Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 16461 til 16480 af 24089
  • Skriftlig Eksamen 2.g Ny reform!

    Forumindlæg
    Hej alle kloge mennesker. Jeg skal op til årsprøve i skriftlig dansk. Jeg har brug for noget hurtig hjælp. Hvilke forskellige emner kan man komme op i? Hvis i kunne komme med et link eller andet ville det være godt. Hvis i kunne skrive de forskellige genre, og hvad de indeholder som for eksempe...
  • Tysk grammatik spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal analyse følgende sætning men er i tvivl om det sidste "Sie sind alle in guter Laune" - Står "guter Laune" i præpositionsforbindelse pga. "in" eller står det i subjektsprædikat pga. "sind" jo betyder at være?
  • kin fupz

    Forumindlæg
    hej derinde er der nogen der kender kim fupz`s bøger Hunden samt Do you wanna now a secret analyse, beskrivelse osv håber på hurtig hjælp 14 timer igen
  • Ny reform - eksamen - hvordan?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i billedkunst, men jeg aner simpelthen ikke hvordan det forløber??! Man får et (eller flere?) billed(er) man skal analysere, og så skal man fremlægge(??) sit eksamensprojekt?? Jeg tror at der er mange fortabte sjæle derude, hvad angår billedkunst eksamen!
  • Stranden Rundt

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er igang med at snalysere Stranden Rundt af Martha Christensen, og vil spørge om der ikke er nogen der har analysen til den? eller vil hjælpe mig. Jeg er gået i stå, og skal op til eksamen på torsdag, håber på svar.. For jeg er ret nervøs for om jeg når at blive færdig
  • Maggie Gee's The White Family

    Forumindlæg
    Hej Alle :) Jeg skal læse Maggie Gee's The White Family og analysere og fortolke den med specielt henblik på en personkarakteristik af hovedpersonerne, herunder særligt mandens rolle i familien og samfundet. Til en start kunne det være dejligt hvis der var nogen derude, som kunne komme med e...
  • ostinat-form

    Forumindlæg
    hej,jeg har lidt problemer med ostinat-formen. Hvad er ostinat-form?? Hvordan er ostinat-formen bygget op? Hvilke led optræder i ostinat-formen? hvordan er formen bygget op? Og til sidst hvad skal man lægge vægt på når man analysere ostinat-form? Vh. Lind (deeet haasster)
  • Modellering og regression..

    Forumindlæg
    Et spørgsmål til min årsprøve i mundtlig matematik lyder på, at jeg skal analysere den lineære funktion, og i den forbindelse skal jeg komme ind på modellering og regression. Er der nogen som mon kan forklare mig hvad forskellen er?
  • Græsk teater - kyklopen

    Forumindlæg
    Hej! Vi har om græsk teater i oldtidskundskab, og arbejder med stykket kyklopen som er et satyrspil. Jeg skal anaylsere 1. korsang, så ville høre om der er nogen som har arbejdet med samme tekst? eller bare kan hjælpe med med at analysere 1. korsang? ville være en stor hjælp.
  • Gode råd til Dansk FSA - folkeeventyr

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg skal op i Dansk (mundlig) FSA i morgen, med Folkeeventyr som fordybningsområde.. :P Dertil har jeg valgt at analysere "Ligets Hjælp" Men er der nogle som har et par gode råd til hvordan man opnår en god karakter, så tøv endelig ikke med at skrive dem.. ;)
  • Mundtlig eksamen: An Autobiography

    Forumindlæg
    Hey... Jeg har lige trukket min eksamens opgave i Engelsk B. Trak en autobiography af Billie Holiday - Men mit spørgsmål er, hvilken analyse form bruger man til en autobiography. Er det bare non-fiction? Eller er det andet der gør sig gældende.
  • dansk mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    hej alle sammen.. jeg skal til mundtlig dansk eksamen i morgen... derfor ville jeg høre om der ikke er nogen, der har nogle super gode analyse-modeller, eller andet godt som man kan bruge? hvis nogen har, vil i så ikke være venlige at sende det til mig? [email protected]
  • "Organisk analyse"- What?

    Forumindlæg
    Hvad går det emne ud på? Er ved at forberede mig til kemi A mundt eksamen og en af de mange mange emner vi kan komme op i er organisk analyse... Er det sådan noget med PH-strimler eller er det sådan noget med Fehling eller hvad? Er helt lost, hilfe!
  • Lille spørgsmål :)

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en retorisk analyse. Kan nedenstående sætning godt være en anafor? :) fx ''Det er...'' - ''Det er...'' - ''Det er...''
  • Hjælp til Stata

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med mit kandidatspeciale og har brug for hjælp til de statistiske analyser i Stata. Det handler om håndtering af missings, sammenligninger, effektstørrelser og regression. Timeløn aftales inden møde. Mødested Aarhus/Midtjylland. Skriv hvis du kan hjælpe!
  • Den fattige piges sang ved vuggen

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og skal lave en analyse af "Den fattige piges sang ved vuggen". Jeg har lidt problemer med den, er der nogen, der har arbejdet med den før, og som kan sende lidt inspiration til at komme igang?
  • Hjælp til soundbox

    Forumindlæg
    Har glemt hvordan man gør brug af soundbox i musik analyse. Jeg ved at noget kan ligge "Bagi" og "foran" kassen, men hvilken betydning har den lodrette "akse"?
  • Analysemodel til grafisk design

    Forumindlæg
    Som overskriften siger, skal jeg bruge en analysemodel til grafisk Design!. faget er altså design, og jeg skal analyserer branding etc. Jeg har søgt rigeligt på nettet! jeg skylder min sjæl til den der finder en!
  • AT 2010 dansk A samfundsfag C

    Forumindlæg
    hej allesammen. Da jeg har fundet ud af mit valgte emne ikke rigtig holder, ville jeg høre om i har nogen ideer til mig. jeg har tænkt mig at bruge dansk til at analyse og fortolke tekster, der passer til emnet, men hvis i har bedre ideer, må i endelig komme med det.
  • ilts fysiologiske betydning

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal på baggrund af denne figur (se link) forklare ilts fysiologiske betydning for mennesket; men synes den er lidt svær at analyserer. Så hvis der nogen der ville give nogle bud evt. bare på en start, ville det være dejligt. Tak! Signe