Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1621 til 1640 af 181597
-
Studiestrategi i matematik
ForumindlægHvis man har svært ved almindelig algebra (7.-10. klassesniveau) og derfor ikke får stort udbytte af selvstudium, hvad er så de bedste tips til alligevel at komme igennem matematik B med en nogenlunde karakter? (helst et 7-tal) Mit oprindelige mål var at terpe derud med algebra, men når jeg brug... -
Emnet for sidste års skriftlig eksamen?
ForumindlægHej. Er der nogle, der kan huske hvad emnet på samfundsfag skriftlig eksamen var i 2013 eller før? -
At finde a i et andengradspolynomium
ForumindlægHej kloge hoveder derude. Jeg sidder og forbereder mig til mundtlig eksamen på matematik A-niveau, og jeg kigger på 2.gradspolynomiummet. Derfor vil jeg forklare betydningen af konstanterne og hvordan de er defineret og dertil ved jeg at jeg at: c: angiver parablens y-værdi i dens skæring med... -
Løsninger til matematik-eksamen STX172/A-15082017 tirsdag 15. august 2017
ForumindlægHej, er der nogen der ligger inde med resultaterne til matematik A eksamen fra i dag (15. august 2017)? Gerne som pdf eller Nspire-fil. Hilsen Charlotte -
Skriftlig samfundsfag eksamen d. 22 maj 2011
ForumindlægHej derude I morgen d. 23/5 skal jeg op i skriftlig samfundsfag og frygter det lidt? 1. Hvilke forskellige opgavetyper er der? (notat og redegørelse, analyse, diskussion? - andre?) 2. Nogen der har en idé om hvilke emner der skal terpes på, modeller og metoder? & har i bare nogle generelle go... -
Matematik eksamen.
ForumindlægHejsa9. klasses mundtlig matematik.Er der nogen der kan fortælle mig, hvad jeg eventuel kan undersøge, efter jeg har trukket et emne. Hvis emnet nu er bold, tv, vand osv.Jeg kan kun komme frem til arel, rumfang og omkreds. Men kunne godt tænke mig at bruge pytagoras - hvordan jeg det, hvis emnet ... -
Journalistikkens selvmord - dansk skriftlig eksamen 2011
Forumindlæg -
Skal op i eksamme både skriftlig og mundtligt i hele pensum
ForumindlægPga. af sygdommen har jeg høj procent i fravær. derfor skal jeg hele pensum 12i alt inkludere AT Undskyld mit sprog, Hvad fuck skal jeg gøre ? Hæng mig selv ? haha -
Engelsk - skriftlige eksamener gennem de sidste år!
ForumindlægHvad har været emnerne til skr. eks. i engelsk de sidste par år?Gerne forår, sommer og december? -
HTX eksamen b matematik???
Forumindlæger der nogen herinde som skal til eksamen i matematik b på htx??? -
Skriftlig fremstilling
ForumindlægNogle der var op til skriftlig fremstilling. Jeg skulle spørge vedrørende min ven, han var lidt forvirret over novellen "skal jeg gå med ind?" Skulle man skrive videre fra Tekstuddraget eller skal man skrive hvad der er sket før Tekstuddraget? -
Hvis man vælger Kemi på A niveau
ForumindlægHvis man vælger kemi på A niveau skal man så op til en årsprøve i skriftlig kemi i 3.g? -
din mening om min skriftlige eksamen
ForumindlægHej allesammen Jeg vil rigtig gerne have at nogle af jer læser min opgave og derefter vurderer den. I skal bare være helt ærlige. Jeg skriver en kronik omkring programmet Sandhedens Time med tema og overskrift "grænseoverskridende underholdning". -
Forberedelse Skriftlig Dansk
ForumindlægHey derude :) Hvordan forbereder man sig bedst til den skriftlige eksame (gymnasium, 3. g, gammel reform) ? Mange tak .. -
Skirftlig eksamen 2009
ForumindlægHey hey Er der nogen der ved hvordan de vurderer dette års skriftlige eksamen i matematik A-niveau. Som mange nok ved var der jo en opgave i sættet der "frøs" lommeregneren, men hvad betydning har det for vurderingen af opgaverne? -
SKriftlig imorgen
ForumindlægSå er der Dansk skriftlig eksamen imorgen. Nervøse? Hvordan læser i op idag? Jeg er i fulde sving med analysemodeller, noter, forskellige bøger mv. Hvis du har nogle super gode links eller andet, du kunne tænke dig at dele, ville det bare være skønt! Jeg tænker især på 'opskrifter' til hh... -
Bestået matematik?
ForumindlægHej alle. Har jeg bestået matematik når det ser sådan ud: Årskarakter mundtlig: 4 Årskarakter skriftlig: 02 Eksamen mundtlig: 00 Alle vægter 0,75 har jeg så bestået? -
Skal man op i Matematik b?
ForumindlægHej sp. Jeg går på andet år på HHX og jeg har matematik på b-niveau. Min lærer siger, at vi skal op i matematik b, enten skriftligt eller mundtligt, passer det? Var desuden ikke op til nogen eksamen på første år. Tak på forhånd. -
Optagelse som markedsøkonom problemer med matematik !
ForumindlægHej allesammen ! Så er snart tid til at søge ind på studie, og min ambition er at læse på erhvervsakademiet på lyngby som markedsøkonom. Har dog lige et lille problem og det er at det kræver matematik på B- niveau.Min sag er at jeg sidste sommer aflsuttede en studie retning der hed Matematik A og... -
Enkeltfagsbevis, dumpet Mat A
ForumindlægHej, jeg er dumpet Matematik A på hhx med :02 i skriftlig og 00 i mundtlig årskarakter, fik 02 til skriftlig eksamen så det hiver ikke mit 00 op. Jeg forhørte mig ved nogen ovre fra STX som sagde at deres skole udskrev beviser for at de så havde besået Mat B (Har gode nok karakterer årskarakter...
