Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 15621 til 15640 af 179351
-
Matematik økonomi skifte studie?
ForumindlægEr det nemt at skifte fra matematik økonomi til økonomi studiet, hvis man finder matematikdelen lidt for tung på mat-oecon? -
Nogle bøger om matematik?
ForumindlægHej, er der nogle af jer der kender til matematik bøger? som foreksempel, går inde på alle de ting man har lært gennem folkeskolen? De må gerne være engelske. Tak på forhånd. -
Matematik B- 1. g
ForumindlægHej,. Jeg skal til årsprøve i matematik skriftligt og mundtligt.. jeg ved ikke hvad jeg skal læse ? og hvordan det forgår ? Er der ikke nogen der har en årspeøve for 1.g der kan send den til mig? -
Matematik B Mundtligt
ForumindlægNogen som kan hjælpe lidt matematik - mangler en hjælp til forståelse af enhedscirklen.. :S Gerne i notat form.. -
Al kharwizmii og matematik
ForumindlægHeeeej folkens. Nogen herinde som kender en god kilde som man kunne analysere med historiske briller? Den skal indholde hvad araberne brugte matematikken til? :))) Anyyyonnne? -
matematik tutor søges
ForumindlægHej Leder efter en tutor der har styr på 1. semesters matematik på økonomi uddannelsen i ku. Til et par timers lektiehjælp om søndagen. Vh. -
Samfundsfag/matematik SRP?
ForumindlægHej med jer Jeg skal snart til at skrive SRP, og har endnu ikke lagt mig fast på et emne. Jeg skal dog have matematik som et af mine fag, og vil meget gerne have samfundsfag som mit andet fag. Jeg har tænkt på at skrive om noget med medierne og deres magt og inflydelse på politik, men kan ikk... -
Matematik Eksamenssæt 2006
ForumindlægHej, er der nogen herinde der kan skaffe mig facitlisten til Matematik eksamenssæt B-niveau fra 19. maj 2006? Takker på forhånd -
Matematik eksamenssæt skriftlig B
ForumindlægHej Er der nogle der har facit til eksamenssættet fra d. 24. maj 2019 matematik B? Eller d. 21 maj? -
Bestem vinkel A
ForumindlægJeg er lidt på den med denne opg. da jeg har syntes at jeg har fået flere forskellige bud på hvordan den skal løses, men kan stadig ikke finde ud af den : I en trekant ABC er |AB| = 11.9, |BC| = 26.4, vinkel C = 23.5°, og vinkel A er stump. Bestem vinkel A. Håber virkelig nogle vil hjælpe (: -
Spansk A oversæt
ForumindlægHey vi lavede en oversættelse i grupper som jeg nu skal bruge til min aflevering, den ene af disse svar mener jeg er rigtig, men jeg husker ej hvilken. 6. På fredag har han fødselsdag. El viernes, día de su cumpleaños A viernes tiene cumpleaños -
bestem a b og c
ForumindlægHej jeg har fået givet værdier for x y og z: x= 1, 2, 5, 7, 2, 6 y= 2, 4, 2, 3, 2, 5 z = 3,4,3,1,5,7,0 De har tilsammen en ligning z=a+b*x+c*y. Jeg skal bestemme a, b og c? hvordan -
Fremgår bonus a af adgangskvotienten?
ForumindlægFremgår bonus A af adgangskvotienterne på KOTs statistik? Jeg ser, at medicinstudiet sidste år krævede et gennemsnit på 9.9 på KU, men var det før eller efter bonus A blev lagt oven i folks gennemsnit, at adgangskvotienten blev som den blev? -
grundtallet a i en eksponentiel funktion
Forumindlæghej verden, jeg sidder med en opgave hvor jeg skal beregne grundtallet a i en eksponentiel funktion ud fra to punkter på grafen. formlen for at beregne a lyder således: x2-x1√y2/y1 problemet er bare at jeg ikke ved hvordan dette omskrives så jeg kan regne stykket ud på en TI-89'er hv... -
Eksamen - lyrik som genre
ForumindlægJeg har trukket lyrik som genre til eksamen. Jeg har valgt at jeg vil finde en sangtekst eller et digt, som kan perspektiveres til Barndom af Yahya Hassan. Mit problem er, at jeg ikke kan finde en sangtekst eller digt. Nogle forslag? -
Forberedelse til skriftlig eksame?
ForumindlægHvordan forbereder i jer til den skriftlige eksamen? Nu er det vel nok forskelligt fra fag til fag, men hvordan gør i ide enkelte fag? Jeg skal op i engelsk, biologi og dansk selvfølgelig. Jeg overvejde i biologi om man skulle lave mapper over emnerne, så de lig er til at slå op. -
udeblivelse fra mundtlig eksamen
Forumindlæghej, ville høre, hvordan det foregår, hvis man udebliver fra en mundtlig eksamen, hvis det ikke er med sygdom som baggrund? får man så automatisk -3? og har man krav på at kontakte skolen, eller? et link til enten undervisningsministeriet eller anden officiel kilde er meget velkommen. på forh... -
24 timers eksamen,
ForumindlægJeg står og skal til eksamen i samf. b. Der får man jo udleveret noget bilagsmateriale. Det er på ca 10-15 normal sider.. Men skal min synopsis indeholde noget fra alt i bilagsmetarialet? altså skal ALLE arktikler og skemaer indgå? Håber I kan hjælpe! -
Hjælp til eksamen- omkring 9/11
ForumindlægJeg har om the World Trade center/9/11 til eksamen. Ville derfor høre om nogle ved noget om "recovery" omkring twin Towers. Har nemlig det problem, at jeg har skrevet det på min dispostion, og kan ikke finde noget om det... Klogt af mig. Men det ville være en stor hjælp?? -
A letter from Africa
ForumindlægHej alle..Noget der har skrevet A letter from Africa.Det ville være en dejlig inspiration.Sir tak på forhånd
