Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 16081 til 16100 af 176853
-
Dumpede Eksamen c niveau
Forumindlæghej har lige været oppe til eksamen i samfundsfag c. Fik desværre 00 så dumpede, var oppe i veldfærd og Finanskrise, men forstår ikke rigtig hvordan jeg kunne det da jeg gjorde rede for teksten og kom med de forskellige begreber. Fik af vide det var fordi der var 2 ting jeg ikke helt havde haft ... -
Noter til mundtlig eksamen biologi C
ForumindlægHej. Jeg er lidt i tvivl om hvilke noter, man må tage med til eksamen i biologi C. Må man godt tage noter, man har skrevet i forvejen, ind i eksamensrummet eller må man kun tage de noter med, som man har nået at skrive i forberedelsestiden? -
Nyt materiale til AT inden eksamen!!!
ForumindlægHej jeg er kommet i den situation at jeg ikke har fundet noget nyt materiale til min AT-eksamen imorgen Det skal lige siges at jeg har om "Pesten i europa" PLEASE JEG BER' JER HJÆLP!!! -
Eksamen Folkeskolen - Naturfaglig Prøve - Forsøg
ForumindlægHej. Vi skal til eksamen om noget tid og jeg mangler et forsøg til mit emne Vejr og Klima. Mine hovedpunkter er hvordan klimaet påvirker os. Nogen der har en god idé til et forsøg? Uddyber gerne. Tak! -
Eksamen Folkeskolen - Naturfaglig Prøve - Forsøg
ForumindlægHej. Vi skal til eksamen om noget tid og jeg mangler et forsøg til mit emne Vejr og Klima. Mine hovedpunkter er hvordan klimaet påvirker os. Nogen der har en god idé til et forsøg? Uddyber gerne. Tak! (Har oprettet 2 gange pga. kategori) -
afstanden mellem punkt A og B
ForumindlægHvis A - C er 334m lang C- B er 128m lang og vinklen ved spidsen A er 21 grader, hvor stor afstand er der mellem punkt A og punkt B, og hvordan regner man det ud? -
eksamen - forberedelse mm.
ForumindlægHej allesammen! Jeg sidder og forbereder mig til religionseksamen, og tænker over hvordan man bedst gør det. Lige nu er jeg i gang med at læse pensum, men tænke på om man kan laver en slags dispotion for hvert emne. Sådan at man har styr på det, inden forberedelsestiden. Det lyder jo enkelt, men ... -
At lukke sin eksamen
ForumindlægJeg har en HF-eksamen eller snarere jeg har næsten en HF-eksamen. Jeg mangler nemlig et enkelt c-fag(psykologi) Jeg har fået at vide at man kan tage de andre eksamener om, så længe det afsluttes på samme tid som det manglende c-fag. Mit spørgsmål lyder: Det betyder vel at eksempelvis KU ikke &quo... -
Forskellen på et Teknologi A og B projekt?
ForumindlægHvad er forskellen på et teknologi A og et teknologi B projekt? Her snakker jeg mest om opbygningen og indholdet. Er det helt det samme, bare med mere og dybbere indhold eller hvad? Eller hvilke andre analyser er der i et teknologi A projekt? -
bestem a og b i f(x)=b*x^a
Forumindlægjeg har problemer med denne funktion, nogen der kan vise mig udregningen for a og b ? bestem a og b f(2)=4 og f(4)=64 på forhånd tak. -
Eksamen bioC råd
ForumindlægSagen er den at jeg skal op i biologi om et par dage. Jeg har læst (og forstået) pensum, og lavet dispositioner til alle spørgsmålene. Men mit spørgsmål er så hvordan jeg scorer en høj karakter til eksamen? Nogen der har været til eksamen i bioC der har nogle råd? -
Musik C eksamen, hvordan?
ForumindlægHej alle! Jeg sidder her og skal til musik c eksamen her om ca 1 uge. Jeg er meget i tvivl om hvad det går ud på, vi har fået meget dårlig information. Nogen der evt kunne beskrive forløbet af en hel musik c eksamen? Evt. hvad krav der bliver stillet.? Mvh. Casper -
Hjælp til at bestemme konstant A til tæthedsfunktion
ForumindlægHej jeg har problemer med at finde konstanten A til funktion h(x)=A*x2+(2x/3) i intervallet [0,1] Mine udregninger: A*∫(x2+(2x/3) = 1 A* 1/3 x3 + 1/3 x2 = 1 A* ( 1/3 * 13 + 1/3 * 12 ) - (1/3 * 03 + 1/3 * 02 ) = 1 A* 2/3 = 1 A = 1/(2/3) = 1.5 Svaret er ifølge fa... -
EKSAMEN IDRÆT! SPØRGSMÅL!
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i idræt. Vil høre om nogen kan hjælpe mig med at finde information om følgende: 1. Højdespring teknik og konsekvens af forkert teknik 2. 100m løb teknik 3. Slagteknik i badminton, hvordan de forskellige slag laves -Og så opvarmning til badminton og atletik! På forhånd tak -
Teknologi B Eksamen
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl om, hvordan teknologi eksamen kommer til at foregår, og hvad jeg egentligt skal skrive i mit powerpoint, altså hvad jeg egentlig skal være mest opmærksom på udover mit produkt. Håber der er nogen der kan hjælpe mig :) I må også gerne komme med gode råd :) -
Valgl af kortfilm til min eksamen
ForumindlægHej allesammen Jeg har trukket kortfilm til min eksamen, og jeg har ingen ide om hvad jeg kan/skal vælge af kortfilm. I undervisningen har vi set Under bæltestedet og Gråvejr, som jo også er dem jeg skal perspektivere til. Jeg er på totalt bar bund, så alle bud tages imod med åbne arme! På for... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej peeps! Tænkte på; hvis jeg nu trækker en tekst til den mundtlige eksamen fra romantismen, hvordan ved jeg så at det er fra romantismen???? Jeg mener, det kan vel være svært helt præcist at sige hvilken litterær tid teksten kommer fra? og det ville jo være katastrofalt hvis man gav teks... -
DISPOSITION TIL MUNDTLIG EKSAMEN
ForumindlægHar fået at vide at det er en god ide at lave en disposition til mundtlig eksamen. Hvordan skriver man en? og hvordan skal den "fremlægges" for lærer og censor? hvordan ville i definere en GOD indledning, til fx en novelle analyse? Vær sød at giv nogle eksempler hvis i kan det :) -
historie eksamen 2009
ForumindlægHej mennesker (: Jeg skal til historie eksamen her på tirsdag.. er der nogen der ved hvordan det foregår? Vi har valgt 24 timer til at forberede os i, og jeg ved at vi får omkring 10-15 sider vi skal læse... men er der spørgsmål til teksten/erne, eller ?? Ved faktisk ikke hvad jeg skal heh xD -
Fysik B eksamen
ForumindlægHej, Vi har eksamen og skal forberede noget til i morgen. Derfor laver vi nogle forsøg som jo er obligatorisk. Vores tema er lygter: Udfør et eller flere eksperimenter som belyser væsentlige forhold af betydning for en lygtes evne til at lyse. Det er HTX fysik B. Håber i kan komme med nogle idée...
