Søgning på: sso historie opgave. Resultater: 16001 til 16020 af 153151
-
hjælp! nogen der kan hjælpe mig med at rette en tysk opgave.??
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med at rette min tysk opgave igennem. det ville jeg sætte virkelig meget pris på.det skal allerhelst være imorgen i tidsrummet fra kl. 13.00 -14.30.håber der er nogen der vil give mig en hånd med det. kontak mig venligst.... -
HJÆLP til EØ,samfundsfag,intl.øk.,excel, opgaver, finanskrise?
ForumindlægHejsa Skal du have hjælp til erhver.-økonomi, samfundsfag, intl.-økonomi, excel, struktur og metode på opgaver, Har svar på alt, finanskrisen, casses, osv. Så ring på 222 713 00 / [email protected] gider ikke at skrive nemlig. Hilsen mig -
Opgave 3.055 1-årigt forløb til A-niveau
ForumindlægHej. Jeg skal lave opgave 3.055 i eksamensopgaver 1-årigt forløb til A-niveau. Opgaven lyder at jeg skal bestemme løsningen til differentialligningen dy/dx = -16x/y som går gennem punktet P(0,1) Det gør jeg så og får: y=+- (-16x^2 +2k)^0,5 og jeg bestemmer så k som fås til 2.. Mit problem e... -
intet af Janne Teller Opgave brev til Pierre Anthon Hjæælp
ForumindlægHej. Vil i være søde og hjælpe mig med denne opgave. jeg skal skrive et brev til Pierre Anthon, som jeg slet ikke kan komme igang med please hjælp mig med den. Opgaven lyder på: Skriv et brev til Pierre Anthon, der skal læses op til en 10-års reunion. Der er altså gået 10 år, og du skal skrive... -
4 små hurtige kemi opgaver - hjælp bedes, tak!!!
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder her med fire små kemi opgaver, og ville høre om nogen gider hjælpe mig med disse? Opgave 1 Koncentrationen af en saltsyreopløsning (HCl) skal bestemmes. 10mL af opløsningen kommes i en kolbe, der tilsættes syre-base indikator og så titreres med en 0,05M opløsning af nat... -
Nogen der vil gennemlæse denne opgave - Engelsk A! På forhånd mange tak :-)
ForumindlægHejsa jeg har været til engelsk eksamen i dag, og jeg ville gerne vide om det jeg har afleveret er helt ude i skoven eller om det er til at have med at gøre. Så derfor håber jeg lidt på at der er en venlig/ nogle venlige sjæle der vil læse min opgave igennem :) Opgaven hed: write an analytical e... -
Søger Engelsk A delprøve 1 opgaver
ForumindlægHej Jeg har igennem længere tid forsøgt at finde gamle stx eksamensopgaver delprøve 1 i engelsk A, som jeg kan øve mig på. Desværre har jeg hverken kunne finde dem på UVM´s hjemmeside eller en søgning på google. Er der nogen herude som kan henvise til tidligere stillede opgaver, og ikke dem... -
Eksamen i Teknologi A ? - HTX - Opgave struktur ?
ForumindlægHeej Jeg skal op i teknologi A eksamen, hvor vi skal udarbejde en opgave, hvor vi bla. har resumer af alle lavet arbejder gennem 1,2 og 3 g Derudover skal vi dokumentere vores kunnen indenfor de forskellige punkter i teknologi. (som problemtræ, miljøvurdering mv) Nogen som har prøvet det ? Vil ... -
Hjælp til at komme i gang med denne del af min opgave?
