Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 16461 til 16480 af 176853
-
Find a og b lineær funktion
ForumindlægHej allesammen Har virkelig brug for hjælp til denne opgave da jeg mange gange selv har prøvet at lave den, men ved ikke om det er rigtigt. Det drejer sig om denne opgave: Produktionen af vedvarende energi i Danmark kan i perioden 1999 til 2004 tilnærmelsesvis beskrives ved en lineær mode: ... -
f(x) = b*a^x
ForumindlægHej, jeg sidder med en opgave, som jeg ikke kan finde ud af.. jeg ved at jeg skal bruge formlen: f(x) = b*a^x Er der ikke en som vil lave bare opg a) med mellemregninger så jeg kan se hvordan det skal gøres (skal lige siges, jeg har prøvet i snart 1 time) :s Befolkningstallet i Danmark var i 1981... -
facitliste mat. A august 2008
ForumindlægHej er der nogen, der har en facitliste, fra sygeeksamen i skr. matematik A august 2008 eller har et link til det. Mvh. Ulrik -
IØ niveau A opgave 2.6
ForumindlægHej er der nogen der har lavet opgave 2.6 i IØ på niveau a? er virkeligt i knibe! På forhånd tak! :') -
Martin Luther King: I Have A Dream
ForumindlægHeej Jeg skal finde så mange metafor som muligt i Martin Luther Kings tale I have a dream. Er der nogle som kender nogle i forvejen i talen? -
Mat A 6. december 2023
ForumindlægHej folkens jeg tænkte på om der var nogle som ville dele opgavesvarerne til MAT A fra den 6. decmeber 2023 på stx -
Dansk A STX eksamensopgave sæt
ForumindlægHej :-) Jeg er særligt interesseret i Dansk A STX eksamensopgave sæt. Nogen, som ved, hvor jeg kan finde dem? Gerne med links! På forhånd tak :-) -
Film/tv - mundtlig eksamen - hvordan foregår det?
ForumindlægKære brugere!Jeg går i 3.g og har været så heldig, at jeg skal op i film/tv til eksamen! Men jeg aner ikke hvordan det foregår? Først skal vores gruppe snakke om vores eksamensprojekt - det er vel enkelt nok!? Men der, hvor vi selv skal ind og trække et filmklip el.lign. ved jeg ikke hvordan komm... -
SO2 Eksamen - know how og erfaringer?
ForumindlægVi skal op her på torsdag fredag i SO2, men vi er desværre så uheldige at vi har fået minimum vejledning af vores vejleder hvad angår vores SO2 eksamen. Selvfølgelig har vi vores bekendtgørelser, men i ved da alle at det er en lang smøre af velformuleret målsætninger, bla bla bla. Men hvad reelt ... -
AT-EKSAMEN 2008. Total nervøs:(
ForumindlægJeg har valgt emnet Stam-celler til min AT-eksamen. Desværre sidder jeg i en situation hvor jeg i tvivl om nogle ting. F.eks. Har jeg valgt at kombinere fagene biologi og samfundsfag. Hvoraf jeg i den samfundsfaglige del, ønsker at anvende komparativ analyse. Den komparative analyse kommer til at... -
Forsinket tilmelding til tværfaglig eksamens opgave - HJÆLP
ForumindlægHej, Jeg sidder og er en smule panisk for at jeg har mistet min uddannelse pga en dum situation. Jeg er 1 dag forsent for at tilmelde mig den tværfaglige eksamens opgave på mit HF fjernstudie pga en rejse situation. Jeg har skrevet til administrationen om de kan hjælpe, men får først svar om e... -
EKSAMEN SITUATION I KLASSEN
ForumindlægHey derude... I min klasse er jeg blevet udvalgt til at skulle op til "eksamen" på tirsdag, hvor to af mine klassekammerater vil agerer som "censor og lærer" .. Jeg er lidt nervøs for det, da jeg gerne vil forbedre mig i mundtlig dansk, og årskarakteren er lige rundt om hjør... -
engelsk eksamen om 2dage hjælp mig.. plzzz
Forumindlæghej jeg skal op i mundtlig engelsk.. og er ikke god til engelsk. håber i kan hjælpe mig;( 1. What did they wear? 2. What kind of activities did they have? 3. Members 4. Resistance - who resisted them and how? 5. Political influence 6. Do the organisation exist today? håbe... -
Eksamens spørgsmål i Religion?
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan de kan være udformet ? Jeg ved godt det i høj grad afhænger af din lærer, pensum osv. men bare for at se et spørgsmål, og evt. en tekst !!!! Mange taaark og fortsat god weekend, fodbold osv. herfra .. -
Eksamen imorgen :S
ForumindlægHey er der en der kan fortælle mig hvad '' Det Moderne gennembrud '' er :) ? -
Spansk eksamen - rettelse
ForumindlægHej .. Jeg skal op og trække en tekst i spansk på Onsdag, hvor jeg derefter skal lave et oplæg .. Er er nogle der vil hjælpe mig med at læse mit oplæg igennem og rette det? Jeg har meget brug for hjælp, da jeg ikke er særlig god til spansk.. Jeg vil bare rigtig gerne bestå .. Håber virkelig på h... -
Dansk eksamen (mundtligt) :)
ForumindlægHej allesammen! Jeg har trukket mit fordybelsesområde i dansk : "relationer", og så har jeg fået skrevet det meste af min synopse, men et af punkterne hedder " præsentation af prøveoplægget og begrundelse for valget af dette emne" jeg har begrundet hvorfor jeg har valgt em... -
FSA historie-eksamen
ForumindlægHejsa Jeg skal op i historie om en uge og er allerede mega nervøs. Er der nogen, der har prøvet det før og har nogen råd? Man trækker jo nogle tekster og så har man 40min til forberedelse. Hvad starter man med at fortælle om? Skal man bare starte med at give et resume af alle tekster? -
Tysk eksamen B Hjælp
ForumindlægHej Alle skal snart op i tysk B er der nogen der ved hvor meget det kræves før man bare består. er vildt nervøs og skal bare bestå den her. M.V.H sofie -
Folke- og kunsteventyr til eksamen
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal op til mundtlig dansk inden længe, og har trukket kunst- og folkeeventyr og ville lige høre herinde, om der var nogle der kendte nogle gode eventyr at bruge som prøveoplæg, helst med så mange eventyrtræk som muligt selfølgelig. Tak på forhånd.
