Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 15601 til 15620 af 109300
-
Eksamenssæt
ForumindlægEr der nogen der ved hvor jeg kan finde eksamenssæt i dansk for år 2006 og 2007 for 3g'er? -
ret abstract
Forumindlægjeg kan inbakke jer den hvis nogen ville rette den ;) -
Finde grammatisk fejl i sætning
ForumindlægHej sp Hvad er den grammatiske fejl i denne sætning og hvorfor? There occurred an accident in town last night when a police car was chasing a criminal. -
Pasteur kilder?
Forumindlægnogle der ved noget om pasteur som har skrevet breve fra dengang omkring noget med pasteurisering (svanehalse-kolbe forsøget? og hvor man måske kunne kigge efter dem -
Atomkraft og kerneenerg
ForumindlægHej! Er der nogle som kan svare på hvad forskellen på atomkraft og kerneenergi? Det er et eksamensspørgsmål, og sidder lidt fast... Hvis der er nogle som kan hjælpe, så må I meget gerne sige til :-)!!!! Det haster en smule, da jeg skal op i fysik c, i morgen :-) Mvh. -
giddens?!
Forumindlæggoddag, jeg er kommet i tvivl om anthony giddens' teori i min at. hvorfor kalder han sine 3 teorier helt præcist? hvorfor kalder han det en modernitet og ikke det senmoderne samfund? jeg er på bar bund. -
Tysk politi rapport
ForumindlægNogen der har nogle forslag til hvad man kan skrive til en politi rapport og nogle gode forslag til hvad man kan have med?? -
komma foran because m.m.? HASTER
Forumindlæghej. skal der primæet altid komma foran: that, what, where, because, if, how, because -
Grænser/Projektopgave
ForumindlægHej :D Vi sidder 2 piger der gerne vil have lidt inspiration til et produkt til en prjektuge. Vores overemne er "grænser", og vi har valgt at skriver om medier uden grænser :) Har I nogen idéer? :) Tak på forhånd! :D -
Lille opgave i tysk
ForumindlægHej Er der nogle som kan se om jeg har lavet fejl i denne teskt? Ich denke es ist wichtig zu kennen ihre Vergangenheit, so man kann ihre Zukunft aufbauen . Manchmal es ist beste seine Vergangenheit hinter zu lassen , aber andere Mal soll man nehmen die Vergangenheit und lerne daraus. Ich... -
Brexit stemmerne
ForumindlægHej klogeåger Fra EU Referendum 2016, så stemte omkring 75% af folk fra London, skotland og Belfast osv på remain. Hvorfor tror i lige præcis at disse geografiske placeringer gerne vil være en del af EU? Jeg har virkelig prøvet at læse op, men kan ikke rigtig komme med et delvist svar på spørgsm... -
Vektorer 637
ForumindlægOm vektorerne a og b oplyses, at a*b=12, |b|=5 og |a-b|=10^0.5 Bestem |a| Tak for hjælpen -
Vinkler i en retvinklet trekant
ForumindlægSå man har sådan en trekant hvad er hvinklen så i B og A -
Reduktion
ForumindlægHej :) Er der nogen der kan hjælpe mig med at reducere følgende udtryk? (a-b)(a+b) + b(a+b)-a^2 Christian. -
Spørgsmål vedr. kvote-2 fagsnit til psykologistudiet
ForumindlægHej SP! Jeg har tænkt mig at gå målrettet efter at komme ind gennem "kvote 2-nåleøjet" til psykologi på AAU næste år. Derfor har jeg tre spørgsmål, som jeg håber, nogen kan svare på. Det ville være en kæmpe hjælp! #1 Da de adgangsgivende fag på AAU til psykologi er: - Dansk A - Engels... -
er dette korrekt?
ForumindlægEr det korrekt at: √a*b = √a*√b fordi √a*b = (a*b)*(a*b) = a^2*b^2 = √a*√b og at √a/b = √a/√b fordi √a/b = (a/b)*(a/b) = a^2/b^2 = √a/√b? -
Beregning af ligevægtskonstant udfra termodynamiske data
ForumindlægHej jeg har fået en opgave fra eksamenssæt Kemi A, STX, maj 2011 Den lyder: Opgave 1: Røde bade ? Et rødt bad er et bad tilsat kalium- permanganat, KMnO4. Det virker desinficerende og udtørrende og anvendes mod kløe og ved mange former for eksem, hvor der er mistanke om begyndende infe... -
Mangler inspiration -hjælp!
ForumindlægHejsa alle sammen derude!Jeg søger en dansk stil, som stammer fra hæftet "Studentereksamen 2000". Jeg håber, at I kan hjælpe mig, fordi jeg mangler virkelig inspiration!VH Sasha -
Årsprøve i skiftlig dansk
ForumindlægHej, jeg skal snart til årsprøve i skiftlig dansk (jeg går i 2.g på matematisk linie). Jeg har hørt, at man får eksamens sættet fra studentereksamen året før (altså vil jeg få det fra sommeren 2003). Er det rigtigt? -
Ida Jessen - sig altid farvel i tide
ForumindlægHej derude. Sidder og forsøger at tolke denne lidt svære tekst af Ida jessen, som var med til studentereksamen maj 2008. Men forstår den virkelig ikke. Jeg aner ikke hvad jegets rejse betyder i denne historie og hvad Ida Jessens formål er med den. Håber der en som kan hjælpe, og har læst denne n...
