Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 15521 til 15540 af 40685
-
matematik 11 august 2011
ForumindlægEr der nogen af jer der ligger inde med besvarelser på matematik A STX, 11 august 2011(:? -
Mistet Eksamensbevis
ForumindlægHar desværre mistet mit eksamensbevis, stx 2004. Er det muligt at få udstedt et nyt eller er det bare ærgeligt? Nogle der ved noget om det? -
Det ta'r kun 2 min. :)
ForumindlægEr der nogen stx-elev fra 2008, som blev omstillet til en optagelsesprøve? Hvis ja, vil I så gerne fortælle mig, hvordan det har været? Og om, det har været svært? -
Aflyste moduler - får man det på et andet tidspunkt..?
ForumindlægHej Når der nogen gange bliver aflyste moduler, mister man dem så bare el. får man det bare på et andet tidspunkt..? PS. går på STX På forhånd tak -
HJÆLP
ForumindlægEr der nogle, der har skrevet en essay om sticks and stones i engelsk ? Det var den essay, der var til prøven i december 2011 stx b niveu. Hvis I bare har noter til det, vil det også være en stor hjælp :-) -
Facit til en anden
Forumindlæghej. Er det dårlig hvis jeg giver facit til nogle andre der skal op i sammen prøve som jeg har været op i . Stx ap -
Haster!!
ForumindlægHvor kan man se eng stx b ekamen's oplæg henne !!!! det folk var oppe i i tirsdags -
Optagelsesprøve efter 10 klasse
ForumindlægHej jeg går i 10 klasse og skal til optagelsesprøve for at komme ind på stx, men hvad skal jeg hvis ikke jeg består kan jo ikke tage 10ende om igen. -
eksamenssæt 2011
Forumindlæger der nogen der har eksamenssættet: 2011 Maj - Spansk - STX A - Secretos ? eller ved hvor jeg kan finde, for jeg kan simpelthen ikke finde det.. tak på forhånd -
link til gamle engelsk eksamensopg.
Forumindlæghey derude, er der nogen der kender nogle links til gamle eksamensopg. i engelsk til STX (b eller a niveau opg.) på forhånd taaak -
Beregne gennemsnit
Forumindlæghey heyHvad hedder den hjemmeside nu hvor man kan beregne ens gennesmnit..? den var både for stx og hf.. mener den blev sat ind her.. hjælp liiii :)- Sam -
Udenrigspolitik - Sikkerhedspolitik - Forskel?
ForumindlægJa jeg sidder med STX Samf-A 24 timers og kan ikke helt sætte finger på - Hvad er forskellen på udenrigspolitik og sikkerhedspolitik? -
Facitliste
ForumindlægHej Er der nogen, der ved, hvor man kan finde facitlisten til "Vejledende Eksempler på Eksamensopgaver i Matematik STX A-niveau", eller er der nogen der ligger inde med den? -
Bioteknologi eller biologi
ForumindlægPå STX, hvor lærer man så mest om anatomi, hvilket fag; bioteknologi eller biologi? Nogle der har en af de to fag på A, som kan fortælle lidt omkring det? -
Vejledende eksempler?
ForumindlægHej er der nogen som har lavet opgaven 3.002 B i "Vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik. STX A-niveau 2006"? -
Årsprøve 1.g
ForumindlægHej jeg skal have en årsprøve i engelsk B på stx. Er der nogle der ved hvad prøverne kan indeholde? Så jeg ved hvad jeg skal repetere og øve mig på. På forhånd tak :) -
Haster Det bare et spørgsmål.
ForumindlægHej. Nogen der ved hvordan engelsk skriftlig prøve forgår i stx . Og hvad kan man øve sig til? Håber nogen kan svare på det :) På forhånd tak. -
Engelsk. Help plzz
ForumindlægHej. Nogen som har været op i engelsk skriftelig prøve 1g stx altså er det muligt at i kan fortælle hvordan det forgår? -
Integraler
ForumindlægJeg går på stx 1. g. Jeg har set integraler i en masse opgaver her ude, men hvornår lærer man normalt om integraler? På forhånd tak! -
Hvad er forskellen på tysk og engelsk
ForumindlægJa, som overskriften siger: Hvad er forskellen på at have Tysk A og Engelsk A i STX? Både skriftligt og mundligt...
