Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 15781 til 15800 af 47924
  • energi

    Forumindlæg
    hej. skal til fysik eksamen imorgen, men er lige i tvivl om hvad sammenhængen mellem energi og effekt er. altså effekt er energi pr. tid, men hvad er sammenhængen???? på forhånd taak
  • Elektricitet forsøg

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde et forsøg til emnet elektricitet? Jeg skal snart på til fysik eksamen.
  • til hylenblomst

    Forumindlæg
    sådan. jeg kunne ikke finde ud af c-delen og har ikke tid til at sætte mig ind i det pga. skal selv til fysik eksamen i morgen spørg en anden herinde :)
  • Energiformer

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal snart op til eksamen i fysik og jeg har brug for jeres hjælp :-) Hvor mange energiformer er der? Håber at I vil hjælpe en studerende i nød!
  • Volt og ampere ???

    Forumindlæg
    Heej alle Skal til eksamen i fysik imorgen. Kan I lige hjælpe med at forklare mig hvad volt og ampere indebærer ? På forhånd tak ! :)
  • Isotoptavlen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op i fysik eksamen, men kan ikke rigtigt finde ud af at bruge istotoptavlen, altså det med henfald.. !! Hvad er meningen med henfald
  • Nuklidtabellen

    Forumindlæg
    God eftermiddag! Jeg skal op i fysik eksamen i morgen og har ikke helt styr på hvad nuklidtabellen er og hvad den skal bruges til, så jeg tænkte på om der var nogen her inde der vidste det? :) Mvh Christian
  • Skal man?

    Forumindlæg
    Fysik Mundtlig eksamen B: skal man komme ind på Ohms lov hvis man har omkring resistivitet og resistansens temperaturafhængighed?? :O
  • Elektronspring

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til fysik/kemi eksamen, og har brug for forklaring af ''elektronspring'' på forhånd tak!
  • KEMI - MATHON HJÆLP

    Forumindlæg
    mathon, kan du hjælpe med en eksameeeen???? også nogle gode råd til en slags kemi, fysik og celle-biologi eksamen, er det bare øve sæt?
  • Hjælp det haster :-(

    Forumindlæg
    Hej søde mennesker! Jeg har fysik eksam på tirsdag folkeskole. og derfor ville jeg gerne have styr på hvad Magnetisme er ? og hvordan laver jeg forsøget ?
  • Maksimalspænding, effektivspænding, frekvens og periode!

    Forumindlæg
    Hej alle :-) Jeg sidder her og forbereder mig til fysik eksamen i 9 klasse. Er der nogle der kan forklare kort hvad maksimalspænding, effektivspænding, frekvens og periode er? Mange tak på forhånd.
  • Gassers egenskaber

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til fysik/kemi eksamen på onsdag og jeg skal læse noget om gassers egenskaber, er der nogle der kan hjælpe mig ?
  • HJÆLP!!

    Forumindlæg
    HJÆLP!! Hvordan kan et eksamensspørgsmål lyde i fysik/kemi eksamen 9.klasse. Dette er et spørgsmål til jer der har været oppe!! Håber i kan komme med et konkret eksempel!
  • emissions spektrum - forklaring

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg skal op i mundtlig eksamen i fysik i morgen, og jeg har brug hjælp til at forklare hvad emissions spektrum er?
  • Termisk energi

    Forumindlæg
    Hej - skal op mundtlige fysik eksam snart så har rigtige mange spørgsmål hvad vil det sige at : hvordan kan man snakke om termisk energi generelt og hvad SI-enheden er ?
  • Frekvens og bølgelængder

    Forumindlæg
    Hej skal til eksamen i fysik den 12 januar og sidder med denne tidligere eksamensopgave. Er der nogle som kan hjælpe med løsninger til de opgaver der er stilet i det vedhæftede dokument ?
  • Strengbølger

    Forumindlæg
    Er der nogen som kort kan “forklare” eller fortælle om strengbølger ( mekaniske bølger) i forholdtil fremlæggelse i mundtlig eksamen i fysik b
  • Efter ungdomsuddannelsen

    Forumindlæg
    Hej alle medstuderende Jeg er af den opfattelse, at langt de fleste her, er igang med en ungdomsuddannelse.. Såeh, hvad vil I læse når I er færdig, eller besæftige jer med?? Kunne også være interessant at vide hvad folk laver, altså dem der er færdig med en ungomsuddannelse..
  • rigtig nede over min karakter :(

    Forumindlæg
    Hej Har lige været op til eksamen og har får 02, kan virkelig ikke tackle det (går i 1g) :( !! Hvad skal jeg gøre ? Kan ikke lade være med at tænke over det, :(