Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1601 til 1620 af 181597
-
Matematik B-niveau eksamen 2008 og 2007
ForumindlægHejsa :-) Er der mon en af jer, der har et eksamenssæt fra sygeeksamen og almindelig eksamen fr 2008 eller 2007 liggende? Eller evt bare opgaver fra hæftet "matematik stx b-niveau" 2008 eller 2006? Jeg håber, at I kan hjælpe... -
Engelsk SKRIFTLIG HJÆLP !!!!!
ForumindlægHey det er sådan, at jeg skal snart op til den skriftlige eksamen i engelsk, op i den nye reform. Opgaven består af en grammatisk del, også anden del består af den skriftlige. Mit spørgsmål lyder at, hvis jeg får -3 til den grammatiske del, og hvis jeg får 00 til den skriftlige del 2, hvilken kar... -
Mat A, Fys A, Engelsk A
ForumindlægJeg går på htx og har valgt studieretningen Mat/fys A. Jeg har i foregårs valgt mine valgfag. Til det har jeg valgt engelsk på A, Astronomi c og økonomi c. Jeg har tænk over om det var en fejl at tage endnu et A fag da jeg allerede har matematik og fysik. Mit alternativt var at hæve biologi fra C... -
Matematik A
ForumindlægHeej allesammen. Jeg sidder og er virkelig kommet i krise over AT. Mit emne er brystkræft (screening), og jeg har fagene biologi c og matematik a. Det er nemt nok at få biologi c med, men har et problem med matematik a. Jeg har følgende materiale om mammografi screening: http://www.bmj.com/conten... -
Skriftlig dansk
ForumindlægHey..Jeg vil lige spørge jer herinde angående den skriftlige dansk-eksamen. HVordan kan man bedst forberede sig til den, udover at man læser sin egne stile igennem. Har i tips/råde osv.! Jeg er meget villig til at tage imod erfaringer..! Fordi eksamen er i mine øjne meget svær!på forhånd tak -
Vejledning om den større skriftlige opgave i (af undervisningsministeriet) udvalgte fag.
ForumindlægDer er nok ikke mange der vil skrive i Film og TV eller Italiensk, men jeg faldt over disse vejledninger på uvm.dk, hvor der også er link til en generel vejledning:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejledninger/sso/sso.html?menuid=150560Her er den fulde liste så du ikke går forgæves:Biologi... -
Matematik A
ForumindlægLad I ⊆ R være et ikke-tomt, åbent interval, og lad f : I --> R være en differentiabel funktion, hvor f(x) ≠ 0 for ethvert x ∈ I Ved den logaritmisk afledende af funktionen f forstås funktionen f* : I --> R, hvor ∀ x ∈ I : f*(x) = f´(x)/f(x) Vi siger da, at f e... -
Årsprøve skriftlig
ForumindlægHejJeg skal til årsprøve i dansk skriflig i morgen, og vil selvfølgelig gerne forberede mig lidt inden. Er der nogen der har nogle gode råd til hvordan? Jeg ved jo ikke hvad emnerne er endnu.Er det en god ide at læse gamle stile igennem evt.?På forhånd tak:) -
Eksamen
Forumindlægkommer de skriftlige eksamen altid før de mundtlige? -
Resultater eksamen 1-årigt mat A skr
Forumindlæg2)53,13 grader(72/40^½ ; 24/40^½)A=323)(x,y,z)=(0;-12,8;3,6)+t(3,2;6,4;-7,2), t£R(1,6;16;0)92,16x+40,96z-147,46=0A=50,44)23,94204,8 = 65,2 phi5)(5/4)x-2y=-(x^2-5x+4)^½, 1>x>46a)P(-2)=(-8,0) P(-1)=(0,-6) P(0)=(0,-8) P(2)=(0,0)118,0 gradert=+/-(2/3)^½Har desværre kun for prøven med hjælpemidl... -
Matematik B HHX - Eksamen August 2009
ForumindlægHey alle! Er der nogen som kunne være så fantastiske og smide eksamenssættet ind fra August 2009 - HHX Matematik B. (Gerne med besvarelser, da jeg fatter hat af matematik) Har generelt svært ved matematik, så det ville være stor hjælp.. Håber der er nogle som vil hjælpe! Knus, -
Matematik eksamen
ForumindlægHej alle Igår fik jeg øje på en side som tilbyde eksamensforberedende kursus i matematik på fyn. Det koster lidt men, synes selv at det er det værd.. hjemmesiden er www.lynkurset.dk -
eksamens hæfte
Forumindlæghej :) Jeg skal skrive en dansk stil ud fra et eksamens hæfte vi har fået udleveret. Hæftet er selvfølgelig blevet væk for mig, så mit spørgsmål er om opgavehæfterne fra studenter eksamen kan findes et sted på nettet? -
RIGTIG GOD HJEMMESIDE TIL MATEMATIK MUNDTLIG EKSAMEN
ForumindlægHej Alle sammen Jeg har netop fundet en rigtig god hjemmeside, hvor der bliver lavet beviser for alle emner i matematik, og jeg vil gerne dele det med andre trætte og hjælpeløse studerende: den hedder; Mat.systime.dk Så vælger du din uddannelsessted i venstre hjørne, så nederst i venstre hjørne... -
Svar til Matematikeksamen 3-årigt A-niveau?
ForumindlægHej, jeg vil bare høre, om der er nogle kloge hoveder, som har facit til den skriftlige matematik eksamen for 3-årigt højniveau? Ville være rart at få en forestillíng om hvor man ligger.. -
(Matmatik A) - Eksamen oplæsning spørgsm - differentiabel og differentialkvotient
ForumindlægHej jeg er i gang med at læse op til min mat mundtlig eksamen. Jeg har et spørgsmål: Gør rede for begreberne differentiabel og differentialkvotient. Kan nogen uddybe med hvad jeg skal gøre? Er det tretrinsreglen jeg skal vise? Eller kan jeg redegøre for begreberne på en anden måde også? -
Matematik årsprøve
ForumindlægEr der nogen der ved, hvaad for nogle årsprøver matematikere kommer op i matematik??!! -
At vide DK skriftlige eksamen på forhånd
ForumindlægJeg skriver her fordi jeg vil i forbindelse med de andre af jer, der ligesom mig via omveje har kendskab til de forskellige tekster, der bruges til gymnasiets dansk skriftlig eksamen 2004.Jeg har nemlig nogle konkrete spørgsmål gående ud på perspektiveringsmuligheder. -
Hjælp til skriftlig geografi!
ForumindlægHejsa! Jeg skal til skriftlig geografi på onsdag. Er der nogen der har noget fakta omkring alt muligt? -
Skriftlig rumgeometri
ForumindlægJeg har sat mig til at løse rumgeometri til den skriftlige eksamen. Jeg går stærkt ud fra at det emne bliver bragt på bane. Men er der nogen som kan lave en mindre udførlig oversigtsliste over hvilke ting man skal kunne til en skriftlig eksamen indenfor rumgeometrien.Jeg vil blive utrolig glad fo...
