Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 16401 til 16420 af 179351
-
spørgsmål, Kemi A
Forumindlæghvis jeg skal vise ved beregninger at der er anvendt et overskud af et stof(HCl), skal jeg så sammenligne stofmængderne af de to stoffer eller masserne?? -
Årsprøve i musik A niveau...
ForumindlægJeg skal besvare en masse tekniske spørgsmål om et Kor af Händel.Koret hedder "And he shall purify", og jeg ville lige høre om nogen af jer har arbejdet med det før...?? -
Engelsk a-niveau tekst
ForumindlægJeg har brug for hjælp til denne her tekst som skal oversættes til engelsk: Det er måske fordi døden er lydløs og for det meste usynlig, at kemiske bekæmpelsesmidler i nogle årtier er blevet anvendt med overbevisning og god samvittighed. Imidlertid bliver følgerne af de dkjulte uhyreligheder svæ... -
Dansk A Storbyen ( eksamensopgave)
Forumindlægjeg har valgt opgave 1 fra storbyen- skriv et analyserende oplæge til et hf hold om storbyen i litteraturen er der nogle der kan hjælpe mig igang, ved slet ikke hvordan jeg skal startet på den ? -
Spansk A - sygeeksamen. HASTER!
ForumindlægHej! Nogen der ved hvad emnet er i spansk skriftlig sygeeksame sættet - 2009 ? stx ? Kunne være rigtig fedt at høre fra nogen, og om det var specielt svært? :) . -
Tysk A oversættelse
ForumindlægHej :) Jeg har lidt svært ved mit tysk .. Vi har fået en dansk oversættelse som vi skal oversætte til tysk. Håber nogen kan hjælpe med at se om der er nogle få fejl i den :) Da vi et par dage senere leger i nærheden af ismejeriet, kommer drengens fader og siger, at han vil tale med os. Vi ved go... -
Fysikken bag A-bombe
ForumindlægHej kloge hoveder ;) Jeg skriver srp om atombomben, hvor jeg skal forklarer fysikken bag en atombombe. Jeg havde selv først forstået spørgsmålet, som en titel på de andre spørgsmål, men det var det ikke :s Jeg har kommet ind på fission, Q-værdi, kædereaktioner og berigning i de andre spørgsmål, m... -
Bestem a og c. Ud fra graften
ForumindlægNogle som kan fortælle mig. Hvordan jeg kommer videre med min opgave. Har ingen ideer På forhånd tak :) -
Brøk med nævner a-b
ForumindlægKan nogle forklarer hvordan man kommer frem til resultatet 5 herfra? -
kemi A - termodynamik haster! :D
ForumindlægSe vedhæftet fil Jeg har brug for hjælp til spørgsmålet: "Beregn neutralisationsvarmen efter" Det jeg er i tvivl om her er hvad der skal stå på "m" plads. Vi har jo bare titreret basen med en syre, og hvad skal der så stå på m's plads? Er det blandingens masse ved ækv... -
Skæringspunkter i mat A
ForumindlægJeg har opgaven som er linket, hvordan skal jeg finde x-værdien i hånden -
Kemiopgave. A-niveau
ForumindlægHej alle I flinke hjælpere..jeg har et problem med en opgave som jeg ikke kan få til at passe.. håber I kan hjælpe..Der skal fremstilles en halv liter borvand ud fra borax og 1,0 M saltsyreBorvandet skal indeholde 2,0g borsyre pr 100ml.Jeg skal lave en opskrift på hvorledes den angivne portion bo... -
Disaccharider Kemi A
ForumindlægHar problemer med opgaven her: 197: Et disaccharid, som ikke reducerer Fehlings væske, giver udelukkende D-glucose ved hydrolyse. Foreslå en mulig opbygning for disaccharidet. -
Aflevering A niveau
ForumindlægHejsa! Er der en der vil være så venlig at rette en oversættelse i min aflevering? Der er tale om små 100 ord -
Fantasihistorie på Engelsk A
ForumindlægHej peoplee. Jeg skal skrive en fantasihistorie på engelsk. Write your own fantasy story (700-900 words). Make sure you include magical inventories, setting and characters that belong to the genre. Jeg er helt blank og kan virkelig ikke finde rundt. En sød sjæl der vil hjælpe med lidt? ideer,... -
Modeller til Trojka A
ForumindlægHej Er der ikke nogen som har alle de der forskellige modeller som er i bogen på computeren? SÅ er det lidt nemmere bare at skrive ind direkte på dem da man er vant til den måde modellen er lavet! Eller måske selv har lavet deres egen måde at indskrive på modellerne til analysering af en virkso... -
Texts about a photo
ForumindlægHej nogle der vil hjælpe med at beskrive dette billede, dog skal der også være 3 adjektiver og 3 adverbier PDF er lagt -
Hvad er reaktionsordenen mht A?
ForumindlægHvordan løser jeg denne opgave? Jeg har ingen ide -
HJÆLP - BIOLOGI A OPGAVE !!!
ForumindlægHey Studieportalen Jeg forstår simpelthen ikke denne her opgave.. Jeg ved ikke om I har mod på at hjælpe mig? :/ Det vil betyde meget, hvis I gad og hjalp mig <3 -
Samfundsfag A 2012
ForumindlægHej, Jeg tænkte om der var nogle der var oppe i samfundsfagseksamen 2012 og om i kan fortælle hvilke ting der er relevant at læse op på? MVH. Camilla
