Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 16261 til 16280 af 42938
-
Lær at tælle.. 1,2,3 og...
ForumindlægJeg skal lære at tælle til 100!? På fransk. Det er mit første år. Jeg går i syvende og jeg synes det er ret svært. Jeg kan tælle til 14 og så går jeg helt i stå.. HJÆLP! Hvordan kan man lære hurtigt og nemt at tælle på fransk? Er det svært? Kan i give ét tip eller guide mig, e... -
Den kolde krig
ForumindlægHvad er helt præcis forklaringen til den kolde krigs afslutning. Skal til mundtligt oplæg. Og ved ikke helt hvad jeg skal sige til det. -
Geografieksamen!!
ForumindlægHey! Er der nogen her, der nogensinde har prøvet at være oppe i geografi eller skal op her til sommer? Jeg skal den 10. juni. Hvordan foregår det? Er der nogen, der har nogle tips eller noget til sådan en eksamen? -
Hjælp
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal snart op til engelsk prøve. Mit ordforåd i engelsk har altid været godt men når jeg skal til eksamen og sidder deroppe så forsvinder det. Hvad kan jeg gøre? -
osmose opgave!
ForumindlægHej! Jeg har en bio eksamensopgave, som jeg ikke helt kan svare, opgaven findes på denne hjemmeside: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/bi/STX06BIAVejl2opg1.pdfJeg skal have hjælp til opgave 2 og 4. Det haster meget! Tak.. -
Frivilligarbejde i velfærdstaten.
ForumindlægJeg er igang med min eksame, jeg har virkelig brug for hjælp til at besvare disse spørgsmål. Hvordan kan frivilligarbejde løse velfærdstatsens udfordringer? Hvad er ulempen ved frivilligarbejde? -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej derude Jeg skal til optagelsesprøve på tirsdag på et gymnasium. Jeg skal op i dansk, engelsk og matematik. Dansk og engelsk er ikke noget problem, det er matematik jeg er MEGET nervøs over. Har tænkt meget over hvis jeg betår i dansk og engelsk men så ikke består i matematik, er der så stad... -
Dumpet års karakter
ForumindlægJa som titlen siger, så har jeg dumpet mit mundtligt matematik med 00.. og jeg afslutter det i år jeg fik 02 og mit gennemsnit i alt ligger på cirka 5. Vi trækker mundtlige prøver på onsdag, hvor jeg kan trække matematik, Men hvis jeg ikke gør , hvad vil der så ske?? :-) -
Biologi B eller Erhversøkonomi
ForumindlægFik et brev i lørdags hvor det stod mit valgfag datalogi ikke var blevet oprettet. I det stod der også at astronomi heller ikke var blevet valgt(mit andet valg hvis det skulle være).Jeg står nu med 2 valg. Biologi B eller erhversøkonomi. Ingen af de andre fag siger mig så meget.Biologi: Fik 8 i 1... -
Mediefagseksamen: kortfilm
ForumindlægHey alle, Jeg skal snart til min første mundtlige eksamen på universitetet og jeg skal op i en kortfilm, som jeg har lavet sammen med 5 andre. Vi har ikke fået meget information om eksamen, så hvis der er nogen søde mennesker, der kunne fortælle mig lidt om det, ville jeg blive super glad :-)... -
Hjææælp
Forumindlæghej :) jeg sidder og forbereder mig til mundtlig eksamen i matematik.. Jeg har fået uddelt de spørgsmål som kan blive stillet til eksamen 8dog kan de være blevet rettet lidt til 5 dage inden eksamen) men jeg sidder med dette spørgsmål : rentesregninng og annuitetsregning: Gør rede for renteforml... -
HJÆLP
ForumindlægJeg sidder pt og forbereder mig til min mundtlige matematik A eksamen på mandag. Jeg kan se, at jeg ikke når at blive færdig til tiden, hvilket er lige ved at få mig til at bryde sammen, da jeg har så svært ved det. :-( Jeg sidder med 16 spørgsmål, og jeg er ikke god til at læse til eksamen..... -
HJÆLP
ForumindlægJeg sidder pt og forbereder mig til min mundtlige matematik A eksamen på mandag. Jeg kan se, at jeg ikke når at blive færdig til tiden, hvilket er lige ved at få mig til at bryde sammen, da jeg har så svært ved det. :-( Jeg sidder med 16 spørgsmål, og jeg er ikke god til at læse til eksamen..... -
Tysk eksamensforberedelse!!
ForumindlægHej. Jeg hedder Christian og går i 2.g på hhx i lyngby. Jeg har uheldigvis trukket tysk mundtlig på b-niveau til eksamen, hvilket bestemt ikke er mit skarpeste fag. Jeg har brug for en til at hjælpe mig med at forberede mig til eksamen. Min eksamen er en 24-timers, så det ville være rart at hav... -
Tilbagebetale su til gsk?
ForumindlægHej Jeg står i den situation at jeg i realiteten i morgen skal til sygeeksamen i mat A på gsk. (altså det var et kursus jeg tog for at opgradere). Har taget alle timerne og være til den skriftlige mangler kun den mundtlige. Men jeg kom ikke ind på den uddannelse der krævede mat A men en anden. ... -
Hjæp til privatundervisning til Finansøkonom studerende
ForumindlægHej jeg er en pige som læser til Finansøkonom uddannelsen Min eksame nærmere sig snart og derfor kunne jeg godt tænke mig privarundervisning for at får øvet til eksamen i den skriftlige del som er erhvervsjura og globaløkonomi. Så har jeg også en eksame som er den mundlig del, hvor man trakker ... -
Karakterer
ForumindlægHej allesammen :) Jeg har fået nogle okay karakterer til min mundtlige eksamer, problemet er dog, at jeg i karaktergivning kun får 10 eller 12. Hvordan kan det være, at mit gennemsnit er på 10,4, men at jeg kun får 10 i fx engelsk og 02 i fysik, (plejer at få 10 i fysik) til eksamen !! Alle mine... -
Rettelse af tekst på 350 ord Hjælp!!!!!
ForumindlægHej Folkens Jeg har her skrevet en tekst jeg har set den igennem flere gange. Da jeg ikke er god til Fransk vil jeg gerne have hjælp til at rette den. Er der ikke en der kan skrive rettelserne ind på dokumentet? Mange tak til ham der gør... :D -
Droppe ud af STX?
ForumindlægHej, jeg går lige pt i 2G på STX-uddannelsen. Jeg fik fine karakter i 1g.. Dvs, 4-taller til mine eksamerne. Nu i 2G, har jeg dumpet de fag jeg har svært ved.. Matematik & Kemi, og jeg har endda været så uheldig at trække både mundtlig matematik OG kemi.. Jeg fik et stort -3 til mundtlig ma... -
Nietzsche videnskabelig? HJÆLP !
ForumindlægHej alle sammen, Jeg er ved at forberede AT-synopsis og jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvordan man kan argumentere for, at Nietzsche er et videnskabeligt brud, men jeg SKAL finde ud af, hvordan.. Er der nogle, som har lært eller læst om Nietzsche og har nogle ideer? Svar hurtigst muligt.. ...
