Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 16441 til 16460 af 39512
  • Avisartikel

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skriver en avisartikel til dansk aflevering. Jeg kom pludselig i tvivl om: Må man skrive hvad folk tænker, eller føler, i en avisartikel?
  • Kernefysik - HJÆLP til opgave

    Forumindlæg
    Jeg har fået opgaven (der er vedhæftet) stillet i en aflevering, jeg kan dog ikke finde ud af den. Nogle der kan finde ud af den? Mvh.
  • God til dansk grammatik? :)

    Forumindlæg
    Hej! En af jer skønne mennesker, som har tid samt lyst til at læse min aflevering igennem for grammatiske fejl? :)
  • TYSK HJÆLP

    Forumindlæg
    Skal aflevere min sidste tyskaflevering, så vil rigtig gerne have rettet alle de dumme fejl. Er der PLEASE en der er god til tysk der kan hjælpe? Har vedhæftet afleveringen :-)
  • Opgave hjælp - Haster

    Forumindlæg
    Nogen som vil hjælpe med mig denne aflevering - det er den vigtigeste i dette år, så er meget vigtigt. Link: http://peecee.dk/?id=23003 På forhånd tak.
  • Grammatik i oversættelse

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen, der kunne kigge det her igennem for mig? Det er ikke en del af en aflevering, men noget jeg har oversat frivilligt, da jeg er meget nervøs for min nærtforestående eksamen.
  • Hvad sker der når man blander Mg(s) med Mg^2+(aq)?

    Forumindlæg
    Er i gang med en aflevering, og jeg skal sige hvad jeg forventer vil ske. Da det er samme stof, så sker der vel ingen reaktion? eller..?
  • hvad er størrelsen for aJ (energi)

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at lave fysik aflevering og ville høre hvor stor aJ er i forbindelse med excitation af atomer?
  • Biologi expert søges

    Forumindlæg
    Jeg søger en biologi expert, der har lyst og tid til at kigge en aflevering igennem jeg har lavet!
  • Skriv 1000 ord om et emne der er oppe idag

    Forumindlæg
    Nogle der har et godt forslag til hvad jeg kan skrive om? Det skal helst være en nyhed eller noget som er oppe i tiden idag.. Det er til en engelsk aflevering og den skal kunne fylde 1000 ord.
  • Ret og hjælp

    Forumindlæg
    har prøvet igen med min aflevering er der nogle der vil hjælpe mig med at rette de fejl der måtte være?? http://peecee.dk/?id=35209
  • Molins model

    Forumindlæg
    nogen der kan redegøre molins model for mig har været syg så har lidt et problem ved ikke have fået det forklaret :( hjælp! Den skal indgå i min aflevering :(
  • HASTER - BRØKER

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg har en aflevering for til imorgen, men er stødt på et problem. Er der nogle af jer som kan hjælpe mig med opg 5.3. Jeg har vedhæftet et billede
  • Grammatik problemer !!!

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg har en aflevering for som jeg lii ha en til at se på ? Vil gerne have den blive lidt god nemlig :D Det er kun 10 linjer ? :D Tak på forhånd
  • Im eller In

    Forumindlæg
    Hej jeg har en tysk aflevering, jeg kan ikke helt finde ud af, om det er im eller in i denne sætning: Der Präsident regirt in/im Deutschland.
  • Haster rettelse pls

    Forumindlæg
    Hej allesammen, håber virkelig, at nogle kan rette min aflevering :D pls http://peecee.dk/upload/view/190058
  • SRP i fagene Kemi A og biologi B

    Forumindlæg
    Har nogen lavet SRP med fagene Kemi A og Biologi B, og som gerne vil dele deres aflevering med mig? hvis ja, så send gerne til denne mail: [email protected]
  • Irans konflikter med omverdenen

    Forumindlæg
    har en samfundsfags aflevering, hvor jeg skal komme ind på Irans politik i forhold til omverdenen, altså hvordan de håndterer krige, for overemnet er Irans konflikter med omverdenen
  • Bestem forskriften for y = ax + b

    Forumindlæg
    Hej Alle! Jeg har en aflevering for denne opgave er i blandt: "Bestem forskriften y = ax + b for denne funktion" Er der nogen der kan hjælpe?
  • Haster..

    Forumindlæg
    Hej , ville lige høre om der ikke er en som gider læse min engelsk aflevering igennem, og rette hvis der er nogle grammatiske fejl ? ..