Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 16221 til 16240 af 65601
-
opgave 2 matematik b 2005?
ForumindlægNogle der ved hvor man kan finde facit til skriftlg matematik b 2005? Januar-febuar -
karakter - Matematik A, december 2011
ForumindlægEr der nogle der ved, hvornår de skriftlige karaktere kommer for matematik, december 2011? :-) -
Nævn en uddanelse uden matematik og tysk
ForumindlægHej!! kan i nævne nogen uddanelse uden matematik og tysk? -
Matematik HHx, onsdag - hvordan gik det?
ForumindlægHej ;Lige som mange af jer var jeg oppe i Matematik A skriftlig i dag, hvordan synes i andre den var?Jegselv synes den var nem og overskuelig, på nær opgave 6 med differentialligningen, jeg tror på trods af det at vi var heldige, mange "typeopgaver" i blandt. -
Skriftlig musik eksamen karakter
ForumindlægJeg har lige fået mine skriftlige karakterer at vide, og der i blandt skriftlig musik. Jeg har altid ligget på ca. 9 og af og til 10, og resten af holdet har ligget fra ca. 8-11, og kun få under det.MEN, så kommer jeg ned og skal have min karakter, og de siger 7. Først tror jeg det er en joke, me... -
skr. fysik eksamen 2008
Forumindlæghej er der ik en der har udregningerne til eksamenssættet fra fysik 2008? hvis ja, vi i så ik være mega sød at sende den til mig:)?? plz!!! -
Engelsk grammatik eksamen
ForumindlægGår på en engelsk sproget uddannelse på universitetet og har derfor engelsk grammatik. Har nu fået udleveret den skriftligt prøve i grammatik, og det er bestemt ikke hvad jeg er bedst til. Vil derfor spørge om der er nogen der lige kan det me... -
Hvis man dumper sin eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal på gymnasiet nu her efter niende, men kom i tvivl om om jeg stadig godt kan komme ind hvis jeg dumper en af mine eksamener? -
Dansk - eksamen :S
ForumindlægHvordan kan man forberede sig til denne.. det virkelig udoverskueligt hvormeget man skal læse.. vores lærer mente at det var god ide at kigge på en bog Krydsfelt, så nu jeg igang med den, men det et login for kunne læse artikler, hvor ved man kan besvare opgaverne i bogen.. Hvormeget viden skal... -
Gode eksamens vendinger
ForumindlægJeg står i den (heldigvis) heldige situation at skulle op til samfundsfagseksamen på mellem niveau om under en uge.1) Ville lige høre jer gode hjerne om om der er nogle gode vendinger, sætninger eller noget lir man lige kunne ryste ud af ærmet til eksamen?2) De artikler der er opgivet i pensum. S... -
Kommunikation/IT-eksamen
ForumindlægGoddag alle sammen. Jeg er endt i den uheldige situation at have mulighed for at komme op i Komm/IT til eksamen, hvor jeg inden da skal have skrevet en afsluttende opgave. Denne opgave er netop problemet, jeg har ikke tidligere afleveret noget skriftligt i dette fag, så jeg er i stor tvivl om h... -
Sidder fast i matematik :(
ForumindlægHej alle, Jeg har vildt meget brug for hjælp til en matematik opgave. Det er noget hvor man skal finde afstanden mellem to skibe. Desværre er det ikke noget vi rigtig har lavet så meget om endnu, og så er bare blevet smidt ud i det. Jeg ved ikke rigtig hvor jeg skal starte henne, og hvad jeg ... -
HJÆLP!! MATEMATIK B differentialregning
Forumindlæghej!! jeg skal op i matematik her på tirsdag og nu sidder jeg med et opgave som jeg slet ikke kan komme igang med. Den lyder sådan: DIFFERENTIALREGNING: 1) gør rede for begrebet differentialkvotient:? 2)gør rede for bogle regneregler for differentialkvotienter? 3) du skal herunder bevise en... -
Matematik for dummies (+lidt repetiton)
ForumindlægHej Jeg er den værste til matematik, og jeg har brug for en der kan skære alle de her opgaver ud i pap for mig, for ellers forstår jeg det ikke. Jeg er ikke så god til at spørge om hjælp i min klasse, for jeg føler mig meget dum når jeg spørger. Og jeg mener virkelig at skære det ud i pap for m... -
Skriftlig matematik :o
ForumindlægHejsa.Jeg har lige oprettet en bruger og har hørt, at det er en god hjemmeside til at søge gode råd.Jeg skal op i 9. klasses afgangsprøve i matematik på tirsdag og er ekstrem nervøs.Jeg plejer at få 7-8 stykker og vil meget gerne hive mig op på et ti-tal.Jeg ved nogen tænker det er vanvittigt på ... -
Matematik uden hjælpemidler
ForumindlægHej! Jeg kunne godt tænke mig at forbedre mit resultat i matematik uden hjælpemidler, til sommer. Problemet er at jeg godt kunne tænke mig at finde nogle FP9 i matematik uden hjælpemidler fra tidligere år, men jeg ved ikke hvor. Nogen som har nogle hjemmesider hvor man kan finde dem? Det vil... -
Matematik med hjælpemidler - opgavesæt
ForumindlægJeg skal snart op i skriftlig matematik, og derfor vil jeg gerne øve mig på nogle gamle opgaver. Er der nogen, der har gamle opgaver med FP9 matematik med hjælpemidler. Skal helst være fra 2018 og nedad, da jeg har lavet dem fra 2018 og op til 2023. Må meget gerne være 3. maj 2018. -
Spansk eksamen - Tacones Lejanos
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg går i 3g og skal til spansk eksamen. Jeg skal lave et oplæg om tacones lejanos, som skal vare ca. 8 min. Jeg vil lægge vægt på forholdet mellem Becky og Rebeca. Er der nogle der har nogle ideer til hvordan jeg skal lave dette oplæg og hvad jeg skal komme ind på? På forhånd... -
Dansk eksamen - reklamer
ForumindlægJeg skal op til eksamen og har trukket reklamer. Jeg leder stadig efter en god reklame der er en masse at fortælle om. Jeg foretrækker levende reklamer, men kan dog acceptere en billedreklame. Er der nogen der kan anbefale mig en god reklame? Jeg bruger mest den her hjemmeside til at finde reklam... -
tysk b eksamen hjælp!
Forumindlæghej .. jeg skal til eksamen imorgen, og har trukket en tysk tekst på niveau b. vi har 24 timer til den, men jeg synes altså den er rigtig svær at forstå! er der nogen som kunne hjælpe mig?! teksten hedder: sterben müssen, ohne krank zu sein. den er skrevet af barbara gehrts. håber i kan hjælpe hu...
