Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 16441 til 16460 af 39386
  • Overenskomst: industrien minimalløn eller normalløn eller begge dele

    Forumindlæg
    Hej Sidder med en IØ-aflevering omkring overenskomst for industrien, men ved ikke om de kører med minimalløn eller normalløn eller begge dele??
  • Fransk oversættelse - Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej SP! Er der måske en der har tid til at rette min fransk aflevering på ca. 150 ord? Hvis der er nogle der kan det, så sige lige til :) Tak på forhånd
  • Fysik hjælp

    Forumindlæg
    Har fået mange afleveringer for, så hjælp søges.. 1. Hvad er forskellen på et grundstof og en kemisk forbindelse?? 2. Hvad er forskellen på en kemisk forbindelse og en blanding?? Please hjælp! På forhånd tak!
  • Tysk: Nogen, der vil hjælpe?

    Forumindlæg
    Jeg har lige lavet en aflevering til imorgen om adjektivernes bøjning. Den er 150 ord. Er der en, der måske lige vil rette den igennem? Hilsen mig.
  • Tysk-stil

    Forumindlæg
    Hej :P Jeg ville høre, om der er en der har lyst og tid til at læse min tysk-aflevering igennem? Den er på lidt over en side med halvanden linjeafstand. På forhånd mange tak.
  • Engelsk artikel (feedback) - HURTIGT!!!

    Forumindlæg
    Har en engelsk artikel aflevering for til i morgen. Ville være super hvis i kunne kigge den igennem og give mig noget feedback. Går efter et 10 - tal.
  • Hjæælp!!!

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med en aflevering til på tirsdag og har virkelig brug for hjælp!! jeg ved ikke hvilke formler jeg skal bruge til disse spørgesmål (på billedet) Tak påforhånd<3
  • Kort og præcis?

    Forumindlæg
    Hey. Jeg får ved mine dansk afleveringer ofte kommentaren "Kort og præcis". Nogen der har en definition på, hvad det overhovedet betyder?
  • sumkurve, kvartilsæt og boksplot

    Forumindlæg
    Jeg er næsten færdig med min aflevering om statistik, men jeg ikke helt forstå hvordan kvatilsættet aflæses? og hvad er det er et udtryk for? Og det samme med boksplottet - hvad er et det og hvad siger det noget om?
  • Årets sidste aflever. en der please vil se den igennem?

    Forumindlæg
    Jeg er har nu omsider færdigskrevet årets sidste dansk aflevering (3.g STX). Er der ikke nok en der vil se dne igennem og kommentere på den?
  • Lille rettelse

    Forumindlæg
    Hej... Skal snart aflevere denne aflevering, håber at der er nogle som gider bruge tiden til at rette de igennem.... Har vedhæftet den...!
  • Spansk hjælp

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen, er der en der er sød at kigge på min aflevering? Det drejer sig om 250-300 ord på spansk A niveau 3g?
  • Heelp

    Forumindlæg
    Er der nogle som har tid til at rette en engelsk stil ? anyone :/ . Det er min sidste store aflevering, og vil så gerne score en god karakter.
  • universitet

    Forumindlæg
    Jeg skal forhåbentligt på uni snart og var usikker på om der er afleveringer ligesom på gym mere specifikt indenfor studiet farmaci
  • Mangler inspiration

    Forumindlæg
    Hej Jeg er ved at lave samfundsfags aflevering og mangler nogle gode argumenter til følgende spørgsmål: Samfundsfag er et vigtigt fag fordi........
  • KRONIK ? Hjælp!

    Forumindlæg
    Hjælp! Skal skrive en kronik i dansk som en aflevering :) Men ved ikke helt hvordan jeg skal komme i gang med det. Vi har fået en tekst tik det , men hvordan skal en kronik sådan være ?! :D
  • beskrivelse af Tp

    Forumindlæg
    hej jeg laver en aflevering, og skal give en beskrivelse af hvad tp er :D det er ikke formlen jeg har brug for men en forklaring på hvad toppunktet er.
  • JuleGave

    Forumindlæg
    Hej, sidder og laver en aflevering, men er gået i stå.. anywayz, kom i tanke om Julegaver, hvad var den bedste julegave du fik og fra hvem?
  • Vælgernes adfærd i Danmark ?

    Forumindlæg
    Hej Folkens, jeg har aflevering jeg skal ha afleveret kl 15 idag. Så jeg ville lige spørge ind til om nogle af jeg kunne hjælpe mig med denne opgave ? :D
  • Halveringstykkelse

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er ved at skrive en aflevering om halveringstykkelse, men så kom jeg til at tænke på; er det bedst hvis det tal man får, er højt eller lavt ? På forhånd tak!

Søgninger relateret til matematik aflevering