Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 15581 til 15600 af 47924
-
Afbøjning af stråling! HELP
Forumindlæghej :) jeg sidder og er igang med mine fysik dispositioner til min fysik eksamen på mandag skal til og skrive noget om "afbøjning af stråling" er der nogle der kan hjælpe! ? :D på forhånd tak!!!! :) -
Antal timer på Sukkertoppen
ForumindlægHej! Jeg skal om under en måned have valgt hvilke gymnasier jeg vil søge ind på. Jeg var til en orienteringsaften på Sukkertoppen hvor rektoren viste en skema, hvor alle dagene var fra 8-16 og hun sagde at det altid var sådan på Sukkertoppen. Da jeg så en uge senere besøger Vibenhus, siger de a... -
Et Spørgsmål
Forumindlæger der nogen der ved.. Hvornår er halvdelen af U-235 blevet til Pb-207? -
Hvordan tager de gennemsnittet?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har suppleret to fag og er igang med at supplere to andre fag, som jeg alle har haft på samme niveauer før da jeg gik på gymnasiet. Jeg har søgt ind på farmaceut studiet via kvote 2. Man skal have mindst 6 i gennemsnit i fagene matematik A, fysik B og kemi B. Dansk og... -
Supplering
ForumindlægHej, Jeg vil gerne søge ind på en naturvidenskabelig uddannelse til sommer og skal derfor supplere mat B - A, Fysik C - B og Kemi 0 - C. Jeg vil rigtig gerne gøre det så hurtigt som muligt og tænker derfor, at jeg vil tage det hele i foråret 2012, men fik af VUC anbefalet kun at tage to fag p... -
Årsprøver
ForumindlægHej allesammen.Jeg er en spæd 1.g'er, der er helt forvirret. Efter udtrækning er det blevet bestemt, at jeg (og en hel masse andre) ikke skal til eksamen i 1.g, da vi ikke har mediefag.I stedet skal jeg til to årsprøver. Fysik og tysk. Men hvad er betydningen af disse årsprøver? Kommer de til... -
nye karaktere
Forumindlæghejsa, jeg vil bare gerne høre om der er nogen ved hvordan man skal omregne sine gamle karaktere til de nye??? -
Matematik tutoring/hjælp tilbydes, sjælland
ForumindlægDav - mit navn er Daniel Modin, og jeg har netop afsluttet Matematik/fysik A på HTX med et gennemsnit på 12,9. Da jeg nu har sabbatår, og har erfaring med lektiehjælp og deltidsundervisning på mit gymnasie, tilbyder jeg tutoring, lektiehjælp og undervisning til dig, hvis du føler du har brug for ... -
Analyse af Min Skoletid - dan turell
ForumindlægHjælp, tak. Skal op til dansk eksamen her om en uge, og jeg vil gerne have al den hjælp jeg kan få. Jeg skal analysere teksten "Min skoletid" af Dan turell, og jeg ville bare gerne have lidt hjælp til analysering af den osv, så jeg kan afslutte min folkeskole med en god karakter i dansk... -
Medicin..
ForumindlægHej, Jeg vil meget gerne ind på medicinstudiet når jeg er færdig med gymnasiet (afslutter pt. 2g.), men gik for et par dage siden sort til kemieksamen og fik 7, i modsætning til mine to tolvtaller i årskarakter (ny skala). Generelt har jeg rimelig høje karakterer (med undtagelse af tysk som jeg ... -
Dobbeltlogaritmisk koordinatsystem
ForumindlægHej. Jeg har fået spørgsmålet: Bevis grafen for en omvendt proportionalitet i et dobbeltlogartimisk koordinatsystem ,til min mundtlige eksamen her om lidt. Og jeg ved simpelhen ikke hvordan jeg skal bevise det. nogen der kan hjælpe? Tak på forhånd :-) -
optagelse efter sommer (hjælp)
Forumindlæghej.. jeg vil gerne ind på IHA og læse ingeniør.. kravene er blot: Krav til niveauer? Ud over ovennævnte eksamen er der følgende krav til niveauer: Matematik på A-niveau med en gennemsnitskarakter af mundtlig og skriftlig eksamen på mindst 6,0 efter 13-skalaen eller 02 efter 7-skalaen Fysik ... -
Karakterblad
ForumindlægHej, det er fordi jeg har 4,9 i gennemsnit og jeg ved ikke om det er nok til at komme i gymnasiet, nu hvor der ikke er eksamen. -
Svingninger & Alkohol
ForumindlægHeeej. Jeg skal til fysik / kemi mundtlig eksamnen (FS10) på tirsdag. Jeg er i fult gang med at skrive noter og læse. Jeg er kommet til to punkter som hedder "Svingninger" og et andet emne som hedder Alkohol. Og det har jeg det lidt svært ved. Jeg ved ikke rigtig hvad man kan skrive om ... -
fysikeksamen 2005
ForumindlægHej.Jeg går i 3.g og har fysik på A niveau. Jeg ville rigtig gerne se en besvarelse af eksamensopgaverne i fysik 2005. Er der ikke en, som har været oppe til skriftlig eksamen i fysik i 2005, der er så søde, at gøre deres opgave tilgængelig her på studieportalen.På forhånd tak. -
Ulovlig salg af eksamensopgaver
ForumindlægJeg vil lige gøre opmærksom på tråden SÆLGER - Fysik A opgaver til d. 1-06-2016 under fysik hvor en bruger vil sælge eksamensopgaver. Eksamen finder sted i morgen Sælgeren CrazyPoPcorn har også sat dem til salg i flere tråde under fysik -
Gange snit med 1,08 ?
ForumindlægHej om 3 dage bliver jeg STX student. Jeg har 4 A-niveau fag, og har hørt, at man må gange sit endelig snit med 1,08, hvis man vælger at uddanne sig inden for to år. Er der nogle som kan be- eller afkræfte det? :) -
Højeste gennemsnit på et højniveauhold
ForumindlægLad mig høre! Har der været nogle sindsyge gennemsnits derude?En god kandidat er mit musikhold som udelukkende består af MGK-elever på katedralskolen i århus:Holdets gennemsnit: 11,66Dvs. 5x13 , 2x11 og 2x9Vores censor så ualmindeligt chokeret ud efter eksamen og mon ikke vores musiklærer får lov... -
Mistet mine forsøgspapir - hjælp og evt. gode råd?
ForumindlægJeg skal op til eksamen i fysik&kemi i 9 klasse imorgen. Vi kan trække følgende: - Magnetisme - Syre & Baser - Salte - Alkohol - Partikler med fart på ( Alfa, Beta & Gamma) Men jeg mangler forsøg fra området Alkohol, Partikler med fart på og Magnetisme. Er der nogle af jer... -
Intensivt eksamenskursus?
ForumindlægHej! Jeg skal op i mundtlig engelsk på b-niveau, og tænkte det kunne være brugbart med et intensivt eksamens kursus op til eksamen. Er der nogen som kender et godt hold eller skal jeg søge til privatundervisning? Håber I kan hjælpe mig :-)
