Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 16341 til 16360 af 95433
-
Forskrift til eksponetiel funktion
ForumindlægI mit eksamens spørgsmål i Mat C niveau mundtlig står således: Du skal behandle regneforskrift og graf for en eksponetiel udvikling. Selve det med regneforskriften er jeg med på. Men hvordan vil i "behandle graf for en eksponentiel udvikling"? Forklare om enkelt log papir, og hvordan m... -
Hjælp til Biologi
ForumindlægHej jeg er en pige som går i 2.g og har biologi på C - niveau hvilke jeg afslutter i år. Derfor ville jeg gerne have noget biologihjælp primært hjælp til mine rapporter. Min mail er: Laura_flowerpower1992@hotmail.com så skriv hvis du er interesseret. 100 i timen er mit tilbud. Men det kan disk... -
Plz Hjælp! Ingen svar og skal op imorgen.
ForumindlægKære studerende. Jeg er en 2.g'er, der imorgen skal op i religion, C-niveau. Jeg har læst som en tosset (pudse glorien;)) men der er nogen religionsbegreber jeg simpelthen ikke har kunnet finde nogen svar på... Håber på hælp. Teminologi Grundfortælling Helige tal indenfor buddhisme Kh... -
Bip-test
ForumindlægHej Jeg har idræt på C-niveau, og skal til en bip-test meget snart. Problemet er, at jeg aldrig har prøvet sådan 'en før, og har ikke verdens bedste kondital. Men jeg vil så gerne gøre det godt til testen, så er der nogle af der, der har nogle gode råd til mig? Kan jeg gøre noget (p... -
Eksamensspørgsmål
ForumindlægNæste onsdag skal jeg op i mundtlig matematik c-niveau, og i den forbindelse har jeg fået spørgsmålene oplyst. Fx: 1. Lineær vækst. Du skal bevise formlerne til bestemmelse af a og b udfra to punkter på grafen. Da jeg skal eksamineres i 20 minutter, eksl. votering, er jeg en smule usikker på, ... -
Procenter og renter
ForumindlægHeysa folkens. Jeg er bare en MEGA dør til matematik så håber i kan hjælpe en mand i nød. Jeg skal til eksamen i matematik på c niveau. Her er spørgsmålet jeg bare fatter nada af. Emnet er procent og rentesregning. Gør rede for begrebet fremskrivningsfaktor og udled formlerne for kapitalfremskr... -
Kurser
ForumindlægHej. Jeg søger kemi kurser på c eller b niveau i sommer ferien. Har søgt og kigget lidt på nettet, men har ikke rigtig fundet noget. Formålet med det er at jeg kan overhovedet ikke finde ud af kemi, og skal have det næste år i 2.g og vil derfor gerne være velforberedt på det. Er der no... -
potensfunktioner! regression og udvalgte potens funktioner
Forumindlægjeg orker ikke at skulle rode alle oplæg igennem så nu spørger udvalgte potensfunktioner ( Dm (F)/Vm(F) ) > formel, et eks og en god forklaring :) potensregression> formel, et eks og en god forklaring :) har mat på c niveau og skal gerne have det her skåret ud i pap :) på forhånd tak! -
Privatlærer i uge 33+34 søges
ForumindlægHej, Da jeg skal følge et intensivt kemikursus (niveau C/HF-tilvalg) på Studieskolen fra 11.-21. august 2008, søger jeg en en privatlærer til ekstra undervisning et par gange om ugen i ovenstående periode - mod betaling. Hvis nogen er interesserede, eller kender én, der kan hjælpe, kontakt mig da... -
supplerings fag!!! hjaelp!
