Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 16221 til 16240 af 61668
-
Kildekritik til historie eksamen
ForumindlægJeg skal op i historie mundtlig imorgen (24-timers prøve). Har trukket emnet "det nye rige i ægypten", men har lidt svært ved hvilken slags kildekritik jeg skal bruge på de tekster og billeder jeg har, da de er fra ca. 1550 f.kr., hvor man ved mange af dem end ikke ved hvem der har sk... -
Hjælp til Biologi C eksamen :)
Forumindlæg- Hvordan er en hel plante opbygget? (ikke planteceller, bare planten) - Foklar hvordan solens energi bindes til planten. - Hvilke abiotiske og biotiske faktorer kan have betydning for plantens vækst? -
Linær funktion eksamen
Forumindlæghej vil bare spørg om der var nogen af jer som kan bestmme diffrential kvotienten for en linær funktion -
Start engelsk eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal op i engelsk A i morgen og jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal starte. På Dansk vil jeg sige noget med " Jeg har trukket denne tekst ..." men hvordan siger jeg lige det på en ordentlig måde på engelsk?? -
hjælp til samfundsfag eksame imorgen vigtigt
ForumindlægEmme: Markroøkonomi og perspektiver på nationaløkonomi S og Sf`s 2020 plan Historisk efterlønsreform er på plads statsgælden steg 94 mia kr sidste er der nogen der ved npget om det her. hjælp mig -
hjælp til outline engelsk eksamen
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til hvad jeg kan skrive i min outline skal nemlig aflevere den i morgen Min outline ser indtil videre således ud My topic: School shooting Why did I choose this topic? Why does something like this happen? - Hate to the society - Loneliness - Access to ... -
Kemi eksamen spørsmål hjælp
ForumindlægI øvelsen ’Kemiske reaktioners hastighed’ benyttes en 0,25 M HCl opløsning. Beskriv hvorledes en sådan opløsning kan fremstilles ud fra 0,5 L 4 M HCl opløsning. -
Eksamen - dikussion og perspektivering
ForumindlægHvordan kan jeg diskutere og perspektivere her?? Mit emne er Unges identitet i det senmoderne samfund. Tak tak tak :o) -
Matematik A studentereksamen 2009 December
ForumindlægHej Folkens Jeg vil høre om der ikke er nogle der har opgavebesvarelsen til Matematik A studentereksamen 2009 December. Det vil være en stor hjælp! På forhånd tak :) -
Er der en matematik studerende i århus der vil tjene lidt penge?
ForumindlægHeeej.... Jeg har lige i starten af bioteknologi studie brug for lidt hjælp i matematik og kemi.......Skal ligeee komme i gang, derfor vil jeg lige have lidttt hjælp..... Er selv studerende, og har ikke rådddd til at betale meget:(, men kan da give 120kr i timen, håber der er en der gider hjæl... -
lektiehjælp i matematik aalborg
ForumindlægJeg er meget interesseret i lidt lektiehjælp i matematik på A niveau. Jeg går i second year IB her i Aalborg. Kan du ikke skrive en mail til mig, så kan vi prøve at finde ud af noget. -
Diagrammer til matematik hajerne
ForumindlægHej studieportalen! Jeg har et spørgsmål til de skrappe matematik hajer! Hvornår bruges der pindediagram og hvornår bruges histogram (også hvornår et søjlediagram er et histogram). Tak på forhond<3 -
SRP Emner - Matematik/Historie
ForumindlægHej Jeg står og mangler et emne til SRP med fagene Matematik/Historie. Jeg har kigget lidt på emnet kryptologi og 2. verdenskrig, men er stadigvæk ikke helt sikker Har du nogle forslag? /Rouladen25 -
Matematik Noter/Dispositioner
ForumindlægHej alle Nogen der har nogle matematik noter og dispositioner i disse emner, og kan hjælpe mig? - Geometri og trigonometri - Ekspontielle sammenhænge - Væksttyper - Andengradsligning og andengradspolynomier - Differetialregning - Integralregning - Statistik og sandsynlighed -
Matematik/Dansk Gyldne snit
ForumindlægNogen der har skrevet SRP i dansk/matematik om det gyldne snit og billede analyse? Kunne godt tænke mig at se nogle opgaver omkring det, og kan ikke finde nogle her på studieportalen. -
Facitliste til matematik B stx
ForumindlægHej! jeg har hæftet: facitliste til vejledende eksamensopgaver i matematik, B-niveau stx fra matematikbutikken. Skriv en privat besked hvis du vil betale 20 kr + fragt for hæftet :) :) -
søger råd til skriftlig dansk eksame
ForumindlægHeej , jeg skal op til skriftlig dansk eksame- ligesom mange andre herinde formoder jeg !! :) Jeg er dog kommet i tvivl om en helt banalt ting og søger en der evt. har en oversigt over hvike elementer fra undervisningen man kan inddrage i stile. Et eksempel til nyere tekster er self at kan man i... -
HJÆLP!!! Fysik/kemi eksamen i 9. klasse
ForumindlægHej... Jeg skal snart op til fysik/kemi eksamen, og jeg skal have lavet nogle dispositioner til alle emnerne. Jeg er dog kørt fast, og lige nu vil jeg gerne have lavet til Energi og tilstandsformer... Er der nogen som kan sende mig en disposition som jeg kan hente lidt inspiration fra?? Og ik... -
Historie Eksamen B - synopsis eller talepapir?
ForumindlægHejsa studieportalen. Har et spørgsmål til min kommende Historie (B) eksamen på mandag og Håber virkeligt, at nogen kan besvare det. Spørgsmål: Efter emnet/perioden er trukket Har man 24 timers forberedelse og.. i tidsrummet skal man så uarbejde en decideret synopsis med metodeafsnit mm. man ka... -
Tid til mundtlig eksamen (Engelsk B)
ForumindlægEr der nogen der ved hvor lang tid mundtlig eksamen (Engelsk B) varer? Og hvor lang tid af den tid er ens "egen" taletid, og hvor meget af tiden er tiltænkt som "spørgerunden" for eksaminatorerne?