ForumindlægHej, jeg er igang med en opgave i samfundsfag, og jeg er gået i stå, jeg håber, der er nogen, som kan hjælpe mig lidt med denne del: Jeg vil gerne have noget hjælpe til hvad jeg kan skrive om, og/eller hvordan jeg skal takle det: Diskuter med udgangspunkt i ovenstående og viden om velfærdstreka... -
Hjælp til større opgave i Stata (fokus på Statistik og Finansiering)
ForumindlægHej, I forbindelse med en større opgave på kandidat niveau, søger jeg primært hjælp indenfor Stata, statistik og finansiering. Du skal især være ekspert indenfor Stata og statistik og i at lave regressioner i Stata. God timeløn tilbydes - evt. god 'samlet' pris. Mvh Martin -
IØ EKSAMEN Opgave 7. økonomiske konjunkturer
ForumindlægHey. Dette forum er for os, som lige har været oppe og trække IØ og har trukket opg nr7! Her kan sammenlignes problemstillinger, og bare general diskussion omkring opgaven. Læg din problem stilling osv ud og få både positiv og negativ kritik. Alle ønskes held og lykke. -
Få hjælp til at indsammel research til dine opgaver!
ForumindlægJeg vil gerne anbefale websitet www.pollparrots.dk Her kan du indsamle informationer til dine opgaver. Man skriver bare et spørgsmål på sitet og så stemmer folk på dit spørgsmål. Man kan også poste ens spørgsmål på sociale medier, så man opnår et højere antal svar. Mvh. Angela -
SØGER NOGEN DER VIL HJÆLPE MIG TIL AT LØSE OPGAVER I FREMTIDEN
ForumindlægHej! Jeg elsker Studieportalen, men et af dets mangler er hurtigere svar. Derfor har jeg valgt at spørge om folks Facebook eller andre sociale medier, så det er nemmere at kontakte det kloge venlige sjæle der vil hjælpe med fremtidige opgaver. Håber nogen vil hjælpe. Det er primært Matematik C-... -
Spørgsmål til opgave 1 og 2 omkring induktion og funktioner
ForumindlægJeg har et spørgmål til opgaverne 1 og 2 omkring induktion og mængder. I forhold til induktionen og funktioner har jeg valgt følgende svar muligheder som jeg mener er korrekte, men er der nogen der kan hjælpe med om jeg har svaret korrekt eller om jeg har misset noget. Testen er en øve test t... -
Salling Group/Dansk supermarked (større skriftlig opgave) ORGANISATION
ForumindlægHej Er det nogen det kan hjælpe mig med skriftlig opgave om Salling Group i ORGANISATION? Opgaven skal udformes i rapportform -
Nordafrikanere i Frankrig i 1960'erne - SRO opgave
ForumindlægHej venner! jeg har et stort problem. jeg skal have min SRO opgave færdig fredag eftermiddag, og jeg har en del af opgaven, som jeg ikke kan finde noget om - i hvert fald ikke meget brugbart. dette er delen af problemformuleringen, som jeg skal finde noget på : Giv et kort overblik over ... -
HJÆÆÆÆÆÆLP! Gælder liv eller død. det er fem opgaver til i morgen. BE OM!!
ForumindlægUHM = Uden lommeregner Opgave 1 UHM. Bestem nulpunkter i følgende funktioner: Opgave 2 UHM. En parabel er givet ved forskriften Bestem b og c i sådan at f(x) har rødderne 2 og 3 Opgave 3 For en bestemt bil har man undersøgt benzinforbruget ved forskellige hastigheder. I nedenstående tabel er ... -
SRP rettelse
ForumindlægHey (: Jeg skriver SRP i matematik og historie og vil gerne høre om der er nogle derude som vil rette min opgave (når den engang er skrevet) mod betaling . Hvis I er interesseret og vil hjælpe må i meget gerne skrive til mig privat her på siden. pfh. tak -
Fagenes samspil (?)
ForumindlægJeg har en AT opgave om Pest . Fagene er historie og biologi .. Hvordan spiller/arbejder disse to fag sammen? - evt. i dette emne (?) Håber, at der er nogen der vil hjælpe :) -
Hej! Hjælp til at forstå denne sætning...
ForumindlægHej! Jeg skriver et projekt om ungdomshuset. Og jeg skal så placere denne begivenhed i historisk sammenhæng? Men jeg kan ikke lige gennemskue, hvad de vil have mig til.. Så, derfor spørger jer efter om I kan hjælpe mig lidt på vej, evt. nogle ideer? Jeg skal aflevere opgaven idag, senest kl...