ForumindlægHej :) hvis jeg gerne vil laese noget der kraever matematik paa C-niveau har jeg det saa naar jeg har haft naturfag?? jeg skal foerst starte naeste aar... Jeg bor I england I aar er det muligt at laese matematik herovre ellers??? venlig hilsen Mig -
kemi reaktionsligninger
Forumindlæghej, jeg er en ung pige der går på hf jeg har kemi på c niveau, jeg vil gerne høre om man kan kom op i reaktionsligninger til eksamen, jeg skal op i nf eksamen her til sommer nemlig???? Så vil jeg også meget gerne have hjælp til reaktionsligninger?? Jeg er meget dårlig til det.. hvordan kan man ... -
forklaring på faktorisering
ForumindlægHej! vi er to piger der skal skrive en matematik aflevering om polynomier på C niveau på gymnasiet. Vi har meget svært ved at forstå og forklare, hvad faktorisering betyder/handler om. vi er heller ikke helt sikre på hvad ekstrema inde for polynomier betyder. vi håber der er nogle der vil hjælp... -
Mikroskopi af blade
ForumindlægHej, Jeg skal lave en rapport, hvor jeg bla skal svare på enkelte spm. Håber at I kan hjælpe mig:-) 1.HF, C-niveau Spm: 1. Hvad skal der til for at en ting, f.eks. et stykke af et blad, er egnet til mikroskopi? 2. Hvorfor skal der være luft indeni et blad? 3. Hvilken funktion har det, at der fo... -
Hjælp til spørgsmål - hurtigt :)
ForumindlægHej med jer. Jeg har Naturgeografi på c-niveau og har fået en aflevering for til i morgen. Der er dog et spørgsmål som jeg er i tvivl om, og jeg synes også det minder meget om et af de andre spørgsmål, så hvis en herinde gad smide et hurtigt kig på spørgsmålet og sige om jeg er på rette vej, ... -
Geogebra og CAS-programmerne
ForumindlægGodeftermiddag alle sammen, ville lige høre om man må bruge Geogebra og CAS-programmerne til at regne diverse regnestykker, ligninger mm. ud? Er det tilladt, jeg brugte det nemlig på C-niveau og det var der intet problem i. Tænker bare om det er lovligt at bruge det til decideret alt? Altså u... -
Lektiehjælp søges i kemi
ForumindlægHej Jeg har kemi på c niveau og brug for hjælp til dette. Det ville være dejligt, hvis det kunne være 2-3 timer om ugen, fordi jeg aldrig har haft faget og jeg skal til eksamen til jul. Jeg er startet den 25 august og ikke fået særlig meget ud af undervisningen. Håber der en har lyst til at hjælp... -
spansk udtale og gramatikken
ForumindlægHej! Vi har brug for en der kan hjælpe min søn til spansk udtale og gramatikken. Han går på Herning gymnasium og har spansk på C-niveau. Så hvis en af jer kan tilbyde lektiehjælp og bor i Hernig vil jeg meget gerne at skrive til min mail: su-amin86@hotmail.com. Så kan vi godt aftale, hvornår, hvo... -
Rock analyse af Madonna Like a Prayer
ForumindlægHej allesammen! Jeg er i dyb krise :\ Jeg har musik på c-niveau og skal lave en rock analyse (hvilket vi aldrig rigtig fik lært!) af Madonna Like a Prayer, og kan slet ikke finde ud af det med Groove og Sound! Vi skal aflevere det som et projekt til eksamen, så ville være lykkelig hvis nogen havd... -
produktion og global opvarmning
Forumindlæghej jeg går på 1.hf og har det på c niveau... jeg har en eksamens opg jeg ikke kan finde ud af.. opgaven er : træ er bl.a. opbygget af cellulose. ved skovafbrænding frigives en række affaldstoffer til atmosfæren. Gør også rede for hvorledes denne proces forløber, og kom herunder ind på den kemis... -
global opvarming
Forumindlæghej jeg går på 1.hf og har det på c niveau... jeg har en eksamens opg jeg ikke kan finde ud af.. opgaven er : træ er bl.a. opbygget af cellulose. ved skovafbrænding frigives en række affaldstoffer til atmosfæren. Gør også rede for hvorledes denne proces forløber, og kom herunder ind på den kemisk...
