Søgning på: matematik fp9 maj 2017. Resultater: 15821 til 15840 af 33873
-
SKRIFTLIG FYSIK
ForumindlægHej derude... Jeg skal op i skriftlig fysik eksamen! Vil hører om der er nogen der kender en god fysik formelsamling ?? :S -
Differentialregning
ForumindlægHej alle sammen, jeg har haft lidt problemer med nogle omskrivninger, så jeg er kommet her for at få lidt hjælp. Opgaven er på papir, men den lyder som følger: Omskriv følgende udtryk, til formen xa (a kan både være positivt og negativt og behøver ikke være et heltal). 1/x = √x = 1... -
Sandsynlighedsregning, kombinationer.
ForumindlægNogen der kan hjælpe? Har vedhæftet et screenshot -
Videregående uddannelse molekylær medicin
ForumindlægHej.. Jeg går på 2 g. og vil rigtig gerne læse molekylær medicin når jeg er færdig med HTX,, Jeg regner med mit gennemsnit vil ligge på 8,2, hvis jeg tager mig rigtig meget sammen, men for at komme ind på molekylær medicin kvote 1 kræver det 9,1 og standby 8,5.. Vil det så være realistisk for mig... -
Differentialregning
ForumindlægHej jeg har en eksamenspørgsmål: - gøre rede for differentialkvotient. Udled diferentialkvotienten for to simple funktioner. er der ikke en video, der besvare spørgsmålet`??? HEEELP PLEASEEE .. Jeg skal op i det på tirsdag :/ -
areal og ligning - HASTER!!!
ForumindlægHej, er der nogen, der kan hjælpe mig med nedenstående opgaver (begge delspørgsmål), hvor i viser alle trinene i beregningen eller forklarer, hvad i gør undervejs, da jeg er helt på bar bund omkring, hvordan opgaven løses. Tak på forhånd! -
differentialregning og differentialligning
Forumindlæghvad er forskellem mellem differentialregning og ligning? -
HHX eksamen ?
ForumindlægNår man skal op i eksamen HHX, kommer man så op i læsning også ? -
Cubakrisen
ForumindlægHej Alle Jeg har netop fået udleveret min SRP opgaveformulering i dag. Et af spørgsmålene er: Der ønskes en redegørelse for væsentlige forhold under Cubakrisen - Er der nogle der har et bud på hvad der kunne være spændende at komme ind på her? Indtil videre har jeg: Sovjet og Cubas ... -
Grafregner
ForumindlægHej Hvad er forskellen på texas TI-89 og TI-84 plus? -
Vektor
ForumindlægHej jeg kan ikke finde ud af følgende 3 opgaver. Hvem kan hjælpe? Klik på billedet. Tak for hjælpen -
SRP om pest Eksempel
ForumindlægNogle der har en SRP om pest, som de kan sende til mig -
IT-89 TIL KUN 700 KR. (inklusiv, ins. bøger + usb kabel)
ForumindlægSælger en IT-89 til 700 kr. Den er 1,5 år gammel -
df/dx
ForumindlægHej allesammen :) Hvis man skal bestemme df/dx, betyder det så, at man skal differentiere? :) -
Integralregning HASTER MEGET
ForumindlægHej derude Har fået det her spørsmål men kan ikke helt så hvad jeg skal starte med for at løse det. :) Graferne for funktionerne givet ved g(x) = √x og h(x) = 1/x^2, x>0, afgrænser sammen med linjen x=a (a>1) i 1. kvadrant et område, der har arealet 148/9, find a ved hjælp af cas-v... -
HTX
ForumindlægHvilken A fager skal man have på HTX naturvidenskab? -
funktion - hjælp
ForumindlægRedegør for, hvad der forståes ved begreberne definitionsmængde og værdimængde. Definitionsmængde ¨hvad er det nu det er :D -
Hvad hedder denne opgave?
ForumindlægHej Idag i fysik havde vi nogle kopirark hvor man skulle flytte nogle ind i 5 forkellige huse, ud fra nogle oplysniger man fik. fx. Ham i det hvide hus bor til højre Eller Danskeren har en hund Det man kunne læse ud fra det var fx : hvor de kom fra- hvad det røg- hvad de drak (vand/øl)... -
At finde en tangent ved en given hældning
Forumindlæg -
Emner til SSO i mat B
ForumindlægHej jeg skal vælge emne i mat B til sso nogen har nogle ideer til hvad man kan skrive om ? Noget godt som man kan få god karakter
