Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 16121 til 16140 af 35989
  • perspektivering LOTF

    Forumindlæg
    HELLO!!!Er der nogen der ligger inde med nogle geniale perspktiveringer af William Goldings novelle: Lord of the Flies ville jeg blive suuuuuper glad hvis i ville dele!!! MUCHAS MUCHAS GRACIAS!!!
  • ASTROFYSIK

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i astrofysik nu på fredag. Er der nogle som har nogle gode notater, de vil dele??
  • E-case Thise Fremlæggelse

    Forumindlæg
    Jeg skal til at fremlægge på onsdag i e-case. Jeg har valgt at fremlægge og Thise's manglende markedsføringJeg synes lige vi skal diskutere her hvad man kan komme ind på og sådan?:)
  • kommer man op i en kendt kilde?

    Forumindlæg
    Ja, spørgsmålet er som overskriften lyder: kommer man op i en kendt kilde i historie? Jeg skal op på onsdag og er kommet i tvivl??
  • Karakter: Thise Case

    Forumindlæg
    Hvad fik i af karakter til IT Casen?Jeg slap afsted med et 7 tal, men et ok resultat i forhold til vores lærer har være syg hver anden torsdag, hvilket er under meget kritik. Alle fra min klasse fik 5-6-7-8Tak for lort :-)
  • Bevis til logistisk vækst!

    Forumindlæg
    Hej!Jeg sidder og sveder over beviset for den logistiske ligning: dy/dx = y(b-ay) (1)Beviset blir kun gennemført i det tilfælde hvor 0 Det starter med en analyse af problemet, og ender så ud med følgende udtryk:f(x) = (b/a) / (1+k*e^-bx) (2)og så skriver de: "hermed er analysen slut. Den vis...
  • Statistik

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare mig forskellen på diskret stokastisk variabel og grupperet, kontinuert stokastisk variabel?Tak!Mvh Eva
  • Induktiv eller deduktiv.

    Forumindlæg
    Er i tvivl om hvordan jeg har arbejdet i AT: I min redegørelse har jeg indsamlet emperi omkring, hvilke opfattelser der er i forbindelse med kulturmødet mellem kristne og muslimer. Jeg har taget fat på 3 integrationsstrategier, hhv. adskillese, assimilation og integration. Har jeg arbejdet indu...
  • Lektiehjælp samt undervisning tilbydes

    Forumindlæg
    Hej hej Jeg har snart sommerferie fra mit studie, så jeg tilbyder lektiehjælp eller undervisning til og med A niveau. Skriv hvis det har interesse. Jeg bor i 8800 området/ midt jylland. Mvh. Carolina [email protected]
  • Keplers lov

    Forumindlæg
    er der nogen der ved hvilken af Keplers love man har med at gøre når man snakker om ellipser . ?
  • isoler r2

    Forumindlæg
    isoler r2 af ligningen :1/f = (n-1)*(1/r1+1/r2)hvordan kan jeg løse den hjælp!!
  • B-Vitamin

    Forumindlæg
    er ved at lave en opagve som skal afleveres og har lavet alle undtaget opgave e i B-vitamin opgaven.. den sidste opgave.. nogen der kan give hints??
  • hmm?

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvad difinationen er for neutralisering?
  • MUSKELTRÆTHED

    Forumindlæg
    HVorfor er det, at når Kalium ophobes udenfor muskelfiberen, at det fører til muskeltræthed? Hvorfor har Natrium ikke nemmere ved at strømme ind i muskelfiberen så?
  • DTU eller KVUC

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg står i den situation at jeg skal vælge nogle bestemte fag som skal tages over et halvt år og jeg kan enten tage dem på kvuc - vognmagergade eller på DTU, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal vælge? Har i nogle erfaringer/råd ? Jeg bor selv i kbh amt.. Hilsen Sam
  • Bølgeligning

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil gerne forstå bølgeligningen, ved at sætte ord på trinene.. håber i vil hjælpe.
  • Platon

    Forumindlæg
    Hvorfor medfører platonisme let foragt for kvinder, legemligt behov (sex, mad) og praktiske mennesker (håndværkere)? Hvorfor elskes Platon derimod af akademikere?
  • Synopsis - HJÆLP!

    Forumindlæg
    Jeg er ved at lave synopsis, men jeg er i tvivl om hvordan det skal se ud det hele. Nogle der vil hjælpe med at sende en de har lavet? eller lige kigge på min?
  • (Jeg synes at)

    Forumindlæg
    Kristendommen er en klam jødisk sekt. De kristne tilbeder liget af en død jøde!!! De er sjæleløse slaver! Mvh
  • DX og Intervaller

    Forumindlæg
    Hejsa, VIlle høre om nogle kunne forklare følgende for mig, så det er til at forstå: - Hvordan skal man fortolke endelsen dx i forhold til integraler? - Hvordan skal man forstå at en funktion skal være deffineret i intervaller i forhold til integraler (og differentialligninger)? Pfht.