Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 16301 til 16320 af 39386
-
svindel
ForumindlægHvad vil man gøre ved tråden "Hjælp med afleveringen? Eller vil heller bruge tiden på noget andet? Så skriv til mig!" -under dansk??? -
'mi madre' ?
ForumindlægHej! :)Vil bare lige høre, om der er nogen, som ligger inde med teksten 'mi madre'?Skal skrive en aflevering ud fra den, men har lige opdaget, jeg mangler den!Ville være en kæmpe hjælp. -
HJÆLP
Forumindlægjeg har en aflevering om et emne som jeg synes er svært og er vildt tidspresset jeg har vedhæftet en fil hvor jeg har brug for hjælp til opg. a og b -
Vilkårligtrekant
ForumindlægHej alle, sidder med en aflevering og jeg kan simpelthen ikke finde ud af opgave 1 a (vedhæftet), håber der er nogen der kan hjælpe. På forhånd tak! -
Kort fransk stil..
ForumindlægHej Er der en venlig sjæl som vil rette min fransk aflevering igennem? Kan sende den til jeres indbakke. Vh Terkel -
Serrusalmus - symboler
ForumindlægJeg sidder med en aflevering om Serrusalmus af Lesley Glaister, og skal svare på hvilke symboler der er i opgaven, og er lidt i tvivl om der er nogle? - så, hvis der er nogle der har læst det, har i nogen idé? :-) -
Økologisk fodaftryk
ForumindlægHvor stort er Danmarks økologisk fodaftryk komparativt set? Jeg har virkelig brug for hjælp til dette spørgsmål da jeg skal bruge det til en aflevering -
Trekanter (2)
ForumindlægDette er en del af en aflevering til i morgen og g mangler kun at lave tre opgaver. En af dem er denne: Help me! -
Samfundsfag
ForumindlægHey! Jeg sidder med en samfundsfags-aflevering... Og kunne ærlig talt godt bruge lidt hjælp. Nogle der kan hjælpe med en opgave med Protektionisme og frihandel??? -
Biologi
ForumindlægHej, jeg sidder midt i en biologi aflevering og har fået spørgsmålet "hvad kan ribosomerne sammenlignes med?" og jeg kan ikke selv finde noget om det? -
HJÆLP TIL DANSK STIL
ForumindlægHejsa! Har lavet en dansk aflevering, som er et essay. Er der en der måske vil hjælpe med at læse i gennem og rette mine kommafejl? På forhånd tusind tak! -
Diskussion af statens rolle i den økonomiske vækst
ForumindlægHej Jeg har fået denne samf aflevering, som jeg ikke helt kan gennemskue, er der nogen der kan hjælpe mig på vej? :) -
Hvilken gruppe enzymer tilhøre lipolase???????
ForumindlægJeg har en biologi aflevering jeg har lidt problemer med, men er i tvivl om hvilken enzym gruppe lipolase tilhøre.? nogen som kan hjælpe mig????? Knus -
NaCi's rolle ved DNA-ekstraktionen
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive en aflevering om DNA-isolering fra løg. Hvilke rolle har tilførslen af NaCi? Mvh. -
Avisartikel
ForumindlægJeg sidder og skriver en avisartikel til dansk aflevering. Jeg kom pludselig i tvivl om: Må man skrive hvad folk tænker, eller føler, i en avisartikel? -
Kernefysik - HJÆLP til opgave
ForumindlægJeg har fået opgaven (der er vedhæftet) stillet i en aflevering, jeg kan dog ikke finde ud af den. Nogle der kan finde ud af den? Mvh. -
God til dansk grammatik? :)
ForumindlægHej! En af jer skønne mennesker, som har tid samt lyst til at læse min aflevering igennem for grammatiske fejl? :) -
TYSK HJÆLP
ForumindlægSkal aflevere min sidste tyskaflevering, så vil rigtig gerne have rettet alle de dumme fejl. Er der PLEASE en der er god til tysk der kan hjælpe? Har vedhæftet afleveringen :-) -
Opgave hjælp - Haster
ForumindlægNogen som vil hjælpe med mig denne aflevering - det er den vigtigeste i dette år, så er meget vigtigt. Link: http://peecee.dk/?id=23003 På forhånd tak. -
Grammatik i oversættelse
ForumindlægHej, er der nogen, der kunne kigge det her igennem for mig? Det er ikke en del af en aflevering, men noget jeg har oversat frivilligt, da jeg er meget nervøs for min nærtforestående eksamen.
