Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 15761 til 15780 af 48240
-
Hvilken studieretning?
ForumindlægJeg er snart færdig med mit grundforløb og skal vælge studieretning senest tirsdag. Efter en masse snak med studievejleder osv. står jeg stadig i mit dilemma om jeg skal vælge... Studieretning 1: Matematik A, Fysik B, Kemi B (4 A-fag) Studieretning 4: Samfundsfag A, Matematik A ( 5 A-fag) Ke... -
Sammenhængen mellem hydroxyforbindelser og øvelse med cis- og transbutendisyre
ForumindlægHej Jeg sidder og forbereder mig til kemi b eksamen, og er gået lidt død ved titlen "Hydroxyforbindelser - øvelse: Cis- og transbutendisyre" Er der nogen, der har en idé om, hvordan man koder disse to ting sammen til en eksamen? Ved godt hvad hydroxyforbindelser og cis- og transisomeri ... -
Hjælpe
Forumindlæghej jeg har lavet en test i 9 klasse om atomer og stråling. Jeg fik 12 for den :) men jeg skulle skrive bogstaver ind i en boks ud for hver opgave på et svarark. Jeg skal til fysik og kemi eksamen på mandag, og ville høre om der er nogen som ved hvor man kan få testen henne så jeg kan læse den ig... -
redoxreaktioner med enten organisk eller uorganisk
ForumindlægHej. Jeg har brug for lidt hjælp til min eksamen imorgen i kemi. Vi har fået udleveret de 27 titler vi kan trække til eksamen og deriblandt er der 2 titler som jeg er lidt i tvivl om. Redoxreaktioner med uorganiske stoffer Redoxreaktioner med et organisk stof Jeg er klar over hvad en redoxreaktio... -
kemieksamen
Forumindlægog tilsidst... hvis der er nogle der ligge inde med nogle gode retningslinjer for kemi eksamen på b-niveau må i meget gerne komme med dem:) jeg mangler lidt en ide om hvordan denne eksamen foregår, og hvad der er godt at lægge vægt på... så endelig, kom med jeres tips og gode råd:) tusind tak -
Overvægt og undervægt
ForumindlægHej guys. Jeg skal snart til eksamen i NF (til dem som ikke ved det, så er det; biologi, kemi og geografi kombineret i én eksamen) Jeg har lavet denne synopse, men finder det ret svært at vide hvad jeg skal sige, hvordan og hvorledes osv. Nogle gode råd? Camilla, HF elev på 1. år. -
Kompleksitetskonstant
ForumindlægHey, er der nogen med en rigtig god databog i kemi, der kan fortælle mig hvad kompleksitetskonstanten for følgende reaktion:2Ag+(aq) + SO4^2-(aq) --> Ag2SO4(aq) -
Test
ForumindlægHej.. Jeg får snart en test om organisk kemi.. Derfor kunne det være nice hvis der var nogle som havde nogle gode råd eller gerne noter til, hvad der er vigtigt at huske.. Tak :) -
Hvorfor ikke?
ForumindlægHvorfor kan man ikke søge under "Forum" efter tidligere indlæg??? F.eks. søger jeg under "organisik" under kemi. Men intet dukker op? Hvorfor? -
mit hovede:*(
ForumindlægLæst 500 sider kemi og 10 forsøg igennem de sidste 6 dage :(( glæder mig til det er overstået =P .. det det værste jge har været igennem nogensinde =D -
AT-depression
ForumindlægHej vi har overemnet vejen til lykke, hvordan kan man definere vejen til lykke i forhold til depression og jeg skriver inde for faget kemi og psykologi på forhånd mange tak for hjælpen;) -
STX og HF enkeltfag samtidig
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg går i 3. G og har afsluttet mat B, men er ikke tilfreds med eksamens karakteren og ved samtidig at den videregående uddannelse jeg gerne vil ind på, kræver mat A. Jeg vil dog ikke have den karakter jeg har fået på b niveauet til at stå i min eksamens bevis. Mit spørg... -
Sygeksamen
ForumindlægHvis man bliver syg til en eksamen, kan man så få en re-eksamen i selve eksamensperioden eller SKAL man først op til efter man har været igennem alle sine øvrige eksaminer? Eller skal man vente helt til august for at tage eksamen? Går i øvrigt i 3g -
Opgavesæt for stx 2008
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvor man kan finde opgavesættet fra stx-eksamens i maj sidste år (2008) ? Eller nogen der kan huske de mulige emner? Håber nogle kan hjælpe. Mvh. -
Ny karakterskala
ForumindlægHej. Jeg har læst på KU's hjemmeside, at man på medicin skal have 8 i snit i fysik, kemi og matematik. Hvad skal man have i snit hvis man har fået karakterer efter den nye skala? Håber der er nogen som kam hjælpe. De bedste hilsner SuperCarla:-) -
Eksamensprojekt
ForumindlægHej, Jeg skal til at lave eksamensprojekt i hf, og det skal så være i biologi og kemi.. Men hvad i alverden skal emnet være?! Indtil videre har jeg tænkt på genetik og neuroner. Har søgt, men ved ikke hvad jeg skal tale om i hverken det ene eller det andet emne! -
STUDENT 2008
ForumindlægSå er der jo nogen som bliver studenter om ikke så længe :D Men jeg har lige et spørgsmål; hvor lang tid går man med huen efter man har fået den. Jeg tror seriøst at jeg aldrig tager min af hehe ;D Held og lykke med eksamen allesammen (Også jer der har nogle år tilbage endnu):) -
Mulige valgfag (nye reform)
ForumindlægVi skal i 2g efter ferien, og vi er lidt i tvivl om vores valgfag.Vores studieretning er matematik A, fysik B og kemi B.Indtil videre har vi kun haft mat og fysik af vores studieretningsfag, men vi regner med at få kemi her efter ferien.Men så blev vi lidt i tvivl. Hvad hvis vi gerne vil have kem... -
russisk
Forumindlæger her nogen der skal op i mundtlig eksamen russisk? -
Rettelse af "Rapporter"
ForumindlægHej...Jeg skal til eksamen her på mandag. jeg skal op til Fysik/Kemi (9. klasse).Jeg har lavet en disposition til hvad jeg skal lave hvis jeg trækker hver af de forskellige emner, men jeg kunne alligevel godt tænke mig at der var nogle der vil kigge på de forskellige rapporter med de forskellige ...
