ikke får højt karaktere, har intet idé om hvad jeg skal gøre. Har det meget dårlig med matematik jeg har meget bruge for hjælp men ved ikke hvordan ??(Jeg går i 10 klasse)

Brugbart svar (0)

Svar #5
12. december 2017 af Mikkeldkdk

Hej Amin. Det kan være svært, at forstå matematik, men jeg ved at det kan lade sig gøres ved træning og øvelse. Se eventuelt videoer der forklarer emner i 9-10 klasses niveau. Eventuelt se videoer hvor de ting du har svært ved bliver forklaret. evt på:

Youtube.com 

https://knoklepokle.dk

 

Skriv et svar til: Matematik eksamen 10. klasse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.