Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 16141 til 16160 af 42938
  • Skr. årsprøve tilbage?

    Forumindlæg
    Får man sin skr. årsprøve og eksamen tilbage, eller får man bare en karakter?
  • Søger en kemi hjælper! mod betaling

    Forumindlæg
    Jeg søger en der vil hjælpe mig med mine kemi eksamens spørgsmål mod betalling
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hej alle sammen.. vil bare lige spørger om der er nogen af jer der har været op til dansk eksame sidste år?
  • Tværfagligt - Vandkraft

    Forumindlæg
    Vi er en gruppe, som der har trukket vandkraft til eksamen. Er der nogle der har ideer til forsøg, modeller eller lign...?
  • Hjælp til rettelse:)

    Forumindlæg
    Hej derude:) Er der en som hurtigt kan kigge min fransk oversættelse igennem? Det vil være super! Dansk Sangen ’Elle me dit’ handler om en ung mand og hans mor. I musikvideoen har moren en rød kjole på. Den unge mand er næsten 30 år. Moren synes, han lukker sig inde. Hun synes, h...
  • Hvilken tekst skrev du om?

    Forumindlæg
    Hejsa kære venner. Jeg håber i alle sammen har det godt. Den her tråd henvender sig mest til de folkens som har været til skriftlig dansk (studentereksamen) d 22/05-06. Jeg er bare vildt nysgerrig efter at vide, hvilken tekst de forskellige personer har valgt at skrive om. Jeg kan starte med at...
  • Rettelse + hjælp til lille oversættelse

    Forumindlæg
    Hej Jeg har nogle problemer jeg med at oversætte denne linie: Spurgte Samira, om der var et ledigt værelse med bad. (skal indsættes ved .........) Samt jeg vil gerne have en lille rettelse af denne oversættelse Dansk: En kvinde og en mand, som kom langt fra, Spurgte Samira, om der var et ledigt...
  • 3g og snittet

    Forumindlæg
    Det er sådan, at jeg går i 3g, og har fået nogle uheldige årskarakter hér til slut. Faktisk så uheldige, at jeg ikke er bestået. Fra 1 og 2g, er mit gennemsnit bestået, mine eksmaner er bestået (undtagen en; Mat c niveau) Og min SRP er bestået. De fag skal jeg op i hér til sommer, er nogle fag je...
  • 2. forsøg skriftligt?

    Forumindlæg
    Hej med jer!Jeg er sku dumpet, for første og sidste gang! Men nu er spørgsmålet så om jeg kan få lov til at gå om? Det er skriftlig engelsk, teksten var helt fucked i år, selvfølgelig ikke derfor jeg dumpede. Men kan man gå om skriftlig?
  • Hvad menes der med ...

    Forumindlæg
    Hej.... Er der ikkelige en der gider at fortælle mig hvad der menes med det nedenstående:"You can't burn the candle at both ends."På forhånd tak!!!!
  • hvad betyder det på dansk?

    Forumindlæg
    "Cuando lleváis el dedo humedecido a un tarro de azúcar, A que sentís ya el dulce en la boca como si la yema fuese la punta de la lengua? Pues así es la lengua de las mariposas".
  • Optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Må jeg medbringe lommeregner og sådan nogle ting og formelsamling ?
  • læsetekst

    Forumindlæg
    Når man vil sige læsetekst hedder det så bare readingtekst??
  • oldtidskundskab

    Forumindlæg
    Hej... Nogen der kan hjælpe med disse to spørgsmål???1. Hvornår levede Homer??2. Hvornår blev Odysseen skrevet af ham??Hjælp... Anybody..
  • HJælp det haster virkeligt

    Forumindlæg
    HJÆLP... til oversæt til tysk fra engelsk.... ( vi har et emne fag som er sammen koblet med tysk og engelsk) ..Please folkens i må hjælpe mig ellers er jeg på den... jeg er lidt lost i det her...- Citér 13 timer og 13 minutter siden af Zimi Andrei Arshavin Arshavin is a very good footballer. He g...
  • Hjælp til tysk synops om turisme i tyskland

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil gerne have hjælp til min tysk synops som skal være færdig torsdag den 24 april 2016. Mit overemne er indblik i tyskland og underemnet er tursime i tyskland. Jeg mangler derfor både en skabelon til en tysksynops og hjælp til hvad jeg kan skrive om. Håber jeg hurtigt kan få hjælp.
  • Dokumentaren mellem fakta og fiktion

    Forumindlæg
    Er helt blank hvad angår denne stil, som skal afleveres imorgen fredag, har været syg, så har ikke haft tid nok til at få den lavet.. Nogen som kunne sende sin opgvave til mig som inspiration? Den skal bare ikke være fra nettet, eller findes der.. ville jeg virkelig være taknemlig for!!
  • Hvordan laver man en analyse of fortolkning?

    Forumindlæg
    Hej alle :D Det er første gang jeg skal lave en analyse og fortolkning i folkeskolen. Ville bare høre om der var nogle som kunne hjælpe mig med at komme i gang? Det er romanen "Med ilden i ryggen" af Martin Petersen. Mange tak på forhånd :)
  • Gør kort rede før

    Forumindlæg
    Hej alle! Har fået et spørgsmål som jeg skal svare på, det lyder sådan: Gør kort rede for fordøjelsessystemets opbygning. Vil det sige jeg skal fortælle helt konkret hvad der sker, når man starter med at tygge maden eller?... Og hvor "kort" er en kort beskrivelse? Mvh.
  • Talepapir

    Forumindlæg
    hvad skal der stå i talepapiret? skal det være noget nyt jeg skal skrive (altså andet end det jeg har skrevet på min synopsis)?