Søgning på: kemi b. Resultater: 16481 til 16500 af 96568
-
Kemiprøve i morgen!
ForumindlægVi skal i morgen have en kemiprøve med henblik på afsnittet Organisk kemi og Struktur og egenskaber. Hvad tror i jeg kunne risikere at komme op i? -
Notater
ForumindlægHej...Er der nogle som har notater fra folkeskolen liggende, jeg kende en som vil få gavn af dem...Der søges specialt 1)Matematik2)Fysik3)Kemi -
kemirapport?
Forumindlæger der ikk en der har lavet forsøget "Reaktionen mellem thiosulfationer og iodmolekyler" øvelse 11 i kemi 1, der kan hjælpe mig med opg 6? -
Halogenforbindelser
ForumindlægHej.. er der nogle der ved, hvor jeg kan finde noget teori omkring halogenforbindelser. Har en smule i min kemi-bog, men synes ikke det er uddybende nok.. -
Hvordan fungerer brintbilen?
ForumindlægJeg er ved at læse til mundtlig eksamen i fysik/kemi, og jeg undrer mig over, hvordan brintbilen fungerer? -
Fysik noter af byggematerialer
ForumindlægNogen der har en opgave som jeg på få instiration af? Jeg søger fysik/kemi noter at byggematerialer og forsøg om emnet på forhånd tak -
Bestemme bindingsforholdene i det periodiske system?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til kemi eksamen om lidt. og kunne godt bruge lidt hjælp til dette. Kan du ud fra det periodiske system bestemme bindingsforholdene i følgende eksempler: KCl, Na2SO4, H2O, CH4 og CH3OH -
hjælp til phosphat i vand og vaske pulver
Forumindlæger der nogen der har lavet en rapport i kemi øvelser 2/3 øvelse 28 phosphat i vand.?? jeg vil meget gerne se en rapport og få lidt hjælp hvis det er muligt -
notater..?
ForumindlægHey! ville lige spørge om der er nogen som har gode (repetitions-) notater til 2g's kemi A-niveau ... :) -
Noter
ForumindlægHej. Er der nogle der har nogle noter om kroppen generelt? Om fordøjelsessystem, sanser, osv. Kemi også. Om syrer og baser f.ek.s :) -
Grænseværdi/ppm
ForumindlægHej...Sidder og læser til kemi eksamen...Had er grænseværdi mmålt i ppm???????Og hvad står ppm for?Det er i forbindelse med chlorholdige opløsningsmidler... -
Hydrogen eksamens forsøg
ForumindlægNogle der har nogle forslag til 3 forsøg angående hydrogen? til en 9 klasses fysik kemi eksamen :) -
pH-værdi Hexan
ForumindlægHvad er Hexans pH-værdi? Google er ikke min ven, ej heller Kemi. Håber nogen kan hjælpe :) -
Vejledende sæt 2 maj 2007
ForumindlægHej. Jeg sidder med det vejledende sæt 2 i kemi A og kan ikke finde ud af det.. Er der tilfældigvis nogle der har lavet det? - Henriette -
reaktionsligning!
ForumindlægEr der en de rkan hjælpe mig med at skrive En reaktionsligning for reaktion mellem cyclohexen og brom? håber på meget hjælp da jeg er meget dårlig til kemi. -
Galvanisering/forzinkning
ForumindlægSidder og laver min fremlæggelse til fysik/kemi, og jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg mangler reaktionsligningen til Galvanisering. Nogle der kender til den? -
Køb af Labatorieudstyr
ForumindlægHej.Er der nogle som kender nogle hjemmesider hvor man kan købe kemi- og labatorieudstyr. De skal helst være på dansk. -
Olivenolie/Triglycerid
ForumindlægHej jeg har lavet et forsøg i kemi omkring polære og polære molekyler. Jeg forstår godt hvad det handler om men hvorfor er olivenolie/triglycerid et polært molekyle? -
hjæp alkaner
ForumindlægHar fået stillet følgende kemi spørgsmål Opskriv et empirisk reaktionskema for afbrænding af alkaner, hvordan ser sådan et ud? -
Nogen der kan hjælpe?
ForumindlægHej som mange andre skal jeg op i kemi skriftlig på fredag og tænkte på om der var nogen som kunne henvise til opgavesæt, som jeg kan øve mig på. Har lavet dem inde på uvm.dk på forhånd tak:)
