Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 15681 til 15700 af 163701
-
HJÆLP TAK
ForumindlægHej derude!! Jeg ville spørge om der var nogen der vil sende et link med engelske (a eller b niveau) opgaver, bare så jeg kan øve:)) -
Benyt modellen til at beregne antallet af Facebook brugere i 2008, og gør rede for hvad tallet a fortæller om udviklingen af antallet af Facebook brugere.
ForumindlægHej Hvad gør jeg -
Brændværdi
ForumindlægHvordan siger man brændværdi på engelsk ? -
Gode råd til dansk eksamen 9 klasse?
ForumindlægHar i nogle gode råd til afgangsprøven i dansk 9 klasse, da jeg skal op om et par dage? Nogle gode råd til oplæsningen? -
Hjælp til tysk synops om turisme i tyskland
ForumindlægHej. Jeg vil gerne have hjælp til min tysk synops som skal være færdig torsdag den 24 april 2016. Mit overemne er indblik i tyskland og underemnet er tursime i tyskland. Jeg mangler derfor både en skabelon til en tysksynops og hjælp til hvad jeg kan skrive om. Håber jeg hurtigt kan få hjælp. -
Oldtidskundskab eksamen.
ForumindlægHej. Jeg går i 2.g og skal op i old d. 16 juni.. Jeg er rigtig træt af, at jeg skal op i old - da jeg ikke har hørt efter særlig meget i hele skoleåret. Er det en svær eksamen? Og er jeg på forhold doomed til eksamen, nu hvor jeg ikke har taget faget seriøst på nogen punkter? Hvordan læser je... -
Optagelsesprøve i HF
ForumindlægHej, jeg skal på 4 April i en optagelsesprøve i HF. Grunden til det er at jeg over 19 år og er gået ud af skolen for 2 år siden, så jeg har ikke en UUvejleder som gør at jeg er parat. Jeg vil gerne spørge hvordan det går, og hvad man skal i denne tid. Jeg skal i Dansk, Engelsk og Matematik. Jeg... -
Synopse? hjælp
ForumindlægHar fået afvide at man ikke skal sige præcis det samme til eksamen, som der står i synopsen, men at man skal komme med noget nyt. Mit spørgsmål er derfor: Skal besvarelsen til hvert spørgsmål i synopsen være: A) kortfattet og præcis, og så uddybet med mere info og teori til eksamen (mundtligt... -
Indledning i et essay, hvor mange linjer?
Forumindlæghvor mange linjer må en indledning maks fylde, såfremt der er tale om et engelsk essay (analyse & fortolkning)? -
charles darwin
Forumindlæghej! jeg skal til mundtlig dansk eksamen i morgen, hvor jeg skal fremlægge om darwin, så vil lige høre om nogen har erfaring med dette, og hvad er vigtig at få sagt? vh kasper -
Eksamensudeblivelse på HF
ForumindlægHey folkens ! Er der nogen, der ved, hvordan en eksamensudeblivelse uden lægedokumentation vil blive bedømt på HF, hvis jeg har trukket opgaven / fået opgaven udleveret (24 timer før) - og ikke dukker op til selve eksaminationen - vil karakteren så blive fastsat som IM, -3 elle 00 ? På ... -
HJÆLP!!!Optagelsesprøve STX
Forumindlæghej alle sammen jeg har fået et brev hvor der står at jeg skal tage en Optagelsesprøve STX og blive vurderet i fagene Dansk, Engelsk, Matematik og kemi/fysik samt tale med en studievejleder . problemet er at jeg ikke ved hvordan det går til, at det er en mundtlige prøve eller skriftlige prøve, el... -
Eksamen og Karriere ?
ForumindlægNår der bl.a. står ved forsvaret som adgangskrav: at man minumum skal have bestået folkeskolens afganseksamen, eller en højere eksamen, med minimum karakterene 02 i fagene Dansk, engelsk og matematik. Mener de så gennemsnittet af fagene eller hvad gør de? http://forsvaretsuddannelser.dk/Uddannels... -
Karakter givning
ForumindlægEr der en rar og dygtig engelsk person derude der vil kigge min aflevering igennem. Engelsk på STX, A-niveau og derefter give den en karakter? Det er ikke min bedste aflevering nogensinde og den er ikke særlig lang, men vil meget gerne have den bedømt for at se hvor den ligger. -
årsprøve
Forumindlægjeg har været op i mundtlig årsprøve i engelsk i går..og har fået et 6-tal..min lærer sagde at jeg skulle øve mig i at tale bedre engelsk..men hvordan gør jeg det, hvis der ikke er nogen jeg kan tale med hjemme??hun sagde desuden at hvis ikke jeg fik øvet mig til det ville jeg måske dumpe til eks... -
Karakter
ForumindlægHvis man står i en uheldig situation, hvor man har fået 2 i skriftlig engelsk(A)og 00 i mundtlig engelsk(A) i årskarakter, kan man så godt nå at bestå i faget når man kun skal op i skriftlig engelsk? ..Og hvordan forholder det sig, hvis man har opgraderet sit engelsk B niveau til A niveau, men ... -
10 i alt
ForumindlægSkal man række hånden op konstant for at få et 10 tal i mundligt- standpunktsark?!.. Eller hvad er jeres erfaring. Gymnasium// -
Oplæsningsstykke til DMG i maleri "En såret arbejder"
ForumindlægHejsa :) Jeg har trukket det moderne gennembrud i maleri til min mundlige dansk exam. Jeg har valgt at analysere "En såret arbejder" af Erik Henningsen, og jeg kan simpelthen ikke finde et oplæsingstykke :/ Er der nogen der måske kan hjælpe mig? -
Fremgangsmåde til essay
ForumindlægHej Jeg ville høre om der er nogle som har nogle gode råd til hvilke elementer man bør have med i sin engelsk analyse i forbindelse med eksamensopgaven i engelsk på A niveau? Jeg mangler lidt gode råd og inspiration! :) Håber der hjælp at hente. -
Kunstbillede
ForumindlægHej. Jeg skal op til dansk mundtlig eksamen og har trukket kunstbillede. Jeg har valgt "Familien Waagepetersen" af Wilhelm Bendz. Er der nogen, der kan hjælpe mig med, hvad jeg kan snakke om? Jeg har nemlig lavet min synopse. Er der nogen, der er gode til kunstbilleder, som kan hjælpe m...
