Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 15801 til 15820 af 45451
  • Gramatik tjekker over nettet?

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der vil sende mig et link, til en fransk grammatik tjekker? Jeg har før fået sendt en til mig, og nu har jeg glemt hjemmesiden. Men det var vist noget der startede med bon eller andet.
  • er der nogle ..

    Forumindlæg
    Er der nogle der ved hvad ruthles betyder?
  • hjælp til energidiagram

    Forumindlæg
    hvordan laver man et energidiagram for He (plus)?
  • AT om 'Before the flood'

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal skrive AT om dokumentaren 'Before the flood' i fagene naturgeografi og dansk. Er der nogen der har arbejdet med dokumenteren, fx. skrevet SRP om den? Eller har nogle forslag til hvad man kan komme ind på? Evt. et bud på problemstillinger:-) På forhånd tak!
  • Hvordan siger man ...?

    Forumindlæg
    Jeg var så opslugt/optaget af mit arbejde at...
  • oversættelse af IT- begreb til dansk

    Forumindlæg
    Web studio - web studio? information technology - informations teknologi? company serving clients - virksomhed der tilbyder tjenester til kunder? worldwide- over hele verden? på verdens plan? We provide full-service - vi tilbyder fuld service? Website - hjemmeside? webside? websted? fuld l...
  • Hvad menes der med solensvinkeldiameter?

    Forumindlæg
    Vidste ikke helt, hvor jeg skulle poste dette indlæg :s. Men som overskriften siger, så ved jeg rent ud sagt ikke hvad der menes med solensvinkeldiameter. Hjælp.
  • Falklandskrigen

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg har valgt falklandskrigen som emne til mit studieretningsprojekt. Men jeg er bare på bar bund, hvad jeg kan skrive om. Nogle idéer?
  • SRP! - gennemlæsning?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal skrive SRP her snart, og ville høre, om der eventuelt var nogen, der kunne give en hjælpende hånd med.. altså at gennemlæse den hen ad vejen samt det færdige resultat og vedhæfte deres kommentarer.. Jeg søger gerne nogle, der selv har skrevet om koloniseringen af Indien, men and...
  • catch frase ?? :O

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle, der ved, hvad en catch frase er ? jeg skal nemlig bruge det som indledning til min literære artikel tak på forhånd:)
  • Vil have nogle fejl, der kan rettes

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Leder efter nogle fejl, som jeg kan rette dvs kongurensfejl, artikel..... Skal forberede mig til en skriftlig eksamen Har prøvet at lede lede efter nogen, men vil gerne have flere Håber i kan hjælpe
  • Rette

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der er interesseret i at rette min studieretningsopgave. Fag: Biologi og matematik.
  • Maksimalisme

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvad begrebet 'maksimalisme' går ud på, gerne ifm Jan Sonnergaard? Jeg har ikke kunne finde noget om det på nettet, men tænker at det muligvis er et modsvar eller det omvendte af minimalisme? På forhånd tak for hjælpen!
  • varmefylde

    Forumindlæg
    hvad afhænger et stofs varmefylde af?
  • Oversættelse af matematiske begreber

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med at oversætte følgende: - Lineær vækst - Eksponentiel væksr - Potensvækst tak (:
  • Tidsforlængelse

    Forumindlæg
    HEj, er der nogen der har et link eller noget materiale til udledelse og forklaring af tidsforlængelsen?
  • fulfil eller fulfill

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet en sætning der lyder således: "as she wants to fulfil her dream about being" Min computer retter det hele tiden: "fulfil" til "fulfill". Hvilken af de to skal jeg skrive?
  • ret abstract

    Forumindlæg
    jeg kan inbakke jer den hvis nogen ville rette den ;)
  • Abstract (:

    Forumindlæg
    This project investigates which problems the UN-system had regards their intervention in the war i Bosnia-Herzegovina and how these problems can be solved in the efford of securing the international peace and the human rights in the future. By examining the conditions of the war in Bosnia-Herzego...
  • Eksamenssæt

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvor jeg kan finde eksamenssæt i dansk for år 2006 og 2007 for 3g'er?