Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 1541 til 1560 af 154032
-
HHX Matematik skriftlig B-niveau 28. maj 2018
ForumindlægHej, Jeg var d. 28. maj oppe til eksamen i skriftlig matematik på B-niveau (HHX). Jeg synes det gik rigtig godt, men tripper lidt over hvordan jeg har klaret den og kan ikke vente på svar. Er der nogen her, der er kyndige og har de rigtige svar til alle spørgsmål? Det ville være en kæmpe hjælp. ... -
skriftlig dansk
ForumindlægHvilke danskfaglige begreber forslår i at bruge, til f.eks. litterær artikel? Er det så bare sådan noget som; fortæller, synsvinkel, personkarakteristik, miljø, tid osv. ? -
Skriftlig engelsk
ForumindlægHej allesammen. Har i nogle gode råd til imorgen, da der er hf skr engelsk imorgen. På forhånd tak :-) -
Består jeg matematik A?
Forumindlæghej, hvad er mine chancer for at bestå matematik A hvis jeg får 7 både mundtligt og skriftligt i årskarakter og i tilfælde af at jeg går til eksamen, og får 00 både mundtligt og skrifteligt? Håber der er nogle der kan hjælpe? -
Bestået eller ej i matematik A
ForumindlægHej med jer. Jeg står i en meget kedelige situation at jeg har været oppe i matematik A, hvor jeg fik 00 skriftlig og 02 mundtlig. Jeg får 7 i mine årskarakter, derfor er mit spørgsmål så om jeg har bestået matematik? Min plan er at søge ind på farmaci nu her, og der står man skal have bestået... -
Dansk skriftlig
ForumindlægHejJeg har lige læst alle mine stile igennem, og har desuden lagt mærke til at min lærer har flere gange skrevet, at jeg har problemer omkring faste udtyrk samt ordenes køn og vendinger... Hvad kan man gøre, for at være gode til disse ting? Stinker virkelig til det.. Kan man eventuelt finde en or... -
Skriftlig prøve
ForumindlægVi skal have en slags "for sjov prøve" i skolen..Nogen som kan give mig nogle råd, til en god karakter:?:D -
Biologi arbejdsspørgsmål
ForumindlægEn som kan hjælpe med dette spørgsmål?: forklare nogle af de konsekvenser af gylleudslippet som artiklen (bilag 4) beskriver. Du skal herunder diskutere hvordan forurening med organisk stof vil påvirke plantevæksten, og dermed også omfanget af fotosyntese og respiration i åen. har vedhæftet b... -
Biologi Eksamen !
ForumindlægHej ! jeg skal til at forberede mig til en biologi eksamen , men jeg ved slet ikke hvordan jeg skal forberede mig, har I derude nogle råd, som kan hjælpe mig ? på forhånd tak.. -
dansk skriftlig
Forumindlægfor 4 år siden var jeg oppe i dansk og fik 6 i skriftlig og 5 i mundtlig... nu har jeg taget dansk om, men vil lige høre om jeg behøver at går til skriftlig dansk fordi det er en bestået fag -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle...Tænkte på om der er nogen der ved, om der er et eller andet sted man kan se tidligere opgavesæt til skriftlig eksamen? I 1.g ?Hilano -
Haster - Skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg ville høre, om nogen har været oppe til skriftlig eksamen i matematik i år, på HF ? jeg skal nemlig op på mandag og jeg er ret nervøs! -
Biologi prøve
ForumindlægHej Jeg er igang med en testopgave i biologi-tjek, men der er et spørgesmål jeg ikke forstår : Kroppens byggesten består af kæder af aminosyrer og kaldes ? Der er 5 svar Vitaminer Proteiner Kulhydrater Enzymer Fedt Håber i kan hjælpe mig ;D -
Skriftlige eksamenskarakterer
ForumindlægNå, så er de skriftlige eksamenskarakterer blevet offentliggjort på mange skoler. Der var en diskussion om, hvordan det gik, lige da vi havde været oppe. Det kan vi så følge op på nu; hvordan gik de skriftlige eksaminer, og er du tilfreds? -
Skriftlig prøve hjælp!!!!
ForumindlægHey :) ! Jeg skal til skriftlig prøve i spansk imorgen! Problemet er at jeg ikke har haft spansk særligt meget da jeg har skiftet gymnasium osv. Men jeg skal op til en prøve på 30min som kommer til at afgøre min årskarakter!!! Jeg skal have lidt viden om de her følgende ting! - Hay, ser, ... -
Lyd på skrift
ForumindlægJeg har et lille problem. Når en klokke ringer, ville man skrive "riiiiiiiiing" eller noget lignende. Så er der også alle de andre lyde på skrift, altså; BANG, puff, pling, klir, osv. Men lyden af en lille sten, som rammer et vindue, altså uden at vinduet går i stykker, hvordan kan man ... -
idræt og biologi
Forumindlæghey!! tænkte på om der er nogle som har nogle gode ideer til studieretningsprojekt? jeg har tænkt på noget i retningen af menneskets energibehov, men det er et meget bredt emne! tænkt på noget med ernæring eller fedme m.m. måske nogle der kan hjælpe med at begrænse mit emne? eller andre emner ind... -
a) Bestem en forskrift for andengradspolynomiet
ForumindlægJa som sagt i over skriften skal jeg bestemme forskriften for et andengradspolynomiet. der er angivet at a=-1/2. Hvad skal jeg gøre?:) -
6 A-FAG????
ForumindlægHvad forventes hvis man tager 6 A-fag på gymnasiet? Hvordan vil ens skema se ude? Kan det skriftlige arbejde håndteres? -
Dansk A Eksamen
ForumindlægHej, nogen der ved, hvor man kan finde gamle eksamenssæt for Dansk A (skriftlig)? Er ik så god til Dansk og vil nemlig gerne øve mig på dem.
