Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 16461 til 16480 af 52678
  • Tysk oversættelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er ved at skrive tysk disposition, og der er lige en sætning, jeg ikke aner hvordan man siger på tysk: "Hun blev hurtig opfattet som supermodel, efter hun blev valgt som Chanels nye ansigt" Håber I kan hjælpe :)
  • Engelsk mundtlig eksamen - Folkeskolen

    Forumindlæg
    Jeg går på efterskole og skal afleverer engelsk disposition til eksamen. Jeg har ikke fået meget støtte og hjælp på skolen og nu haster det, skal afleverer på mandag. Jeg vil gerne lave opgave om teenagers/forældre. Måske med henvisning til The Amis. Er der nogen der kan hjælpe hurtigt ?
  • EKSAMENS VIGTIGT SPØRGSMÅL! ALT HJÆLP. TAK!

    Forumindlæg
    Hej. Da jeg skal til historie eksamen, og jeg er i gang med at skrive en disposition til historie. Jeg har trukket unges identitetsdannelse i det 20. Århundred, og jeg har et underemne der lyder på ungdomsidentitet og samfundskritik. Men jeg mangler VIRKELIG en problemstilling? ALT HJÆLP KAN BRUG...
  • Mundtlig matematik eksamen A-niveau

    Forumindlæg
    Hey, tænkte på om der var nogle der før har været oppe i mundtig matematik på A-niveau. Har nemlig brug for nogle dispositioner til de forskellige spørgsmål jeg har fået udleveret. Håber der er nogle der kan hjælpe ;-)
  • DET DOBBELTTYDIGE TILFÆLDE - HASTER

    Forumindlæg
    Matematikmundlig eksamen - B - næste uge Sidder og laver en disposition til trigonomtri. Mangler konkret og yderst kort forklaring/definition (evt. en illustration) på det dobbelttydige tilfælde (med hensyn til sinus). - HJÆLP!!!!!!!
  • eksamen

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal lave en disposition om identity, som jeg har valgt at snakke om til engelskeksamen. Jeg har dog ikke valgt mit underemne, er der nogle, som kan give nogle ideer til, hvilket underemne jeg skal vælge? :-)
  • Hvordan foregår AT-årsprøven?

    Forumindlæg
    Hej folkens, I næste uge har vi AT-Biologi/engelsk, og efter fremlæggelsernen (fredag) skal vi op til en årsprøve, men hvordan foregår en årsprøve i biologi? Skal man fortælle om sin disposition eller hvad.. Jeg er bare lost, vil meget gerne vide hvordan det foregår?
  • Dansk: Tegneserie synopse

    Forumindlæg
    Hej Jeg har et problem, da jeg har trukket emnet Tegneserier til mundtlig dansk og vi skal skrive en synopse. Mit problem er at jeg ikke ved hvad jeg skal skrive i dispositionen, er der eventuelt nogen som kunne hjælpe mig lidt på vej? På forhånd tak
  • tyske tekster

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg har brug for at finde et sted hvor man kan finde tyske tekster til sin disposition, jeg håber virkelig der er nogen der kender en god hjemmeside. ps. mit overordnet tema er reisen und urlaub
  • annuitetsformel - find renten

    Forumindlæg
    hejsa :) Jeg sidder og er ved at lave mine dispositioner til matematik... i et af mine spørgsmål skal jeg finde renten i forbindelse med annuitetsformlen... men jeg kan simpelthen ikke finde noget om det.. er der nogle af jer kloge hoveder der kan hjælpe mig.. ? på forhånd tak
  • Dansk

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal lave en disposition til eksamen og har fået Den grimme ælling og De blå øjne, men kan ikke finde nogle tekster til perspektivering. Til den grimme ælling er der ørneflugten, men den kan jeg ikke bruge. Har i nogle forslag til perspektiverig?
  • kilder

    Forumindlæg
    Vi skal nu op til den mundtlige eksame i engelsk i juni måned, hvor vi nu er i gang med at lave vores dispositioner, som skal være klar inden. Jeg ville bare lige høre om, om nogle af jer herinde kender nogle engelske hjemmesider, som består af historie fra hele verden.
  • Tyskfremlæggelse/Synopsis

    Forumindlæg
    Hej. I morgen skal jeg fremlægge den disposition for min lærer som jeg har lavet til eksamen. Vi skal ikke op i Tysk men vi gør det alligevel ;) Jeg skal fortælle om håndbold Jeg skal bare lige vide, til en rigtig eksamen, må man have et papir med til at vise hvor de forskellige positione...
  • kemiske metoder

    Forumindlæg
    jeg skal skrive en disposition til i morgen i kemi om kemiske metoder og aner ikke hvordan jeg skal få den startede. Vores lære har forklaret, at det er en god ide at definere først håber der er nogle, som kan/vil hjælpe mig!!
  • Gør rede for faktorisering

    Forumindlæg
    Hej Jeg har fået et spørgsmål til mundtlig eksamen, hvor jeg skal gøre rede for faktorisering. Har dog svedt helt ud, hvad faktorisering overhovedet er. Er der nogen der kan fortælle hvad det er, og hvordan jeg gør rede for det? Skal bruge det til min disposition. På forhånd tak :)
  • Må man medbringe sin computer til kemi-eksamen?

    Forumindlæg
    Ja, spørgsmålet lyder: Må jeg tage min computer med til eksamen på c-niveau på gymnasiet? Må jeg tage den med ind til forberedelsen, og må jeg have min disposition derpå til selve eksaminationen?
  • Eksamen bioC råd

    Forumindlæg
    Sagen er den at jeg skal op i biologi om et par dage. Jeg har læst (og forstået) pensum, og lavet dispositioner til alle spørgsmålene. Men mit spørgsmål er så hvordan jeg scorer en høj karakter til eksamen? Nogen der har været til eksamen i bioC der har nogle råd?
  • renteformlen er en eksponentiel funktion

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) Jeg skal til mundtlig matematik eksamen på mandag. Jeg har lavet en disposition til alle spørgsmålene men mangler ligde dette ene jeg ikke kan svare på håber der er nogen der kan hjælpe mig:) Gør rede for, hvorfor renteformlen er en eksponentiel funktion??
  • "At være anderledes"

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal vælge et underemne til min disposition, og overemnet er: "At være anderledes". - Har i nogle forslag til nogle gode underemner? - Her tænker jeg måske omkring kulturelle forskelle, fordomme, integration mm. Nogle forslag? n_n
  • Engelsk mundtlig - Ireland

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har emnet Irish Culture, i engelsk mundtlig. Men jeg kan simpelt hen ikke lige komme igang med min disposition! Det eneste jeg lige skal bruge er en "intro". Er der nogle der har nogle gode idéer til det første man kan komme ind på? Det haster. Mange kærlige hilsner