Søgning på: dansk reportage. Resultater: 15521 til 15540 af 41162
-
hjælp skoletræt og aner ikke hvad jeg skal gøre
ForumindlægHej, jeg er en 17 årig knægt der har været skoletræt lige siden niende klasse jeg tog direkte fra niende ud på HTX men valgte at droppe ud til fordel for tiende for at modnes lidt. Herefter har jeg så valgt et normalt gymnasium. men min skole ... -
Hvilke produkt ville passe bedst til en Kulturel Globalisering?
ForumindlægHej! :) Jeg har virkelig brug for gode tips til hvilket produkt der ville være bedst til en kulturel Globalisering! Det omhadler om flygtinge som kommer med deres rettigheder ind i andens kultur! Håber I kan hjælpe! :) -
Revaluering/Devaluering korrekt forstået
ForumindlægDevaluering nedskrive værdien af et lands valuta i forhold til andre landes valutaer Virkning:fald i importen-da det bliver dyrere for os at købe andre landes varer. Det bliver billigere for ulandet at købe vores varer. Altså fald i importen og stigning i eksport. Vores konkurrenceevne forb... -
Hej er der nogen, der ville rette min stil/dagbog. så er i søde!
ForumindlægKære dagbog 28/03/12 Jeg savner dig, savner dit smil og når du tager rundt om og siger alt skal nok gå, savner når du vækker mig og laver morgenmad til mig, og når jeg syg, var du der altid for mig. Savner især din kærlighed. Jeg kan virkelig mærke at du væk, det er så mærkeligt at være alene ... -
lille spørgsmål
ForumindlægHvad udtrykker ”tener que” + ”estar + gerundium” og giv eksempler? er blank -
Fejlsætning
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvad fejlen er i følgende sætning? “Were there any signs of that their marriage was falling apart last Christmas?” Jeg ville mene det er "of that", og måske brug "the fact that" istedet. -
Sætninger
ForumindlægHe is fascinated by her beauty (Han er fascineret af hendes skønhed) He was involved in a lot of trouble (Han er involveret i en masse konflikter) She was taken to the local hospital (hun var blevet bragt på hospitalet) Er de engelske sætninger korrekt engelsk? Tak på forhånd og god weeken... -
Biologi
ForumindlægHej sp, Er der nogen af jer der har styr på emnet stamceller. Det er meget vigtigt. På forhånd tak -
Mangel på varer i krig
ForumindlægHvordan kan det være at man mangler bestemt varer midt i en krig? Hvorfor var der f.eks. mangel på morfin i anden verdenskrig? Tak på forhånd og god aften. -
Ideer med apstrof?
ForumindlægSkal ideer med apstrof eller ej? -
Universitet
ForumindlægHej alle derude. Kan i nævne nogle universitet uddannelser som man også kan bruge i udlandet arbejdmæssigt? F.eks USA. Kunne godt tænke mig en uddannelse som man kan bruge i andre lande, så man kan leve/bo der + man arbejder der og oplever verden samtidig. Kh Kevin -
før nutid hjælp
Forumindlægjeg forstår ikke hvad man skal her, kan ikke komme videre.. Hjælp -
Matematik opgave Curl F
ForumindlægHej jeg har lidt problemer med den følgende opgave: Vi får følgende vektor felt: F=Theta=-sinΘi+cosΘj Vi bliver bedt om at finde curl F, men jeg ved ikke hvordan :( Hvis der er nogen der kan hjælpe mig, vil det være en stor hjælp. -
Jeres Udvikling gennem gymnasiet
ForumindlægHej hele SP. :-) Jeg er blot interesseret i at høre hvordan I har udviklet jer igennem gym? Både socialt, fagligt og som person. Jeres verdenssyn dengang og nu. Lad os sige fra 1g til 3g .. Dette spg er rettet imod stx, men andre må også gerne svare, bare i blot informerer om i er hhx, hf eller ... -
AT 2014
ForumindlægHej, Jeg skal til at skrive en synopsis til min AT. Det overordnede emne er Mad og mennesket. Jeg har valgt at skrive om Kosher i Danmark i fagene religion og historie. Er der nogle, der kan hjælpe med noget godt. Fx. en problemformulering eller nogle forslag til hvad jeg kan inddrage. -
matematiske emner oversat til engelsk
ForumindlægHej SP Jeg skal lige have følgende emner oversat til engelsk. Det her er en del af et pensum i mat. Tak på forhån. Her er de: Komplekse tal følger og rækker Topologi Sætninger om invers afbildning og om implicit givne funktioner Generel optimering under bibetingelser Konveksitet Lineære optim... -
leje af bolig i jordan
ForumindlægHej alle. Jeg vidste ikke helt hvor jeg skulle stille spørgsmålet, så forsøger mig ad her. Jeg er i gang med at finde et sted at bo i Jordan fra 1. september 2014- ca. juli 2015. Jeg ved det er tidligt, men jeg vil gerne foreberede mig så godt jeg kan. Jeg har undersøgt en del lejligheder i ... -
TYSK oversættelse
ForumindlægHej er nogen der vil rette min oversættelse: Mange forældre kan ikke genkende deres børn, når de kommer i puberteten. Pludselig får de nye vaner. De kommer sent hjem om aftenen, går i mærkeligt yøj og distancerer sig fra forældrene. Kun sjældent fortæller de forældrene noget. Milena Moser, der e... -
Aktiv/passiv og tid.
ForumindlægHej, jeg sidder med noget grammatik vi ikke er blevet undervist i, og jeg skal aflevere nogle opgaver omkring det, og jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg bestemmer og det er aktiv eller passiv... Sætningerne lyder således: 1. The girls loved to sing. 2. The Head was teased by his students. 3. ... -
Hjælp!
ForumindlægHvad er forskellen med at jeg træner og jeg trænerer eller jeg trænere? Tak på forhånd.
